Treceți la conținutul principal

Summer beauty haul: DM, La Roche Posay, Lidl



Cum în ultima perioadă am mai făcut câteva cumpărături pe ici, pe colo, m-am gândit să vă arăt ce produse noi mai folosesc. Având în vedere periaoda caniculară prin care trecem, am ales mai mult produse de îngrijire și mai puțin de machiaj, pentru că nu mai suport nimic pe față mai ales că transpir toată ziua - e neplăcut dar e adevărul. 
Dar haideți să trecem în revistă ce produse noi am.
În primul rând, în urma participării mele la concursul La Roche Posay după ce am testat kitul Effaclar primit de la ei, am câștigat și unul dintre premiile puse în joc - produse full size, pe care am și început să le folosesc deja. 


Este vorba despre gelul spumant purifiant Effaclar pentru ten gras și sensibil, crema tratament pentru tenul cu tendiță acneică Effaclar Duo+, iar surpriza a fost că am primit și fondul de ten spumă cu efect matifiant Toleraine Tent, de data aceasta în nunața potrivită pentru mine. Aș vrea să le mulțumesc celor de la La roche Posay pentru premiu și pentru faptul că au fost foarte prompți când au l-au expediat. Și ca să fiu sinceră, după utilizarea mai îndelungată, creama asta îmi place mult mai mult, fiind singurul produs de care nu fusesem încântată inițial.


Din Lidl am cumpărat doar două produse, pentru că erau în ediție limitată de vară și mi-au plăcut ambalajele. Este vorba despre o loțiune pentru corp Tropical Summer cu miros de pepene, care are o textură ușoară și se absoarbe rapid în piele și un spray cu apă Tropical Summer. Este doar apă obișnuită, dar are un pulverizator foarte fin și mi-a plăcut mult ambalajul. E foarte practic pentru puțină împrospătare rapidă și inclusiv soțul mi-l mai fură uneori. Spray-ul a costat aproximativ 6 lei, iar loțiunea 11 lei.
Trecem acum la cumpărăturile din DM. De două luni avem și noi magazin DM în Mediaș, dar numai acum am ajuns și eu acolo ca să fac câteva „pagube”. Am ales și câteva chestiuțe „random”, cum ar fi două pliculețe cu recompense pentru pisici, o rezervă pentru spray-ul de cameră Brait - 11 lei sau un balsam de buze Balea cu mentă și măr - 4 lei.


Că veni vorba de produsele Balea, de mult voiam să încerc produsele lor pentru baie, așa că am ales câteva să văd cum sunt. Este vorba despre o cremă pentru duș Balea cu pepene - 5,80 lei, un gel de duș Balea Marshmallow cu miros de bombonele - 5,99 lei și o spumă pentru duș Balea Hawaian Dream - 6,99 lei.


M-am uitat pe la standurile cu produse de machiaj, dar am decis să fiu cuminte și să cumpăr doar câteva lucrușoare de care am nevoie. M-am oprit la standul essence, fiindcă sunt produse ieftine și bune. Am ales o pudră matifiantă essence, care e numai bună pe perioada verii - 16 lei.



Tot de la standul essence, am plecat cu un creion pentru ochi kajal în nuanța 15 Behind The Scenes, care este un fel de gri închis - 6 lei și un luciu essence Shine Shine Shine în nuanța 06 bright on!, o nuanță de nude foarte simpatică - 12,80 lei.



Dacă tot m-a însoțit, soțul și-a făcut de lucru pe la standul de produse alimentare și a ales două sucuri bio, unul de cătină - 12 lei și unul de rodie - 10 lei.
Cam acestea ar fi micile cumpărături din ultima perioadă, cert este că la DM mai vreau, cred că îmi făceau ochii ca girofarele pe acolo printre rafturi 😄

Comentarii

  1. Imi place mult spuma de dus hawaiian dream, e preferata mea dintre toate de la dm. Doar ca se termina cam repede.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am incercat-o si eu intre timp. Miroase super-fain, dar da, am tendinta sa folosesc o cantitate mare asa ca probabil ca nu va tine prea mult.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Comentariile care contin cuvinte obscene sau sunt mesaje tip spam vor fi sterse imediat.

Postări populare de pe acest blog

Paletă farduri IDC Color Natural - dupe pentru Naked 3?

Am mai avut o experiență destul de neplăcută cu produsele IDC, care sunt disponibile pe elefant.ro. sunt foarte ieftine și se află frecvent la promoție, așa că am vrut să le încerc, însă până acum nimic nu m-a impresionat.
De data aceasta, voi face referire la această paletă de farduri. Se numește Natural, a costat la reducere 18 lei, nu mai rețin prețul ei normal, dar sincer, cam atât și merită. Produsele IDC Color sunt produse de către o firmă din Spania, Aquarius Cosmetic Group prin private labeling. Ce înseamnă private labeling? Înseamnă că o companie de cosmetice, în special produse de machiaj realizează designul produselor și eventual formularea acestora, iar apoi procesul de fabricație este subcontractat în China. elf face asta, BH Cosmetics face asta, Coastal Scents face asta, Morphe face asta și chiar și alte branduri mai prestigioase scot pe piață produse care sunt de fapt ”made in China”.
Această paletă este nu numai un produs fabricat foarte ieftin, ci și un produs care s…

22 de filme cu și despre adolescenți

Dacă tot este weekend și n-am mai făcut de ceva timp topuri sau recomandări pentru filme ”la calup”, m-am gândit să vă ofer câteva idei de filme pe care le puteți viziona când aveți ceva timp liber. De asceastă dată, am ales filmele cu și despre adolescenți, pentru că sunt în mare parte comedii sau coedii romantice și se potrivesc pentru o după-amiază leneșă. Deși nu mai sunt nici eu adolescentă de ceva timp, aceste filme pot fi viizonate chiar și de către adulți, atâta timp cât nu aveți pretenția să vedeți ceva foarte calitativ sau performanțe actoricești deosebite.

Crema - minune Leac de-un veac

Dacă mai țineți minte, v-am povestit că de Crăciun am primit cadou acastă cremă naturală. Pe lângă faptul că are o prezentare foarte drăguță, este ambalată într-un recipient din lut și are un dop de plută în loc de capac, este realizată din ingrediente 100% naturale. Acum, nu știu dacă să cred neapărat povestea faptului că este o rețetă veche ”de un veac”, păstrată de o familie din Jiul de Munte, însă sunt foarte mulțumită de rezultatele pe care le oferă. Ingrediente: propolis, ceară de albine, rășină de conifere, sacâz, parafină și ulei de floarea soarelui presat la rece. Utilizări: hidratant, antiinflamator, dezinfectant, arsuri, răni, infecții ale pielii, cicatrizant, poate fi folosită după plajă, după bărbierit sau epilat, reduce senzația de mâncărime cauzată de insecte, poate fi folosită și ca balsam de buze. Un recipient conține 50 gr și costă 56 de lei, direct pe site-ul producătorului. Are un miros vag, specific produselor care conțin ceară de albine, culoarea galbenă și se ”to…