Treceți la conținutul principal

Haul & review: cosmeticele Natura Estonica


Salutare,
M-am decis să mă concentrez puțin mai mult pe partea de beauty a acestui blog, în fond aceasta este pasiunea mea și cel mai mare regret al meu este că nu m-am orientat spre o carieră în cosmetică/makeup. Dar cine știe, niciodată nu e prea târziu, nu? Azi vorbim despre câteva produse care au intrat în rutina mea de îngrijire zilnică de vreo săptămână.
Este vorba despe cosmeticele Natura Estonica, un brand despre care nu am auzit, însă care m-a atras prin trei lucruri: ingrediente naturale de proveniență organică - cel puțin în proporție de peste 90%, prețurile foarte accesibile și ambalajul foarte drăguț. Toate produsele sunt fabricate în Estonia, conform etichetei în limba română aplicate de cei de la Vegis, însă pe eticheta originală scrie doar ”Made in EU”.
Toate produsele le-am cumpărat de pe vegis.ro.  Cred că am cumpărat cam toată gama de produse ce o au momentan și nu, nu e postare sposorizată, nu am primit produsele gratuit, e părerea mea 100% onestă despre calitatea acestor produse. Dar să le luăm pe rând, nu-i așa?



Șampon Volume Booster Natura Estonica 

De mult mă chinui să găsesc șamponul ideal: care să nu îmi turtească părul ca o clătită, dar nici să nu îmi facă mătreață, pentru că până acum acum m-am aflat adesea în astfel de situații. Acest șampon are o cantitate generoasă de 400 ml, este incolor face mai puțină spumă, așa că am tendința să folosesc ceva mai mult și un parfum destul de slab, care nici nu se mai simte în păr după spălare. Conține extract de arnica organică și guarana bio
Per total, îmi place pentru că nu îmi provoacă măreață, lasă părul strălucitor și frumos și ușor de pieptănat, dar la partea de volum nu prea am observat să facă minuni. Îmi place capacul, care se închide prin apăsare, fiind ușor de utilizat, nu conține SLS, parabeni sau uleiuri minerale.
Este recomandat pentru toate tipurile de păr, iar prețul unui flacon este de 16,90 lei. Am observat că în magazin mai există un șampon pentru reparare, unul numit ”Șapte Beneficii”, 4 tipuri de balsam pentru păr și 4 măști pentru păr, toate din gama Natura Estonica.


Loțiune tonică cu salcâm japonez Natura Estonica

Am cumpărat toată gama de produse pentru față, care se adresează mai ales tenului sensibil.Eu aș zice că am mai degrabă ten mixt, dar am vrut foarte mult să încerc aceste produse, așa că le-am cumpărat chiar dacă nu ar fi tocmai ceea ce ar trebui pentru tenul meu. Flaconul are 200 ml și conține extract de salcâm japonez, extract bio de ceai verde, mătase și extract din semințe de floarea-soarelui. Are un parfum floral, foarte plăcut. Culoarea frumoasă liliachie se vede doar în flacon, atunci când se aplică pe o dischetă demachiantă este incoloră. Nu conține parabeni.
Îmi place că nu este iritantă și este numai bună ca să îmi împrospătez tenul. Fiind o loțiune tonică nu prea am ce să spun despre ea, cât timp nu duhnește a alcool sau a parfum exagerat de mult, nu am alte pretenții. Loțiunea costă 9,50 lei.


Cremă pentru față cu salcâm japonez Natura Estonica

Este o cremă cu o textură destul de ușoară, care intră rapid în piele și care, în mod normal nu mi-ar lăsa o peliculă grasă la suprafață, dar acum, pe timp de vară, cred că trebuie să mă orientez spre un gel și pentru zona feței fiindcă nici pudrele matifiante nu fac față la temperaturi ridicate. Conține, evident, extract de salcâm japonez, ulei bio de camelie, unt de shea, mătase și extract din semințe de floarea-soarelui


Crema este ambalată într- cutie de plastic, are o culoare ușor liliachie, care cred că nu se prea observă în fotografie și același parfum discret, floral ca toate produsele din gamă. Nu am observat vreun efect-minune, fiind o cremă hidratantă, însă nici nu a avut vreo reacție urâtă și pot spune că lasă pielea foarte catifelată. Crema costă 18,50 lei, are 50 ml și nu conține parabeni sau uleiuri minerale.

Mască pentru față cu salcâm japonez Natura Estonica

Este o mască de față cu o textură de gel, care este incoloră și are același parfum floral. Conține extract de salcâm japonez, extract de aloe vera bio și extract din semințe de floarea-soarelui. Este o simplă mască hidratantă, dar îmi place să folosesc săptămâna o mască mai mult așa, ca să mă răsfăț puțin și ca să simt apoi pielea cât e de netedă și catifelată. Se aplică 1-2 ori pe săptămână, se lasă să acționeze 10-15 minute și apoi se clătește cu apă.
Tubul are 75 ml, nu conține parabeni sau uleiuri minerale, iar prețul este de 16,50 lei.


Gel pentru ochi cu salcâm japonez Natura Estonica

Am păstrat pentru final produsul meu preferat. Nu știu de ce până acum am folosit mai mult creme pentru ochi - asta când mă oboseam să cumpăr una anume pentru zona ochilor - și nu geluri. Ador efectul răcoritor pe care îl are acest gel asupra ochilor, chiar și fără să îl țin în frigider. Prin urmare, observ mai ales dimineața că ochii nu mai par ușor umflați. Îmi dispar cearcănele? Nu. Pentru că oricum dorm prea puțin și stau prea mult timp la laptop din cauza jobului, așa că e inevitabil. În schimb, am observat efectul antiinflamator, iar pielea din jurul ochilor este și ea mai catifelată. Am câteva riduri fine care nu au dispărut într-o săptămână de când folosesc gelul, dar mie oricum îmi place efectul. Gelul are culoarea albă și același miros floral ca toate produsele din această gamă.
Conține extract de salcâm japonez, extract de castravete,  cafeină și extract din semințe de floarea-soarelui. Nu conține parabeni sau uleiuri minerale. Un tub de gel are 20 ml, iar în capăt are aplicator din acela special astfel încât poate fi dozat foarte ușor sub zona ochilor. Prețul este mai mult decât accesibil: doar 9,90 lei.
Așadar, părerea mea despre produsele Natura Estonica este că sunt foarte bune, mai ales din punct de vedere al raportului preț/calitate. Da, nu am văzut rezultate uimitoare, însă sunt potrivite pentru nevoile de bază ale tenului sau părului, mai ales dacă nu există probleme speciale. În plus, deși lista de ingrediente nu mi s-a părut chiar atât de ”naturală” pe cât sunt produsele prezentate, totuși conțin destul de multe ingrediente care sunt benefice pentru îngrijirea pielii, iar dacă plantele provin din culturi ecologice, cu atât mai bine. Dintre toate produsele, aș spune că gelul pentru ochi este cel care nu are concurență dintre ce am încercat până acum. La doar 10 lei, nu am mai încercat un produs care să și aibă ceva efecte și să conțină și ingredientele pe care le conține acesta. Creme, măști, șampoane, am întâlnit și mai bune, chiar și în categoria aceasta de cosmetice la preț accesibil, însă sunt foarte tentată să încerc și alte game ale acestui brand, când și dacă le voi găsi. Deocamată, pe Vegis se mai găsesc doar produsele pentru păr despre care aminteam mai sus și un gel de duș.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Paletă farduri IDC Color Natural - dupe pentru Naked 3?

Am mai avut o experiență destul de neplăcută cu produsele IDC, care sunt disponibile pe elefant.ro. sunt foarte ieftine și se află frecvent la promoție, așa că am vrut să le încerc, însă până acum nimic nu m-a impresionat.
De data aceasta, voi face referire la această paletă de farduri. Se numește Natural, a costat la reducere 18 lei, nu mai rețin prețul ei normal, dar sincer, cam atât și merită. Produsele IDC Color sunt produse de către o firmă din Spania, Aquarius Cosmetic Group prin private labeling. Ce înseamnă private labeling? Înseamnă că o companie de cosmetice, în special produse de machiaj realizează designul produselor și eventual formularea acestora, iar apoi procesul de fabricație este subcontractat în China. elf face asta, BH Cosmetics face asta, Coastal Scents face asta, Morphe face asta și chiar și alte branduri mai prestigioase scot pe piață produse care sunt de fapt ”made in China”.
Această paletă este nu numai un produs fabricat foarte ieftin, ci și un produs care s…

Crema - minune Leac de-un veac

Dacă mai țineți minte, v-am povestit că de Crăciun am primit cadou acastă cremă naturală. Pe lângă faptul că are o prezentare foarte drăguță, este ambalată într-un recipient din lut și are un dop de plută în loc de capac, este realizată din ingrediente 100% naturale. Acum, nu știu dacă să cred neapărat povestea faptului că este o rețetă veche ”de un veac”, păstrată de o familie din Jiul de Munte, însă sunt foarte mulțumită de rezultatele pe care le oferă. Ingrediente: propolis, ceară de albine, rășină de conifere, sacâz, parafină și ulei de floarea soarelui presat la rece. Utilizări: hidratant, antiinflamator, dezinfectant, arsuri, răni, infecții ale pielii, cicatrizant, poate fi folosită după plajă, după bărbierit sau epilat, reduce senzația de mâncărime cauzată de insecte, poate fi folosită și ca balsam de buze. Un recipient conține 50 gr și costă 56 de lei, direct pe site-ul producătorului. Are un miros vag, specific produselor care conțin ceară de albine, culoarea galbenă și se ”to…

Calendare de advent 2016 cu produse cosmetice

De mult îmi tot doresc să îmi cumpăr și eu un astfel de calendar, fiindcă mi se pare că poate fi foarte drăguț să descopăr cât o nouă surpriză în luna decembrie, mai ales că eu sunt obsedată în legătură cu tot ce ține de sărbătorile de iarnă. Problema este că majoritatea acestor calendare sunt destul de scumpe, mai ales că poate nu toate produsele mi-ar plăcea și aș prefera să îmi cumpăr ceva ce știu sigur că mi-ar plăcea. Cu toate acestea, calendarele de advet sunt foarte tentante, iar în Marea Britanie și în SUA există foarte multe calendare, de la aproape orice brand.
Unele au apărut pe piață încă din octombrie. În cele ce urmează, mă voi referi doar la cele existente la noi pe piață, fie online, fie în magazine fizice. Nu mă refer și la diferitele seturi de Crăciun care au apărut deja peste tot, pentru că sunt altceva, ci strict la calendare. Așadar, din câte știu, cam aceste calendare de advent au apărut sau vor apărea și la noi pe piață.
Calendar Advent 2016 by Douglas - produse…