Treceți la conținutul principal

Fond de ten Max Factor Lasting Performance


În mod normal, nu am mai folosit fond de ten decât la ”ocazii speciale” de vreo 2 ani. M-am bucurat foarte mult că am scăpat de problemele cu acneea pe care le avam când eram mai tânără, nu am încă riduri, nu am pori dilatați, așa că am preferat să nu îmi încarc tenul și cu fond de ten. Însă adevărul este că, atunci când aplici un machiaj mai puternic la ochi, parcă arată cam ciudat dacă nu ai o culoare uniformă la ten. Iar acum că a treut iarna și nu am mai stat la soare de luni întregi, orice urmă de roșeață parcă este scoasă și mai mult în evidență.
Prin urmare, m-am gândit că ar fi cazul să am totuși un fond de ten la îndemână. Aveam eu vreo alte 2 produse, de care nu eram mulțumită așa, că am ales un fond de ten care promite să fie rezistent la transfer și să matifieze, mai ales că am tenul mixt și în zona T se întâmplă să mai lucească inestetic.
Am cumpărat acest fond de ten de pe elefant.ro, într-una din multele lor campanii de reducere cu 26 de lei. Am ales nuanța 100 Fair, pentru că sunt palidă ca o stafie momentan.

Textură

Ca și consistență, nu pot spune că m-a dat pe spate. Mă așeptam la un fond de ten cu o consistență de cremă mai groasă, însă este foarte lichid, întotdeauna trebuie să fiu atentă când îl scot din tub ca să nu irosesc inutil produsul.
Însă partea mai interesantă este că, atunci când îl aplic pe ten este destul de opac, trebuie întins bine ca să nu arate ca o mască.


Acoperire

este un fond de ten cu acoperire medie spre ridicată, cel puțin eu am obținut o culoare uniformă și elimină roșeața pe care o am uneori în zona nasului și a gurii și de care voiam eu să scap.

Rezistență la transfer

Sunt de părere că, fără un primer, nici un fond de ten nu este cu adevărat rezistent la transfer, așa cum nu este nici ascesta. Dacă nu sunt atentă, se ia pe haine, ca să nu mai spun că se ia destul de mult pe ercanul telefonului.
În schimb, nu se oxidează, cel puțin eu nu am avut această probemă în vreo 8 ore de purtare, mai mult nu l-am avut pe față. Nu se strânge, nu se întâmplă să dispară din unele porțiuni și să apară efectul acela neplăcut de ”pete”.


Raport preț/calitate

În mare, este un fond de ten de care sun destul de mulțumită. Într-adevăr matifiază și acoperă destul de bine, doar că este puțin cam dificil de lucrat cu el. Trebuie să îl întind rapid dacă nu vreau să se usuce într-un strat gros, iar dacă vrei să mai aplici un strat - eu personal nu fac asta, dar sunt persoane care mai procedează astfel - nu arată bine, pentru că are acel aspect de mască. 
Este primul produs de la Max Factor pe care îl am, dar am citit că în general au produse cu acoperire mare. Să nu uităm că, la origini, Max Factor producea produse de machiaj pentru film și teatru.
Ca și calitate, nu iese din tipicul cosmeticelor în masă. Nu mi se pare mai deosebit decât un fond de ten Avon sau Oriflame, de exemplu. La preț întreg, aproape vreo 40 de lei, nu l-aș fi cumpărat, fiindcă sunt alte opțiuni mai bune pe piață, dar la reducere, merită un preț de 25-30 de lei.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Paletă farduri IDC Color Natural - dupe pentru Naked 3?

Am mai avut o experiență destul de neplăcută cu produsele IDC, care sunt disponibile pe elefant.ro. sunt foarte ieftine și se află frecvent la promoție, așa că am vrut să le încerc, însă până acum nimic nu m-a impresionat.
De data aceasta, voi face referire la această paletă de farduri. Se numește Natural, a costat la reducere 18 lei, nu mai rețin prețul ei normal, dar sincer, cam atât și merită. Produsele IDC Color sunt produse de către o firmă din Spania, Aquarius Cosmetic Group prin private labeling. Ce înseamnă private labeling? Înseamnă că o companie de cosmetice, în special produse de machiaj realizează designul produselor și eventual formularea acestora, iar apoi procesul de fabricație este subcontractat în China. elf face asta, BH Cosmetics face asta, Coastal Scents face asta, Morphe face asta și chiar și alte branduri mai prestigioase scot pe piață produse care sunt de fapt ”made in China”.
Această paletă este nu numai un produs fabricat foarte ieftin, ci și un produs care s…

Crema - minune Leac de-un veac

Dacă mai țineți minte, v-am povestit că de Crăciun am primit cadou acastă cremă naturală. Pe lângă faptul că are o prezentare foarte drăguță, este ambalată într-un recipient din lut și are un dop de plută în loc de capac, este realizată din ingrediente 100% naturale. Acum, nu știu dacă să cred neapărat povestea faptului că este o rețetă veche ”de un veac”, păstrată de o familie din Jiul de Munte, însă sunt foarte mulțumită de rezultatele pe care le oferă. Ingrediente: propolis, ceară de albine, rășină de conifere, sacâz, parafină și ulei de floarea soarelui presat la rece. Utilizări: hidratant, antiinflamator, dezinfectant, arsuri, răni, infecții ale pielii, cicatrizant, poate fi folosită după plajă, după bărbierit sau epilat, reduce senzația de mâncărime cauzată de insecte, poate fi folosită și ca balsam de buze. Un recipient conține 50 gr și costă 56 de lei, direct pe site-ul producătorului. Are un miros vag, specific produselor care conțin ceară de albine, culoarea galbenă și se ”to…

22 de filme cu și despre adolescenți

Dacă tot este weekend și n-am mai făcut de ceva timp topuri sau recomandări pentru filme ”la calup”, m-am gândit să vă ofer câteva idei de filme pe care le puteți viziona când aveți ceva timp liber. De asceastă dată, am ales filmele cu și despre adolescenți, pentru că sunt în mare parte comedii sau coedii romantice și se potrivesc pentru o după-amiază leneșă. Deși nu mai sunt nici eu adolescentă de ceva timp, aceste filme pot fi viizonate chiar și de către adulți, atâta timp cât nu aveți pretenția să vedeți ceva foarte calitativ sau performanțe actoricești deosebite.