duminică, 5 martie 2017

Produse consumate februarie 2017

Niciun comentariu

Deja suntem în 5 martie, dar efectiv nu am avut timp de scris și pe blog, așa că revin mai târziu cu postrea aceasta. Nu am mai așteptat să treacă 2 luni, chiar dacă n-am terminat prea multe produse fiindcă nu rezit, trebuie să arunc ambalajele goale, nu îmi place să le țin aiurea prin casă.
Așadar, în februarie am consumat puține produse.
Săpun lichid Sweet Home cu miros de bumbac - ce o mai fi și aia...L-am cumpărat de la un chioșc de cartier fiindcă rămăsesem fără săpun și a fost ieftin, vreo 4 lei dacă nu mă înșel, însă e apă chioară, nu l-aș recomanda nimănui.
Săpun Fa Magic Oil cu ulei de iasomie roz - luna asta am înlocuit Dove-ul cu un săpun Fa și am fost plăcut surprinsă. Nu usucă pielea și miroase foarte frumos.
Mini cremă de mâini Kamill - a avut un miros plăcut și hidrata destul de bine pielea.
Mini apă micelară L'Oreal Skin Perfection - nu m-a imrpesionat prea tare, sincer părea a fi apă simplă. Îndepărtează machiajul feței și fardul, dar rimelul nu și nici nu îți dă senzația aia de împrospătare ca să o folosești ca loțiune tonică.
Mostră cremă Vichy Neovadiol
Mostră cremă antirid Yves Rocher Serum Vegetal - am avut și produsul full size și pot să spun că e o cremă destul de ok, dar nu face minuni încât să merite prețul întreg de catalog.
Mostră ser antiimperfecțiuni Ivatherm Ivapur - mi-a plăcut că, spre deosebire de alte seruri nu lasă senzația aceea de piele lipicioasă și nu e absolut necesar să aplici și o cremă după utilizare.
Mostră apă de toaletă Antonio Banderas Her Secret - am comandat-o mai demult de pe Aoro ca să o testez și am decis s-o folosesc, că nu îmi place să am un teanc de mostre prin casă. Mi s-a părut cam dulceag, cu un miros greu, oriental, cam cum erau parfumurile bunicii. Nu mi-a plăcut, deși parfumurile bărbătești Antonio Banderas mi se par destul de reușite.
Asta a fost tot pentru luna trecută. Să vedem ce mai testez luna aceasta.



Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Comentariile care contin cuvinte obscene sau sunt mesaje tip spam vor fi sterse imediat.