Treceți la conținutul principal

Produse consumate decembrie + ianuarie



Dacă la sfârșitul lui decembrie aveam doar câteva produse consumate și m-am decis să mai aștept să treacă o lună, acum s-au strâns o mulțime de recipiente goale. Și pentru că am de gând să le arunc în sfârșit la gunoi, iată ce am testa sau consumat în ultimele două lunii, pentru că sunt o mulțime de mostre pe aici.
Balsam pentru păr Dove Intensive Repair. Mi-a plăcut foarte mult, are un parfum plăcut, ca toate produsele Dove. Mi-a adus aminte de faptul că ar trebui să mai încerc produse pentru îngrijirea părului de la Dove.
Deodoant spray Nivea Fresh Flower. E ok, are un parfum plăcut și nu lasă urme albe pe haine.
Demachiant pentru ochi Byphasse cu extract de mușețe. E o marcă de produse din Spania care s-a găsit pentru o perioadă în magazinele Billa. Un flacon mare, de 200 ml știu că a avut un preț destul de mic. E delicat cu ochii, nu am simțit vreo iritație și îndepărtează bine machiajul. Trebuie insistat puțin mai mult la mascara.
Șampon Le Petit Marseillials cu extract de argilă albă și lapte de iasomie, pentru păr gras. Nu mi-a plăcut nici mirosul și nici faptul că îmi usca prea tare părul. Ceea ce e ciudat pentru părul gras.
Deodorant B.U. My Secret. Are un parfum prea dulceag. chiar dacă folosesc parfumuri mai dulci, acesta mi s-a părut exagerat de dulce, aproape înecăcios.
Săpun lichid Dove cu unt de shea și vanilie. Un miros foarte plăcut, un săpun cremos și hidratant pentru mâini, mai ales acum în perioada de iarnă.
Mostră șampon Head & Shoulders Classic Clean. Și acest șampon mi-a plăcut, mai ales senzațiade prospețime datorită mentolului din compoziție. Cred că e bun mai ales pentru cei care au mâncărimi din cauza mătreței.
Cremă pentru mâini Aroma Greenline cu cireșe. Am cumpărat-o de la un chioșc de cartier. Deși are o cantitate destul de generoasă, 75 ml, trebuie aplicată des pentru că e foarte lichidă și nu hidratează destul de bine. Parfumul e plăcut.
Cremă ”in shower ” Nivea pentru piele uscată. Am avut un tub de 50 ml ce l-am și folosit la un sigur duș. Cred că face ceea ce promite, adică hidratează, dar nu mi-a plăcut că a lăsat o ușoară peliculă la suprafața pielii, chiar și după clătire. Nu m-a convins să și cumpăr produsul respectiv.
Gel de duș Fa Magic Oil cu iasomie roz. Miroase foarte frumos, are textura asemănătoare unui gel ceva mai lichid și hidratează pielea. Am avut produsul full size în trecut și am fost mulțumită. În general, Fa au geluri de duș bune.
Gel de duș Bourjois Seduis moi!A fost o mar dezamăgire. Are un parfum puternic în flacon, dar nu se simte mai deloc în timpul utilizării. Nici nu prea hidratează și este destul de lichid, trebuie să fii atent să nu se ”piardă” printre degete.
Deodorant Nivea Men. Și l-a cumpărat soțul, dar nu i-a plăcut pentru că nu era destul e parfumat. L-am folosit eu și a fost ok, pentru că are efect antipersiprant, ceea ce mă interesa pe mine.
Deodorant cu bilă Nectar of Beauty cu vanilie. Mai nou, de când Carrefour a preluat Billa au început să apară și pe la noi prin oraș câteva produse de origine franțuzească. Am luat acest deodorant la testare pentru că a costat numai 3 lei, însă nu e de nici o treabă. Are un parfum grețos, sintetic de vanilie și nici nu protejează împotriva transpirației, ba chiar riști să miroși urât prin combinația cu miorsul grețos. Bleah!
Șampon Nivea pentru păr vopsit. Este o mostră, bineînțeles, dar mi s-a părut destul de ok, cele 3-4 utilizări cât mi-a ajuns flaconul. Nu am părul vopsit, deci nu pot spune cum și dacă protejează culoarea părului.
Sare de baie Kneipp cu lămâie și floarea soarelui. După cum am menționat și cu altă ocazie, colorează apa puțin în galben și are un puternic miros de lămâie. E mai potrivită pentru vară, având un parfum atât de fresh.
Balsam de buze Lipsmacker cu aromă de Coca-Cola. Oricât mi-ar plăcea mie cola, până la urmă am ajuns să mă plictisesc de aroma asta și nu mai am dorința să încerc balsamuri de buze cu arome ciudate. A fost ok ca hidratare.
Gel de duș Kamill cu lămâie. Are un parfum fresh, foarte plăcut, dar ar fi fost bine să aibă o textură mai densă, fiindcă probabil ar fi fost mai hidratant.
Gel de duș Dove. În ăsta aș putea să fac baie la propriu, gen să umplu o cadă numai cu gel de duș și să mă scald în ea. Lasă pielea atât de catifelată, încât nici nu mai e nevoie de loțiune de corp, decât dacă vrei. Mi-am și cumpărat un falcon family size de gel de duș Dove, atât de mult îmi place.
Gel de duș Palmolive cu miere. Gelurile de duș Palmolive sunt destul de ok, cam la fel ca cele de la Fa, însă nu prea m-am dat în vând după parfumul de miere. Trebuie să încerc unul cu aromă de ciocolată, am auzit că miroase foarte frumos.
Ulei de baie Kneipp cu flori de migdal. Are un parfum foarte plăcut, se adaugă în apa de baie și cred că e foarte fain mai ales pentru apa mai calcaroasă, care asprește în mod normal pielea.
3 mostre cremă Nivea Care Intensive Nourishment. Mi s-a părut o cremă destul de ok pentru iarnă, pentru că într-adevăr menține pielea hidratată întreaga zi. Nu știu cum s-ar comporta pe tenul gras sau mixt vara.
Mascara Avon Big & Multiplied. Mi-a plăcut că oferă volum genelor, dar trebuie să fiu atentă dacă folosesc mai mult de un strat, pentru că are tendința să se adune pe gene.
Eyeliner Teeze. L-am primit la o cutie Pick & Dazzle. Are vârf tip cariocă subțire și e bun chiar și pentru începători, fiindcă trasează linii foarte fine. Nici nu s-a uscat repede, cred că l-am folosit mai bine de un an.
2 mostre cremă Today cu Q10. Mult prea parfumată și nu destul de hidratantă, mai ales că ar trebui să fie pentru tenul matur.
Mostră Vichy Neovadiol Nuit. După doar o singură utilizare, nu am observat ceva deosebit.
Cremă Yves Rocher Serum Vegetal. Este o cremă antirid și pentru iluminare. Mi-a plăcut, dar nu am constatat efecte atât de grozave cât să dau 60 de lei pe un tub de 30 ml. Eu am cumpărat-o cu o revistă sau am primit-o cadou la o comandă, nu mai rețin,
Mostră cremă de corp Avon Nutra Effects. Nu mi s-a părut destul de hidratantă și e și destul de lipicioasă. Plus că miroase a plante și nu prea mă omor după acest miros care să persiste pe corp.
Mostră Vichy Idealia. La fel ca și în cazul cremei de noapte, nu pot să îmi fac o părere după o singură utilizare.
Mostră fond de ten Vichy Dermablend 3D Correction. Are un grad de acoperire mediu spre mare și arată destul de natural, fără să apară acel efect de mască. Singurul lucru care nu mi-a plăcut este că, deși l-am fixat cu pudră s-a luat foarte mult produs pe gulerul bluzei atunci când am purtat o bluză pe gât. 
Cam astea ar fi toate produsele consumate în aceste două luni. Au fost multe mostre, mai ales de la calendarul de advent, dar e bine că am observat ce produse îmi plac și am redescoperit produse care îmi plăceau și am uitat de ele, ca gelul de duș Dove.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Paletă farduri IDC Color Natural - dupe pentru Naked 3?

Am mai avut o experiență destul de neplăcută cu produsele IDC, care sunt disponibile pe elefant.ro. sunt foarte ieftine și se află frecvent la promoție, așa că am vrut să le încerc, însă până acum nimic nu m-a impresionat.
De data aceasta, voi face referire la această paletă de farduri. Se numește Natural, a costat la reducere 18 lei, nu mai rețin prețul ei normal, dar sincer, cam atât și merită. Produsele IDC Color sunt produse de către o firmă din Spania, Aquarius Cosmetic Group prin private labeling. Ce înseamnă private labeling? Înseamnă că o companie de cosmetice, în special produse de machiaj realizează designul produselor și eventual formularea acestora, iar apoi procesul de fabricație este subcontractat în China. elf face asta, BH Cosmetics face asta, Coastal Scents face asta, Morphe face asta și chiar și alte branduri mai prestigioase scot pe piață produse care sunt de fapt ”made in China”.
Această paletă este nu numai un produs fabricat foarte ieftin, ci și un produs care s…

Crema - minune Leac de-un veac

Dacă mai țineți minte, v-am povestit că de Crăciun am primit cadou acastă cremă naturală. Pe lângă faptul că are o prezentare foarte drăguță, este ambalată într-un recipient din lut și are un dop de plută în loc de capac, este realizată din ingrediente 100% naturale. Acum, nu știu dacă să cred neapărat povstea faptului că este o rețetă veche ”de un veac”, păstrată de o familie din Jiul de Munte, însă sunt foarte mulțumită de rezultatele pe care le oferă. Ingrediente: propolis, ceară de albine, rășină de conifere, sacâz, parafină și ulei de floarea soarelui presat la rece. Utilizări: hidratant, antiinflamator, dezinfectant, arsuri, răni, infecții ale pielii, cicatrizant, poate fi folosită după plajă, după bărbierit sau epilat, reduce senzația de mâncărime cauzată de insecte, poate fi folosită și ca balsam de buze. Un recipient conține 50 gr și costă 56 de lei, direct pe site-ul producătorului. Are un miros vag, specific produselor care conțin ceară de albine, culoarea galbenă și se ”top…

Calendare de advent 2016 cu produse cosmetice

De mult îmi tot doresc să îmi cumpăr și eu un astfel de calendar, fiindcă mi se pare că poate fi foarte drăguț să descopăr cât o nouă surpriză în luna decembrie, mai ales că eu sunt obsedată în legătură cu tot ce ține de sărbătorile de iarnă. Problema este că majoritatea acestor calendare sunt destul de scumpe, mai ales că poate nu toate produsele mi-ar plăcea și aș prefera să îmi cumpăr ceva ce știu sigur că mi-ar plăcea. Cu toate acestea, calendarele de advet sunt foarte tentante, iar în Marea Britanie și în SUA există foarte multe calendare, de la aproape orice brand.
Unele au apărut pe piață încă din octombrie. În cele ce urmează, mă voi referi doar la cele existente la noi pe piață, fie online, fie în magazine fizice. Nu mă refer și la diferitele seturi de Crăciun care au apărut deja peste tot, pentru că sunt altceva, ci strict la calendare. Așadar, din câte știu, cam aceste calendare de advent au apărut sau vor apărea și la noi pe piață.
Calendar Advent 2016 by Douglas - produse…