Treceți la conținutul principal

Pepco Holiday Haul



N-am mai făcut de ceva timp un haul și asta pentru că am fost fată cuminte și, în ultima perioadă nu am făcut cumpărături pentru mine, ci am cumpărat cadouri pentru cei dragi. Dar acum că surprizele de Moș Nicolae, respectiv de Moș Crăciun sunt asigurate, am dat azi o fugă până în Pepco, după ceva decorațiuni de Crăciun. Anul acesta, în afară de două seturi de globuri și de două căni nu am cumpărat ceva nou în materie de deocrațiuni. Nici acum nu pot spune că aveam nevoie de ceva, dar am vrut să dau totuși o raită pe acolo să văd ce mai este.
Mie îmi place în general Pepco, pentru că au multe lucruri ieftine și drăguțe, mai drăguțe decât magazinele chinezești - nu că astea n-ar fi tot ”made in China”, dar parcă sunt lucrate mai bine.
Ce am văzut, mi-a plăcut și n-am cumpărat: șosete pufoase cu motive de Crăciun, din simplul fapt că aveau doar mărimi mai mici și o pătură pufoasă, pentru că am destule pături și nu merita să mă apuc să dau acum banii pe una nouă. În rest, am cumpărat cam tot ce mi-a făcut cu ochiul și m-am ales cu câte ceva. Îmi cer scuze pentru aglomerația de pe biroul meu, dar nu aveam unde să le pun pe toate și era cam singurul loc unde le puteam fotografia obiectele.


Cănile reprezintă o obsesie de-a mea, așa că, atunci când am văzut ce imagini frumoase au acestea, nu puteam să nu cumpăr una. A costat 6 lei și mai erau încă 2-3 sortimente. De asemenea, am văzut și un set de căni simple, albe, cu motive roșii de Crăciun, care costa 20 lei/4 bucăți.


Decorațiunea aceasta cu om de zăpadă este din lemn și mi s-a părut tare ”ochioasă” așa că am cumpărat-o pentru biroul meu. A costat 6 lei și mai exista o variantă, cu un pinguin.



Pentru masa din bucătărie, am ales aceatsă față de masă argintie. Mai era și pe roșu și pe auriu. Nu cred că are un material prea calitativ, dar nici nu mă aștept să mă țină prea mult, oricum o schimb după sărbători. A costat 10 lei.


Ghirlanda cu LED a fost deja instalată pe peretele din camera de zi, pentru că mi-a trecut prin cap prea târziu să îi fac o poză. Funcționează cu baterii AA și a costat doar 8 lei, însă este foarte scurtă, acesta ar fi singurul neajuns.


Lumânare parfumată în pahar de sticlă, la prețul de 6 lei. Îmi place să aprind lumânări, mai ales iarna, însă era singura aromă ”de sărbtori” ce o aveau, cu măr și scorțișoară. E bine că se potrivește cu odorizantul de cameră, care are aceeași aromă, să nu avem 100 de mirosuri în casă. Paharul poate fi apoi folosit pentru alte lumânări su chiar și numai pentru lumânările tip pastilă.


Am cumpărat și acest set de 18 lumânări parfumate tip pastilă, tot cu miros de măr și scorțișoară, la preț de 5 lei.

Tot cu 6 lei am cumpărat și acest pahar din sticlă pentru lumânări. Este auriu și este inscipționat cu diferite urări de sărbători. Existau încă vreo 2-3 variante.


Dacă tot am deja cadourile de Crăciun pentru cei dragi, am cumpărat și câteva plăsuțe, fiindcă în Pepco erau ceva mai ieftine decât în supermarketuri. De exemplu, punga aceasta este una medie și a costat doar 3 lei, iar cele mici costă 2 lei. Am văzut și punguțe mai simple, la doar 1 leu bucata, dar și hârtie pentru împachetat, panglici și diferite seturi de etichete pentru pachetele cu cadouri.



De la raionul de îmbrăcăminte, am ales doar acest tricou pentru soțul meu, fiindcă mi s-a părut tare simpatic și oricum el poartă iarna doar tricouri prin casă fiind eu obișnuiesc să fac o căldură ”ca în clocitoare”, după cum spune el. A costat doar 15 lei. Mai exista o variantă, pe alb și verde, dar cu roșu mi s-a părut mai drăguț. Tricourile sunt la raionul bărbați, dar mă gândesc să mă întorc să îmi cumpăr și eu unul, fiindcă sunt foarte drăguțe. În rest, în materie de îmbrăcăminte nu am văzut nimic deosebit. Pepco în general este util pentru piese de îmbrăcăminte basic, albe, negre sau gri, acestea fiind culorile predominante. Hainele sunt chiar ok. Mai avem niște tricouri cumpărate din Pepco și le-am spălat de cel puțin 6-7 ori vara asta și nu s-au lărgit sau decolorat încă.
Cam acestea sunt micile mele cumpărături, cred că am găsit destule lucruri drăguțe și am cheltuit doar în jur de 60 de lei. Cred că pentru mici cadouri care să completeze un cadou mai mare de Crăciun, cadouri pentru ”secret santa”cu colegii sau pur și simplu pentru o mică atenție pe care s-o oferi atunci când mergi în vizită de sărbători, Pepco este locul potrivit. Cu doar câteva zeci de lei, poți cumpăra mai multe lucruri drăguțe, de care toată lumea se poate bucura. Și nu numai decorațiuni de Crăciun, sunt destule rame foto, albume, cutii și cutiuțe, căni sau alte accesorii care pot fi oricând un cadou drăguț.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Paletă farduri IDC Color Natural - dupe pentru Naked 3?

Am mai avut o experiență destul de neplăcută cu produsele IDC, care sunt disponibile pe elefant.ro. sunt foarte ieftine și se află frecvent la promoție, așa că am vrut să le încerc, însă până acum nimic nu m-a impresionat.
De data aceasta, voi face referire la această paletă de farduri. Se numește Natural, a costat la reducere 18 lei, nu mai rețin prețul ei normal, dar sincer, cam atât și merită. Produsele IDC Color sunt produse de către o firmă din Spania, Aquarius Cosmetic Group prin private labeling. Ce înseamnă private labeling? Înseamnă că o companie de cosmetice, în special produse de machiaj realizează designul produselor și eventual formularea acestora, iar apoi procesul de fabricație este subcontractat în China. elf face asta, BH Cosmetics face asta, Coastal Scents face asta, Morphe face asta și chiar și alte branduri mai prestigioase scot pe piață produse care sunt de fapt ”made in China”.
Această paletă este nu numai un produs fabricat foarte ieftin, ci și un produs care s…

22 de filme cu și despre adolescenți

Dacă tot este weekend și n-am mai făcut de ceva timp topuri sau recomandări pentru filme ”la calup”, m-am gândit să vă ofer câteva idei de filme pe care le puteți viziona când aveți ceva timp liber. De asceastă dată, am ales filmele cu și despre adolescenți, pentru că sunt în mare parte comedii sau coedii romantice și se potrivesc pentru o după-amiază leneșă. Deși nu mai sunt nici eu adolescentă de ceva timp, aceste filme pot fi viizonate chiar și de către adulți, atâta timp cât nu aveți pretenția să vedeți ceva foarte calitativ sau performanțe actoricești deosebite.

Crema - minune Leac de-un veac

Dacă mai țineți minte, v-am povestit că de Crăciun am primit cadou acastă cremă naturală. Pe lângă faptul că are o prezentare foarte drăguță, este ambalată într-un recipient din lut și are un dop de plută în loc de capac, este realizată din ingrediente 100% naturale. Acum, nu știu dacă să cred neapărat povestea faptului că este o rețetă veche ”de un veac”, păstrată de o familie din Jiul de Munte, însă sunt foarte mulțumită de rezultatele pe care le oferă. Ingrediente: propolis, ceară de albine, rășină de conifere, sacâz, parafină și ulei de floarea soarelui presat la rece. Utilizări: hidratant, antiinflamator, dezinfectant, arsuri, răni, infecții ale pielii, cicatrizant, poate fi folosită după plajă, după bărbierit sau epilat, reduce senzația de mâncărime cauzată de insecte, poate fi folosită și ca balsam de buze. Un recipient conține 50 gr și costă 56 de lei, direct pe site-ul producătorului. Are un miros vag, specific produselor care conțin ceară de albine, culoarea galbenă și se ”to…