Treceți la conținutul principal

Christmas Haul 2016



Salutare tuturor!
Sper că ați avut parte de un Crăciun minunat, iar dacă nu sărbătoriți Crăciunul, că ați avut sărbători fericite sau că măcar v-ați bucurat de mini-vacanță. Noi am petrecut de minune cu familiile noastre, am fost în vizită la soacra mea, la mama mea, iar astăzi a trebuit amândoi să muncim puțin, dar restul zilei am petrecut-o uitându-ne la filme de Crăciun.
Iniția, n-am vrut să postez ce am primit de Crăciun, ca să nu pară că mă laud sau mai știu eu ce, dar mie îmi place să mă uit la filmulețe de genul pe YouTube, mai ales pentru că multe dintre cadouri sunt tot felul de lucruri utile pentru sezonul de iarnă și-mi vin și mie idei. În plus, și așa am făcut acest lucru si de ziua mea, așa că ce mai contează, nu? Voi menționa totuși doar cadourile pe care le-am primit eu, din simplul motiv că membrii famiiei mele sunt persoane care în general nu se apucă să posteze fiecare amănunt al vieții lor pe rețelele de socializare, așa că nu cred că ar vrea să mă apuc eu să arăt ce au primit ei. 
Anul acesta nu mi-am dorit ceva anume de Crăciun, așa că tot ce am primit a fost o surpriză și sincer, e cel mai fain sentiment să vezi cum cei din jur aleg lucruri la care nu te-ai fi gândit. E cel mai fain să primești surprize, indiferent de valoarea lor.


Un singur cadou a fost totuși despre care știam, pentru că a fost o chestie de ultim moment pe care mi-am dorit-o. De ani de zile îmi tot doream un pulover de Crăciun, dar mereu mi s-au părut prea scumpe pentru cele doar cateva zile, hai să zic săptămâni cât le porți, fără să fii apoi penibil. Anul acesta, au primit în Lidl niște pulovere super haioase cu tematică de Crăciun, așa că am înșfăcat ultimul pe care îl mai aveau, dar care se nimerește să îmi placă foarte mult. Este de fapt pentru bărbai, cred, dar pentru femei nu mai aveau. Oricum, renul e foarte fain, iar pe cornițe are câte doi clopoței care chiar clinchețesc la fiecare pas. Adevărul este că, n-aș putea să îl port în rest și din cauza clopoțeilor. În schimb, am fost îmbrăcată numai cu el în ultimele zile. Este marca Livenergy.


Tot din Lidl, m-a suprins mama cu o pereche de șosete cu blăniță, cu motive de Crăciun, pe alb și roșu. Știa că mai am o pereche gri, cumpărate în toamnă și că îmi place să dorm cu ele - asta e, am picioarele foarte reci iarna - și că îmi plac, așa că mi-a făcut cadou încă o pereche, să am de schimb. Sunt foarte pufoase și îmi ajung până aproape de genunchi. Șosetele sunt marca Esmara.
Și pentru că am uitat s-o fotografiez fiindcă era în dulap, o menționez aici: mama mi-a făcut cadou și o pătură din aceea cu mâneci. Are un material destul de subțire, dar în schimb chiar ține cald și e numai bună pentru când mă uit la câte un film. 


Alte chestiuțe de la mama au fost o cutie cu ciocolată caldă Deluxe, tot din Lidl, și câteva dulciuri care au fost deja mâncate: niște ciocolată cu cereale, ciocolată cu mentă și niște biluțe de ciocolată, pe care le-am împărțit cu soțul meu.

Acesta a fost un cadou teoretic pentru amândoi de la mama, care anul acesta chiar s-a întrecut cu cadourile: o lenjerie de pat Hello Kitty. În fond, sunt încă foarte copilăroasă și ador culoarea roz. Am noroc că pe soțul meu nu îl deranjează să doarmă într-un pat atât de...feminin. He he he.


Ultimul cadou de la mama a fost un calendar pe 2017 cu pisici, mai alec că amândurora ne plac pisicile și chiar căutam așa ceva. Pur și simplu m-a nimerit de minune cu cadourile!


De la cumnata și soacra mea am primit aceste lumânări parfumate, pentru care știu că s-au dat peste cap să facă rost de ee, fiind aduse din Plonia și sunt foarte recunoscătoare. Sunt lumânări Bartek, cu arome de Crăciun: Christmas Cookies și Cinnamon&Orange, în suporturi de sticlă frumos pictate. Am primit o astfel de lumânare anul trecut și am fost foarte încântată, așa că mă bucur foarte mult că acum a primit două, mai ales că eu ador lumânările parfumate, mai ales iarna.


Tot de la cumnata și soacra mea am primit o cremă naturală pentru piele. Se numește Leac de un veac. Nu știam de aceste produse, dar ambalajul e super-cool și am citit pe net că această cremă minunată 100% naturală este bună pentru orice, de la buze crăpate și coate uscate, până la cicatrici și vergeturi. Evident, este un cadou care mă bucură nespus.


Tot de la mama am primit și o Crăciuniță, mă rog Poinsettia , dar eu tot Crăciuniță îi spun, fiindcă a zis că nu se poate să n-avem una în casă de sărbători. Am pus-o pe un dulăpior să nu ajungă motanul la ea ca să îi roadă frunzele, așa că sper că îi va merge bine, fiindcă nu are pea multă lumină. Voi încerca să am cât mai multă grijă de ea.
Acestea au fost cadourile de la Moș Crăciun anul acesta, sunt super-recunoscătoare pentru tot ce am primit și pur și simplu nu am cuvinte să văd că familia mea a ales lucruri despre care știau că îmi vor plăcea.
Voi ce ați primit de Crăciun? Ați avut surprize sau ați primit lucruri pe care vi le doreați?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Paletă farduri IDC Color Natural - dupe pentru Naked 3?

Am mai avut o experiență destul de neplăcută cu produsele IDC, care sunt disponibile pe elefant.ro. sunt foarte ieftine și se află frecvent la promoție, așa că am vrut să le încerc, însă până acum nimic nu m-a impresionat.
De data aceasta, voi face referire la această paletă de farduri. Se numește Natural, a costat la reducere 18 lei, nu mai rețin prețul ei normal, dar sincer, cam atât și merită. Produsele IDC Color sunt produse de către o firmă din Spania, Aquarius Cosmetic Group prin private labeling. Ce înseamnă private labeling? Înseamnă că o companie de cosmetice, în special produse de machiaj realizează designul produselor și eventual formularea acestora, iar apoi procesul de fabricație este subcontractat în China. elf face asta, BH Cosmetics face asta, Coastal Scents face asta, Morphe face asta și chiar și alte branduri mai prestigioase scot pe piață produse care sunt de fapt ”made in China”.
Această paletă este nu numai un produs fabricat foarte ieftin, ci și un produs care s…

Crema - minune Leac de-un veac

Dacă mai țineți minte, v-am povestit că de Crăciun am primit cadou acastă cremă naturală. Pe lângă faptul că are o prezentare foarte drăguță, este ambalată într-un recipient din lut și are un dop de plută în loc de capac, este realizată din ingrediente 100% naturale. Acum, nu știu dacă să cred neapărat povstea faptului că este o rețetă veche ”de un veac”, păstrată de o familie din Jiul de Munte, însă sunt foarte mulțumită de rezultatele pe care le oferă. Ingrediente: propolis, ceară de albine, rășină de conifere, sacâz, parafină și ulei de floarea soarelui presat la rece. Utilizări: hidratant, antiinflamator, dezinfectant, arsuri, răni, infecții ale pielii, cicatrizant, poate fi folosită după plajă, după bărbierit sau epilat, reduce senzația de mâncărime cauzată de insecte, poate fi folosită și ca balsam de buze. Un recipient conține 50 gr și costă 56 de lei, direct pe site-ul producătorului. Are un miros vag, specific produselor care conțin ceară de albine, culoarea galbenă și se ”top…

Calendare de advent 2016 cu produse cosmetice

De mult îmi tot doresc să îmi cumpăr și eu un astfel de calendar, fiindcă mi se pare că poate fi foarte drăguț să descopăr cât o nouă surpriză în luna decembrie, mai ales că eu sunt obsedată în legătură cu tot ce ține de sărbătorile de iarnă. Problema este că majoritatea acestor calendare sunt destul de scumpe, mai ales că poate nu toate produsele mi-ar plăcea și aș prefera să îmi cumpăr ceva ce știu sigur că mi-ar plăcea. Cu toate acestea, calendarele de advet sunt foarte tentante, iar în Marea Britanie și în SUA există foarte multe calendare, de la aproape orice brand.
Unele au apărut pe piață încă din octombrie. În cele ce urmează, mă voi referi doar la cele existente la noi pe piață, fie online, fie în magazine fizice. Nu mă refer și la diferitele seturi de Crăciun care au apărut deja peste tot, pentru că sunt altceva, ci strict la calendare. Așadar, din câte știu, cam aceste calendare de advent au apărut sau vor apărea și la noi pe piață.
Calendar Advent 2016 by Douglas - produse…