Treceți la conținutul principal

Paletă farduri IDC Color Natural - dupe pentru Naked 3?



Am mai avut o experiență destul de neplăcută cu produsele IDC, care sunt disponibile pe elefant.ro. sunt foarte ieftine și se află frecvent la promoție, așa că am vrut să le încerc, însă până acum nimic nu m-a impresionat.

De data aceasta, voi face referire la această paletă de farduri. Se numește Natural, a costat la reducere 18 lei, nu mai rețin prețul ei normal, dar sincer, cam atât și merită. Produsele IDC Color sunt produse de către o firmă din Spania, Aquarius Cosmetic Group prin private labeling. Ce înseamnă private labeling? Înseamnă că o companie de cosmetice, în special produse de machiaj realizează designul produselor și eventual formularea acestora, iar apoi procesul de fabricație este subcontractat în China. elf face asta, BH Cosmetics face asta, Coastal Scents face asta, Morphe face asta și chiar și alte branduri mai prestigioase scot pe piață produse care sunt de fapt ”made in China”.

Această paletă este nu numai un produs fabricat foarte ieftin, ci și un produs care se vrea un dupe după celebrele palete Urban Decay Naked. Ceea ce nu e nimic neobișnuit, pentru că e plină piața de imitații - atenție imitații, nu produse replică pe care eu nu le agreez pentru că nu știm ce ingrediente conțin cu adevărat!

Ambalajul este o cutie din plastic foarte ”țeapăn”, care imită ambalajul metalic al paletelor Naked 2 și 3. Este un ambalaj foarte frumos, durabil. Paleta are și o oglindă, pe care nu am fotografiat-o pentru că ieșea ca naiba în poză și un aplicator cu o pensulă la un capăt și un burețel la celălalt. Nu am încercat pensula, pentru că am oricum destule pensule de machiaj.

Nu am primit paleta în cutie, iar toate datele și ingredientele sunt scrise direct pe spatele carcasei. Fiecare fard conține 1,2 grame și sunt 12 farduri în total.

Judecând după culori, eu am dedus că paleta Natural vrea să imite culorile din paleta Urban Decay Naked 3.

IDC Color Natural

Urban Decay Naked 3

Am ales această paletă, pentru că, dintre toate paletele Naked, cel mai mult m-ar fi tentat Naked 3, fiindcă îmi plac foarte mult nuanțele roz și aurii. Naked 2 are culori reci, iar Naked 1 mi se pare prea ”basic” ca să am nevoie de ea, așa că Naked 3 conține nuanțe calde, pe care am tendința să le folosesc de obicei. Cu toate acestea, nu voi cheltui peste 200 de lei pe niște farduri, oricât de calitative ar fi, pentru că nu acestea sunt prioritățile mele. Îmi place să încerc cât mai multe lucruri, să am o colecție de produse de machiaj, nu să investesc într-o singură paletă pe care să o tot folosesc până mă plictisesc de ea. Așadar, să vorbim puțin despre nuanțe. Regret că pozele nu sunt foarte clare, e greu să faci swatch-uri singur.


Culorile din paletă sunt prezentate de jos în sus. Nu au nume, sunt doar numerotate de la 1 la 12. 
  • Prima culoare, este un roz foarte foarte pal, aproape alb. Este un fard mat, corespondentul nuanței Strange.
  • A doua culoare este un fard sidefat roz-pal, corespondentul nuanței Dust.
  • A treia culoare este un fard sidefat roz - piersică, ce seamănă cu nuanța Burnout.
  • A patra culoare este un roz prăfuit mat, care seamănă cu Limit. Este un roz ce bate mai mult spre mov.
  • A cincea culoare este un roz sidefat, care mă duce cu gândul la un roz-roșiatic al cuprului. Seamănă cu Buzz.
  • A șasea culoare este tot un roz în nuanța cuprului, cu subtonuri maronii. Este tot sidefat și seamănă cu nuanța Trick.
  • A șaptea culoare este un maro deschis cu subtonuri roz și este mat. Este corespondentul nuanței Nooner.
  • A opta culoare este un mov deschis sidefat, asemănător cu nuanța Liar.
  • A noua culoare este maro sidefat cu subtonuri roșietice, asemănător cu nuanța Factory.
  • A zecea culoare este un maroniu - bej mat, ceea ce se numește ”taupe” și seamănă cu Mugshot.
  • A unsprezecea culoare este un maroniu cu subton movuliu, sidefat, asemănător cu nuanța Darkside.
  • A dousprăzecea culoare este un vișiniu închis spre negru, sidefat, asemănător cu nuanța Blackheart.


Este sau nu un dupe pentru Naked 3?

Din punct de vedere al culorilor, da. Sunt nuanțe foarte asemănătoare cu cele din paleta Naked 3. De asemenea, imită și texturile fardurilor mate și a celor sidefate. Cele care trebuiau să fie metalice nu au această textură, fiind tot sidefate.
De asemenea, nu rezistă pe pleoape la fel de mult, fiind evident vorba și despre o diferență în calitate. Totuși, cu un primer, rezistă câteva ore înainte să înceapă să se strângă.

Merită cumpărată paleta IDC Color Natural sau nu?

Pentru mine, a meritat. Îmi plac culorile și asta mă interesa pe mine mai mult. Dacă totuși vreți ceva de super-calitate nu, nu merită și mai bine vă orientați spre original. Având în vedere că prețul e de 10 ori mai mic decât al paletei Naked 3, nu prea are cum să se compare.

Fardurile mate se comportă neașteptat de bine. Cele sidefate sunt iarăși drăguțe, însă cele 4 nuanțe care ar fi trebuit să fie metalice au particule sclipicioase prea mari. Practic, sclipici cam mare, care cade și trebuie aplicat cu grijă. Nu știu cum sunt fardurile Urban Decay, dar am auzit că sunt foarte cremoase. Acestea sunt mai prăfoase și nu sunt la fel de pigmentate, fiind nevoie de aplicarea mai multor straturi pentru un efect intens.

Cu toate acestea, având în vedere prețul, dacă vă plac machiajele ”rose gold”, dar nu vreți să investiți prea mult într-o paletă de farduri, vedeți când mai apare în stoc pe elefant.ro. De asemenea, am văzut și truse de la IDC Color care imită fardurile Too Faced, în caz că vă interesează.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Crema - minune Leac de-un veac

Dacă mai țineți minte, v-am povestit că de Crăciun am primit cadou acastă cremă naturală. Pe lângă faptul că are o prezentare foarte drăguță, este ambalată într-un recipient din lut și are un dop de plută în loc de capac, este realizată din ingrediente 100% naturale. Acum, nu știu dacă să cred neapărat povstea faptului că este o rețetă veche ”de un veac”, păstrată de o familie din Jiul de Munte, însă sunt foarte mulțumită de rezultatele pe care le oferă. Ingrediente: propolis, ceară de albine, rășină de conifere, sacâz, parafină și ulei de floarea soarelui presat la rece. Utilizări: hidratant, antiinflamator, dezinfectant, arsuri, răni, infecții ale pielii, cicatrizant, poate fi folosită după plajă, după bărbierit sau epilat, reduce senzația de mâncărime cauzată de insecte, poate fi folosită și ca balsam de buze. Un recipient conține 50 gr și costă 56 de lei, direct pe site-ul producătorului. Are un miros vag, specific produselor care conțin ceară de albine, culoarea galbenă și se ”top…

Calendare de advent 2016 cu produse cosmetice

De mult îmi tot doresc să îmi cumpăr și eu un astfel de calendar, fiindcă mi se pare că poate fi foarte drăguț să descopăr cât o nouă surpriză în luna decembrie, mai ales că eu sunt obsedată în legătură cu tot ce ține de sărbătorile de iarnă. Problema este că majoritatea acestor calendare sunt destul de scumpe, mai ales că poate nu toate produsele mi-ar plăcea și aș prefera să îmi cumpăr ceva ce știu sigur că mi-ar plăcea. Cu toate acestea, calendarele de advet sunt foarte tentante, iar în Marea Britanie și în SUA există foarte multe calendare, de la aproape orice brand.
Unele au apărut pe piață încă din octombrie. În cele ce urmează, mă voi referi doar la cele existente la noi pe piață, fie online, fie în magazine fizice. Nu mă refer și la diferitele seturi de Crăciun care au apărut deja peste tot, pentru că sunt altceva, ci strict la calendare. Așadar, din câte știu, cam aceste calendare de advent au apărut sau vor apărea și la noi pe piață.
Calendar Advent 2016 by Douglas - produse…