Treceți la conținutul principal

Ce recomanda un ”beauty guru” acum câțiva ani?



Nu știu ce vârstă au cei 5 cititori ai blogului meu, dar eu am ”venerabila” vârstă de 30 de ani, ceea ce înseamnă că mă uit de ceva timp la tutoriale de frumusețe pe YouTube. Am prins-o pe Michelle Phan în zielele ei de început, am văzut-o pe Lauren Luke aka panacea81 cum a devenit primul creator e conținut de pe YouTube care și-a lansat prima linie de produse de machiaj în Sephora și l-am văzut pe Petrilude, primul bărbat care făcea tutoriale e machiaj și mă întrebam cum naiba se poate ca el să fie mult mai priceput ca multe alte femei.

Este evident că, încă din acele vremuri au început să apară clasicele clipuri cu ”preferatele lunii”. Pe atunci, nu existau atât de mutle sponsorizări, cel mult câte un guru mai cunoscut primea un pachet de PR și cam atât. De aceea, poate că recomandările de produse erau ceva mai sincere ca în ziua de azi.
Sigur, pe atunci puține produse pe care le vedeam pe YouTube sau pe blogurile de frumusețe erau accesibile și la noi, așa că nu le-am testa niciodată, pentru că, și atunci când au apărut la noi în magazine, deja existau alte produse ale momentului. 

Pentru cei care își amintesc de acele vremuri sau pentru fetele mai tinere care au descoperit YouTube dor în ultimii 2-3 ani, produsele despre care vom vorbi, probabil că nici nu sunt prea cunoscute. Însă, tocmai de aceea, mi se pare că o mică trecere în revistă ar fi interesantă. Nu am cum să menționez toate produsele, pentru că nu am memorie de elefant, dar iată câteva pe care nu le-am uitat nici acum:

Fondul de ten Revlon Colorstay


Era preferatul tuturor, pentru că avea un preț accesibil și acoperire mare. Se mai folosește și acum, doar că acu există atât de multe produse pe piață, încât lumea a cam uitat de el. L-am avut și eu, dar nu mi-a plăcut, mi se părea că are un aspect de mască și că înfundă porii, nefiind protrivit pentru tenul gras.







Fardurile Coastal Scents


Toată lumea avea câte o trusă uriașă de farduri Coastal Scents, cu care se făceau o grămadă de machiaje colorate. Apoi, au apărut multe alte opțiuni accesibile: BH Cosmetics, e.lf., Morphe etc. Ideea e că nu ai nevoie decât de maxim o astfel de trusă cu zeci de culori trăznite, pentru că majoritatea dintre noi folosim paletele în culori neutre. Asta dacă nu ești un makeup artist, desigur.






Pensulele Sigma


Sigma au fost printre primii care au intuit potențialul promovării prin intermediul unor beuty gurus și le-au oferit un program de afiliere acestora. Astfel, orice tutorial de machiaj se realiza indubitabil cu pensule Sigma sau cu truse de farduri Sigma.






Produsele MeMeMe


Aceste produse erau foarte promovate de bloggerițele de la noi acum vreo 4-5 ani, pentru că erau niște dupe-uri pentru produse similare, mai scumpe. Exista și un magazin online care le comercializa și care acum nu mai există. Problema este că aceste produse nu erau totuși chiar atât de ieftine și cred că fetele se gândeau că, dacă tot dau mai mulți bani, mai bine mai pun ceva și își cumpără un produs de la o firmă mai cunoscută.





Produsele Beauty UK


Și aceste produse au rezistat doar câțiva ani la noi pe piață. Aveau prețuri asemănătoare cu e.lf., așa că erau foarte accesibile. Și eu am avut câteva produse, pe care le-am cumpărat cu un vucher câștigat la Anda Zelenca pe blog - super-drăguță fată, o citesc și acum, păcat că postează mai rar. Atunci mi-au plăcut, dar după ce am experimentat cu mai multe produse, mi-a dat seama că de fapt, au o calitate destul de proastă. Oja care sare rapid de pe unghii, rujuri cu o consistență neplăcută, parcă de vopsea sau farduri care se blenduiesc foarte greu și nu rezistă pe ochi. Singurul lucru cât de cât decent de la ei au fost niște perle bronzante. Probabil din cauza calității, au dispărut aceste produse.

Fardurile Sleek


Există și acum în România și știu că urmăream tutorialele Ana Mariei Turcanu aka Lady Dyvine pe YouTube, cea care a și devenit maeup artist pentru cei de la makeup-shop.ro și folosea numai palete Sleek. Nu am testat încă fardurile, deși îmi doresc acest lucru. Nu am mai văzut/auzit pe nimeni care să vorbească despre ele, mai degrabă despre pudrele iluminatoare, că tot e toată lumea înnebunită după acest trend acum.



Rujurile și glossurile NYX


NYX este prezent e piață și acum și cu toții cunoaștem acest brand, însă acum ceva timp, orice tutorial era completat de un ruj sau un glos NYX. Era opțiunea preferată în materie de produse drugstore de machiaj pentru buze a oricărui beauty guru.







Blush-ul Nars Orgasm


Este o nuanță pe care foarte multe pesoane o au în colecție, dar mai demult, orice machiaj trebuia musai realizat cu acest blush.









Primer Urban Decay


Absolut orice, dar ORICE tutorial de machiaj începea cu aplicarea primerului de la Urban Decay, care este și acum în topul preferințelor pentru orice persoană pasionată de machiaj.









Fard Stila Kitten


Se prespune că e un fard foarte bun pentru a fi aplicat ca bază sau pe arcadă. Fardurile Stila erau oricum destul de prezente în preferatele multor beauty gurus, dar ”Kitten” era pe buzele tuturor.








MAC Paint Pot


La fel ca și primerul Urban Decay aproape orice machiaj începea cu aplicarea acestui Paint Pot în nunața Painterly ca bază de machiaj.









Cam acestea sunt produsele pe care mi le amintesc eu, cu siguranță au fost mult mai multe, de exemplu știu că era și o pudră pe care o foloseau foarte multe persoane, dar nu ai țin minte care. Posibil să fi fost Rimmel Stay Matte, dar nu bag mâna în foc. 
Oare ce alte produse erau ”la modă” mai demult și despre acum nu prea se mai vorbește?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Paletă farduri IDC Color Natural - dupe pentru Naked 3?

Am mai avut o experiență destul de neplăcută cu produsele IDC, care sunt disponibile pe elefant.ro. sunt foarte ieftine și se află frecvent la promoție, așa că am vrut să le încerc, însă până acum nimic nu m-a impresionat.
De data aceasta, voi face referire la această paletă de farduri. Se numește Natural, a costat la reducere 18 lei, nu mai rețin prețul ei normal, dar sincer, cam atât și merită. Produsele IDC Color sunt produse de către o firmă din Spania, Aquarius Cosmetic Group prin private labeling. Ce înseamnă private labeling? Înseamnă că o companie de cosmetice, în special produse de machiaj realizează designul produselor și eventual formularea acestora, iar apoi procesul de fabricație este subcontractat în China. elf face asta, BH Cosmetics face asta, Coastal Scents face asta, Morphe face asta și chiar și alte branduri mai prestigioase scot pe piață produse care sunt de fapt ”made in China”.
Această paletă este nu numai un produs fabricat foarte ieftin, ci și un produs care s…

Crema - minune Leac de-un veac

Dacă mai țineți minte, v-am povestit că de Crăciun am primit cadou acastă cremă naturală. Pe lângă faptul că are o prezentare foarte drăguță, este ambalată într-un recipient din lut și are un dop de plută în loc de capac, este realizată din ingrediente 100% naturale. Acum, nu știu dacă să cred neapărat povestea faptului că este o rețetă veche ”de un veac”, păstrată de o familie din Jiul de Munte, însă sunt foarte mulțumită de rezultatele pe care le oferă. Ingrediente: propolis, ceară de albine, rășină de conifere, sacâz, parafină și ulei de floarea soarelui presat la rece. Utilizări: hidratant, antiinflamator, dezinfectant, arsuri, răni, infecții ale pielii, cicatrizant, poate fi folosită după plajă, după bărbierit sau epilat, reduce senzația de mâncărime cauzată de insecte, poate fi folosită și ca balsam de buze. Un recipient conține 50 gr și costă 56 de lei, direct pe site-ul producătorului. Are un miros vag, specific produselor care conțin ceară de albine, culoarea galbenă și se ”to…

22 de filme cu și despre adolescenți

Dacă tot este weekend și n-am mai făcut de ceva timp topuri sau recomandări pentru filme ”la calup”, m-am gândit să vă ofer câteva idei de filme pe care le puteți viziona când aveți ceva timp liber. De asceastă dată, am ales filmele cu și despre adolescenți, pentru că sunt în mare parte comedii sau coedii romantice și se potrivesc pentru o după-amiază leneșă. Deși nu mai sunt nici eu adolescentă de ceva timp, aceste filme pot fi viizonate chiar și de către adulți, atâta timp cât nu aveți pretenția să vedeți ceva foarte calitativ sau performanțe actoricești deosebite.