Treceți la conținutul principal

Produse consumate - septembrie 2016



Nici nu am simțit cum a trecut și luna septembrie, una destul de ocupată pentru mine, din toate punctele de vedere. Însă fără a mai lungi introducerea, acestea sunt produsele pe care le-am terminat în această lună:

Gel de duș Cien cu aromă de pepene galben  - este un gel de duș în ediție de vară, în cantitate XXL, flacon de 750 ml. Cien este marcă proprie Lidl, așa că a fost și foarte ieftin numai 6-7 lei. L-am folosit cam toată vara, pentru că am avut și alte produse în baie. Gelurile de duș Cien sunt în general foarte bune, având în vedere prețul, pentru că nu sunt prea lichide, au o textură destul de densă, fac mult spumă și au un parfum plăcut, nici prea puternic, dar nici prea slab. 


Deodorant stick Fa Sport Double Power - acest deodorant mi-a plăcut și nu prea. Mi-a plăcut pentru că nu lăsa urme pe haine și nici urme albe inestetice la suprafața pielii. În schimb, nu este deloc parfumat, ceea ce pentru unele persoane este bine, dar mie mi se părea că pur și simplu nu făcea față în zilele toride de vară. Din acest motiv nu l-aș recumpăra.

Șervețele demachiante Pure 3 în 1 - le-am cumpărat de pe elefant.ro împreună cu alte produse. Mi-au plăcut pentru că nu lasă o peliculă lipicioasă pe piele, ca în cazul altor șervețele de acest gen și nici nu sunt scumpe. Nu m-aș da peste cap să le recumpăr, pentru că, până la urmă sunt doar șervețele și nu am văzut această marcă prin magazinele fizice. 

Gel pentru igiena intimă Chilly Protect - este o marcă spaniolă, cred că se găsește în magazinele Lidl din Spania, însă l-am văzut și pe aoro.ro la prețul de 6 lei. L-am primit de la maică-mea și l-am folosit, dar nu sunt încântată pentru că prefer produsele naturale. Acesta avea și coloranți, având o culoare albastră și un parfum destul de puternic.

Luciu de buze Yves Rocher, nuanța Soleil Cuivre - a fost un luciu de buze în ediție limitată acum 2 ani cred, așa că l-am folosit intens vara aceasta ca să nu expire. Nu și-a schimbat mirosul sau consistența. Are o culoare maro - aurie, care se vede foarte frumos atunci când sunt puțin bronzată și mi-a treit interesul pentru rujurile și luciurile nude, pe care nu știu de ce le evitam până acum. Textura este foarte faină, pentru că nu este lipicios și chiar hidratant. Nu știu cum sunt alte luciuri de buze de la Yves Rocher, însă acesta mi-a plăcut foarte mult.

Luciu de buze elf Super Glossy în nuanța Strawberry - face parte din gama Essential. Nu mai știu dacă l-am cumpărat sau l-am primit cadou la o comandă, însă îl arunc pentru că nu îmi place deloc. Este foarte lipicios, are niște particule mari de sclipici care sunt deranjante pe buze și un miros puternic de strugure, dar foarte sintetic. Culoarea este drăguță, dar textura și mirosul mă deranjează prea tare ca să îl mai pot folosi.

Creion dermatograf Me Now Generation II negru - l-am primit cadou la o comandă de pe cosmetiq.ro. Nu îmi place pentru că se întinde foarte tare și aproape instantaneu, așa că îmi face ochi de raton. În plus, ar trebui să fie un creion retractabil, pentru că nu se poate ascuți, dar nu mi-am dat seama cum s-ar putea scoate mina din el atunci când se consumă. Merge direct la gunoi și el, pentru că nu am ce face cu el.

Balsam de buze Himalaya Herbals cu unt de cacao - a fost un balsam ok, însă ca mai toate balsamurile sub formă de stick nu este destul de hidratant. Trebuie reaplicat mereu, așa că nu văd cum m-ar ajuta iarna ca să îmi protejeze buzele.

Cremă de mâini Farmona Tutty Frutty cu pere și merișoare - o mini - cremă de 30 de ml, perfectă pentru poșetă. Are un parfum foarte plăcut și  culoare verzuie Intră repede în piele, este o cremă cu o textură foarte usoară, potrivită mai mult pentru vară. La fel ca și balsamul de buze Himalaya, nu cred că face față în anotimpul rece, sau pentru mânile uscate.

Cremă Cien antirid cu Q10 - am avut mai multe mostre e la diverse reviste, dar am păstrat numai un pliculeț ca să îl includ în poză. Ca multe alte creme antirid, mi se pare mult prea grasă pentru tenul gras sau mixt, așa că nu aș cumpăra-o. Cred că se potrivește mai bine persoanelor cu pielea uscată.

Săpun cu gălbenele Bio Alexi - nu este inclus în poză pentru că nu mai aveam ambalajul.

Cam acestea sunt produsele pe care le-am consumat sau pe care le-am aruncat la gunoi în această lună. Voi ați încercat vreunul din ele?



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Paletă farduri IDC Color Natural - dupe pentru Naked 3?

Am mai avut o experiență destul de neplăcută cu produsele IDC, care sunt disponibile pe elefant.ro. sunt foarte ieftine și se află frecvent la promoție, așa că am vrut să le încerc, însă până acum nimic nu m-a impresionat.
De data aceasta, voi face referire la această paletă de farduri. Se numește Natural, a costat la reducere 18 lei, nu mai rețin prețul ei normal, dar sincer, cam atât și merită. Produsele IDC Color sunt produse de către o firmă din Spania, Aquarius Cosmetic Group prin private labeling. Ce înseamnă private labeling? Înseamnă că o companie de cosmetice, în special produse de machiaj realizează designul produselor și eventual formularea acestora, iar apoi procesul de fabricație este subcontractat în China. elf face asta, BH Cosmetics face asta, Coastal Scents face asta, Morphe face asta și chiar și alte branduri mai prestigioase scot pe piață produse care sunt de fapt ”made in China”.
Această paletă este nu numai un produs fabricat foarte ieftin, ci și un produs care s…

Crema - minune Leac de-un veac

Dacă mai țineți minte, v-am povestit că de Crăciun am primit cadou acastă cremă naturală. Pe lângă faptul că are o prezentare foarte drăguță, este ambalată într-un recipient din lut și are un dop de plută în loc de capac, este realizată din ingrediente 100% naturale. Acum, nu știu dacă să cred neapărat povstea faptului că este o rețetă veche ”de un veac”, păstrată de o familie din Jiul de Munte, însă sunt foarte mulțumită de rezultatele pe care le oferă. Ingrediente: propolis, ceară de albine, rășină de conifere, sacâz, parafină și ulei de floarea soarelui presat la rece. Utilizări: hidratant, antiinflamator, dezinfectant, arsuri, răni, infecții ale pielii, cicatrizant, poate fi folosită după plajă, după bărbierit sau epilat, reduce senzația de mâncărime cauzată de insecte, poate fi folosită și ca balsam de buze. Un recipient conține 50 gr și costă 56 de lei, direct pe site-ul producătorului. Are un miros vag, specific produselor care conțin ceară de albine, culoarea galbenă și se ”top…

Calendare de advent 2016 cu produse cosmetice

De mult îmi tot doresc să îmi cumpăr și eu un astfel de calendar, fiindcă mi se pare că poate fi foarte drăguț să descopăr cât o nouă surpriză în luna decembrie, mai ales că eu sunt obsedată în legătură cu tot ce ține de sărbătorile de iarnă. Problema este că majoritatea acestor calendare sunt destul de scumpe, mai ales că poate nu toate produsele mi-ar plăcea și aș prefera să îmi cumpăr ceva ce știu sigur că mi-ar plăcea. Cu toate acestea, calendarele de advet sunt foarte tentante, iar în Marea Britanie și în SUA există foarte multe calendare, de la aproape orice brand.
Unele au apărut pe piață încă din octombrie. În cele ce urmează, mă voi referi doar la cele existente la noi pe piață, fie online, fie în magazine fizice. Nu mă refer și la diferitele seturi de Crăciun care au apărut deja peste tot, pentru că sunt altceva, ci strict la calendare. Așadar, din câte știu, cam aceste calendare de advent au apărut sau vor apărea și la noi pe piață.
Calendar Advent 2016 by Douglas - produse…