Movie review: The Boy Next Door [2015]

Anul lansării: 2015
Regia: Rob Cohen
Scenariu: Barbara Curry
Distribuția: Jennifer Lopez, Ryan Guzman, Kristin Chenoweth, John Corbett

Ooops, she did it again! Jennifer Lopez a apărut în încă un film în care în afară de faptul că m-am tot mirat cum face tipa asta de pare că nu mai îmbătrânește, nu pot spune că mi-a rămas în minte. De altfel, nici nu cred că filmul ăsta a avut cine știe ce succes la boxoffice, deoarece n-am auzit mare lucru despre el anul trecut când a apărut.

Jennifer Lopez joacă rolul unei profesoare pe nume Claire, care are probleme în căsnicie. Soțul ei, Garrett - John Corbett - a avut o aventură, iar acest lucru a marcat puternic cuplul. Singurul lucru care îi mai ține împreună este obișnuința și fiul lor, Kevin.

Într-un weekend în care Garrett și Kevin sunt plecați la pescuit la cu cortul, nu mai rețin exact, Claire rămâne singură acasă și cum - necum are o aventură cu Noah, tânărul din vecini. Claire regretă imediat aventura de o noapte, însă Noah nu este dispus să uite, ci este convins că între el și Claire s-a înfiripta o relație. Se împrietenește cu Kevin, așa că este tot timpul prezent acasă la Claire și se înscrie la unul din cursurile ei de la școală.

Claire se simte hărțuită și singura în care are încredere este coega ei Vicky - Kristin Chenoweth. Ea află că Noah a fost exmatriculat de la ultima școală din cauza comportamentului său violent, așa că își dă seama că reprezintă un pericol. Într-adevăr, Noah este dispus să facă orice ca să o câștige pe Claire, chiar dacă acest lucru înseamnă să îș înlăture pe Garrett din calea sa.

Filmul nu oferă nici o surpriă, este un subiect care a fost utilizat și reutilizat până acum, și nici nu vine cu ceva special în plus. Și apoi, mai este și ironia sorții, Jeniifer jucând rolul unei femei care vrea să scape de avansurile unui tânăr care i-ar putea fi copil, iar în viața reală știm cu toții că îi cam plac tinereii. Nu este un film pe care să îl recomand, decât dacă vă place mult Jennifer Lopez și...cam atât. De asemenea, îmi răsuna mereu în urechi piesa asta în timp ce mă uitam la film: