Treceți la conținutul principal

Gel de curățare și cremă hidratantă Yves Rocher Hydra Vegetal



Am cumpărat acest set prin septembrie, atunci când am plasat o comandă Yves Rocher de ziua mea. Atunci, setul costa doar 35 de lei, ceea ce era un preț redus cu aproximativ 50% față de prețul normal de catalog. Produsele se adresează tenului normal și mixt, adică exact ceea ce am eu nevoie. După aproximativ o lună de utilizare, pentru că între timp am avut alte produse de îngrijire de termina, mi-am făcut o idee despre ele.

Gelul de curățare conține ingrediente de origine vegetală în proporție de 93%, nu conține parabeni și nici uleiuri minerale. Conține sevă de arțar care este obținută prin procedeee ecologice. Este un gel foarte ”apos”, care are o culoare ușor verzuie, foarte discretă și un parfum fresh, subtil. Tubul conține 125 ml. Gelul este spumant, însă nu foarte tare. Este foarte delicat cu tenul și îl lasă împrospătat. Eu l-am folosit numai seara, când mă demachiez, pentru că dimineața, fie mă spăl doar cu apă, fie mai folosesc și niște apă micelară sau o loțiune tonică, atunci când am tenul mai obosit. Fiind un gel hidratant, m-am bucurat să văd că nu lasă senzația aceea de piele care ”te ține” după spălare.



Crema hidratantă conține sevă de arțar și de agava, cunoscute pentru proprietățile lor hidratante. Nu conține coloranți, parabeni sau uleiuri minerale. Are SPF 25, ceea ce este suficient, zic eu, acum că nu mai avem parte de soare puternic. Se recomandă utilizarea dimineața, însă eu o folosesc și dimineața și seara, pentru că nu am o cremă separată de noapte. Borcanul conține 50 ml. Crema este albă, are o textură destul de densă, trebuie masată ca să intre în piele, însă îmi place că, spre deosebire de alte creme cu astfel de textură, nu este prea grasă cât să îmi facă zonele lucioase ale feței să fie și mai lucioase. Are același parfum fresh ca și gelul, însă nu este deranjant. Ce am observat este efectul de hidratare intensă. Lasă pielea incredibil de catifelată, de dimineață până seara și am observat acest lucru în timp ce mă spălam pe față seara. E ca și cum tenul ar fi acoperit cu o peliculă subțire, catifelată, în cel mai bun sens al cuvântului. Mai ales pentru anotimpul rece, când zona din jurul nasului este mai sensibilă la mine, această cremă mi se pare foarte potrivită pentru că oferă suficientă hidratare fără a încărca tenul.

Sunt mulțumită de ambele produse și le-aș mai recumpăra, însă asta în cazul în care le mai prind la reducere. 

Dacă aveți tenul mixt sau normal, fără alte probleme speciale, ca rozaceea, acneea sau alte probleme ale tenului și vreți pur și simplu o cremă hidratantă care nu încarcă tenul, atât crema cât și gelul de curățare din gama Hydra Vegetal merită încercate.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Paletă farduri IDC Color Natural - dupe pentru Naked 3?

Am mai avut o experiență destul de neplăcută cu produsele IDC, care sunt disponibile pe elefant.ro. sunt foarte ieftine și se află frecvent la promoție, așa că am vrut să le încerc, însă până acum nimic nu m-a impresionat.
De data aceasta, voi face referire la această paletă de farduri. Se numește Natural, a costat la reducere 18 lei, nu mai rețin prețul ei normal, dar sincer, cam atât și merită. Produsele IDC Color sunt produse de către o firmă din Spania, Aquarius Cosmetic Group prin private labeling. Ce înseamnă private labeling? Înseamnă că o companie de cosmetice, în special produse de machiaj realizează designul produselor și eventual formularea acestora, iar apoi procesul de fabricație este subcontractat în China. elf face asta, BH Cosmetics face asta, Coastal Scents face asta, Morphe face asta și chiar și alte branduri mai prestigioase scot pe piață produse care sunt de fapt ”made in China”.
Această paletă este nu numai un produs fabricat foarte ieftin, ci și un produs care s…

22 de filme cu și despre adolescenți

Dacă tot este weekend și n-am mai făcut de ceva timp topuri sau recomandări pentru filme ”la calup”, m-am gândit să vă ofer câteva idei de filme pe care le puteți viziona când aveți ceva timp liber. De asceastă dată, am ales filmele cu și despre adolescenți, pentru că sunt în mare parte comedii sau coedii romantice și se potrivesc pentru o după-amiază leneșă. Deși nu mai sunt nici eu adolescentă de ceva timp, aceste filme pot fi viizonate chiar și de către adulți, atâta timp cât nu aveți pretenția să vedeți ceva foarte calitativ sau performanțe actoricești deosebite.

Crema - minune Leac de-un veac

Dacă mai țineți minte, v-am povestit că de Crăciun am primit cadou acastă cremă naturală. Pe lângă faptul că are o prezentare foarte drăguță, este ambalată într-un recipient din lut și are un dop de plută în loc de capac, este realizată din ingrediente 100% naturale. Acum, nu știu dacă să cred neapărat povestea faptului că este o rețetă veche ”de un veac”, păstrată de o familie din Jiul de Munte, însă sunt foarte mulțumită de rezultatele pe care le oferă. Ingrediente: propolis, ceară de albine, rășină de conifere, sacâz, parafină și ulei de floarea soarelui presat la rece. Utilizări: hidratant, antiinflamator, dezinfectant, arsuri, răni, infecții ale pielii, cicatrizant, poate fi folosită după plajă, după bărbierit sau epilat, reduce senzația de mâncărime cauzată de insecte, poate fi folosită și ca balsam de buze. Un recipient conține 50 gr și costă 56 de lei, direct pe site-ul producătorului. Are un miros vag, specific produselor care conțin ceară de albine, culoarea galbenă și se ”to…