Treceți la conținutul principal

Hart of Dixie - un alt fel de serial cu doctori [2011]


Când vine vorba despre seriale cu doctori, am văzut cm tot ce se putea vede, vorbesc dintre cele mai cunoscute. De la Spitalul de urgenta, la Stagiarii și de la Dr. House la Anatomia lui Grey, le-am urmărit pe toate. Dacă mai toate mi-au plăcut, am renunțat la Anatomia lui Grey undeva pe la sezonul 7. Prea multă dramă, prea multe personaje care mor după ce te atașezi de ele. Sincer, habar nu am cât au de gând să îl mai continue, cred că e cam timpul să îi pună capăt. Cine a mai rămas din distribuția originală, Ellen Pompeo? Nici măcar nu-mi plăcea de ea în mod deosebit.

Săptămâna aceasta, cei de la Happy Channel au început să difuzeze Hart of Dixie seara de la ora 22.30. Știu că e un serial vechi de 4 ani, știu că s-a terminat de anul trecut, dar tocmai de aceea vreau să îl urmăresc.

Sincer, m-am săturat să mă apuc de seriale noi, să ajung să îndrăgesc personajele și apoi să am parte de un final de rahat. Looking at you, House MD. Sau cel puțin nu e un final care să îmi placă mie. Momentan, mă uit doar la The Walking Dead dintre cele care rulează încă și ocazional la 2 Broke Girls.

Auzisem despre acest serial la vremea apariției sale și mă așteptam să fie ok, în general CW produce seriale care au un mix interesant de dramă, dragoste și comedie. Am tras cu ochiul puțin pe net și am aflat că finalul nu e nasol, deși nu știu exact care e acela, și nici nu vreau să știu, așa că am decis să îl urmăresc. Încă ceva: nu mai urmăresc ceva ce nu se difuzează la TV sau ce nu pot urmări pe Digi Play, care este singurul serviciu de vizionare online la care sunt abonată. Nu mă pasionează alte servicii de gen fiindcă nu am atâta timp la dispoziție, iar la tot felul de site-uri obscure nu mă mai uit. Nu doar pentru că nu sunt difuzate legal, dar și pentru că sunt pline de reclame enervante, de viruși uneori și se încarcă super - greu. Așa că nu veți mai găsi pe aici recomandări de seriale prea noi, sorry.

Hart of Dixie urmărește povestea tinerei doctorițe Zoe Hart, interpretată de frumoasa Rachel Bilson. Mereu mi-a plăcut de Rachel în OC și n-am înțeles facinația altora pentru Mischa Barton. Zoe este un chirug care se mută de la New York în micul orășel fictiv Bluebell din Alabama, pentru că unul din doctorii de acolo îi lasă moștenire jumătate din cabinetul său. Doctorul a fost tatăl ei biologic despre care Zoe nu a știut nimic toată viața ei.

Ajunsă în micul orășel din sud, este surprinsă să descopere că tradiționala ospitalitate sudistă nu se aplică și în cazul ei, iar toți localnicii o privesc cu scepticism pentru că e femeie și e tânără, și mai e și din New York. Cum ar putea fi un doctor priceput?

Mai ales Lemon - Jamie King - una dintre frumusețile locale nu poate să o suporte, pentru că o vede ca pe un fel de rivală. Faptul că George, logodnicul lui Lemon o simpatizează pe Zoe și că cealaltă jumătate din cabinetul medical este deținută de Brick, tatăl lui Lemon nu ajută lucrurile.



Din fericire, Zoe are și aliați, cum ar fi primarul Levon Hayes, un fost jucător profesionist de fotbal sau Wade, barmanul de la unul din barurile din oraș.


Pe lângă faptul că Zoe trebuie să se intregreze cumva în viața de la țară, ea mai are de-a face și cu tot felul de cazuri și de pacienți ciudați, însă nu avem parte de dramatismul altor seriale, unde totul e pe viață și pe moarte. Gândiți-vă la un fel de Dr. Quinn din vremuri moderne, dacă vreți. De fapt, poate de acolo s-au și inspirat creatorii serialului, însă fără partea cu copiii rămași orfani.

Îmi plac serialele care se petrec în mici orășele, întotdeauna e distractiv să vezi micile intrigi și conexiuni dintre personaje. Îmi place mult de Rachel, inclusiv cum arată, cum se îmbracă și cum se machiază.  



Îmi place gama de personaje, pentru că nu sunt personaje strict pozitive sau negative. Jamie King în rolul Lemon și Cress Williams în rolul Levon Hayes sunt cei mai simpatici. George e puți enervant, dar nu le poți avea pe toate.

Dacă vă plac serialele cu doctori, care surprind atmosfera de orășel tipic din america, atunci primele 5 episoade pe care le-am vizionat deja par promițătoare. 

Serialul are doar 4 sezoane, așa că în câteva luni ar trebui să fie gata, fiind difuzat de lunea până vinerea. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Paletă farduri IDC Color Natural - dupe pentru Naked 3?

Am mai avut o experiență destul de neplăcută cu produsele IDC, care sunt disponibile pe elefant.ro. sunt foarte ieftine și se află frecvent la promoție, așa că am vrut să le încerc, însă până acum nimic nu m-a impresionat.
De data aceasta, voi face referire la această paletă de farduri. Se numește Natural, a costat la reducere 18 lei, nu mai rețin prețul ei normal, dar sincer, cam atât și merită. Produsele IDC Color sunt produse de către o firmă din Spania, Aquarius Cosmetic Group prin private labeling. Ce înseamnă private labeling? Înseamnă că o companie de cosmetice, în special produse de machiaj realizează designul produselor și eventual formularea acestora, iar apoi procesul de fabricație este subcontractat în China. elf face asta, BH Cosmetics face asta, Coastal Scents face asta, Morphe face asta și chiar și alte branduri mai prestigioase scot pe piață produse care sunt de fapt ”made in China”.
Această paletă este nu numai un produs fabricat foarte ieftin, ci și un produs care s…

Crema - minune Leac de-un veac

Dacă mai țineți minte, v-am povestit că de Crăciun am primit cadou acastă cremă naturală. Pe lângă faptul că are o prezentare foarte drăguță, este ambalată într-un recipient din lut și are un dop de plută în loc de capac, este realizată din ingrediente 100% naturale. Acum, nu știu dacă să cred neapărat povestea faptului că este o rețetă veche ”de un veac”, păstrată de o familie din Jiul de Munte, însă sunt foarte mulțumită de rezultatele pe care le oferă. Ingrediente: propolis, ceară de albine, rășină de conifere, sacâz, parafină și ulei de floarea soarelui presat la rece. Utilizări: hidratant, antiinflamator, dezinfectant, arsuri, răni, infecții ale pielii, cicatrizant, poate fi folosită după plajă, după bărbierit sau epilat, reduce senzația de mâncărime cauzată de insecte, poate fi folosită și ca balsam de buze. Un recipient conține 50 gr și costă 56 de lei, direct pe site-ul producătorului. Are un miros vag, specific produselor care conțin ceară de albine, culoarea galbenă și se ”to…

22 de filme cu și despre adolescenți

Dacă tot este weekend și n-am mai făcut de ceva timp topuri sau recomandări pentru filme ”la calup”, m-am gândit să vă ofer câteva idei de filme pe care le puteți viziona când aveți ceva timp liber. De asceastă dată, am ales filmele cu și despre adolescenți, pentru că sunt în mare parte comedii sau coedii romantice și se potrivesc pentru o după-amiază leneșă. Deși nu mai sunt nici eu adolescentă de ceva timp, aceste filme pot fi viizonate chiar și de către adulți, atâta timp cât nu aveți pretenția să vedeți ceva foarte calitativ sau performanțe actoricești deosebite.