Treceți la conținutul principal

Review: paletă farduri Fräulein 120 culori


Salutare tuturor!
Profit de zilele libere pe care încă le mai am, ca să vă povestesc ce experimente mai fac cu niște farduri noi. În ultima perioadă, am început să încerc să recreez din nou tutoriale pe care le văd și eu pe YouTube, însă mă loveam mereu de o problemă: nu am destule farduri. În ultimii ani, chiar nu prea m-au mai interesat produsele de machiaj, așa că am cumpărat foarte puține și mi-am dat seama că nu am un galben, un portocaliu sau un verde pe care să le folosesc în machiajele pe care le tot încerc.

Prin urmare, mi-am adus aminte că acum ceva ani, toată lumea vorbea foarte mult despre fardurile Fräulein, că sunt foarte pigmentate și ieftine, așa că m-am gândit că aș putea să cumpăr o astfel de paletă cu multe culori. Chiar dacă nu mă așteptam la calitate foarte bună, mi-am zis că măcar voi avea câteva culori pe care nu le utilizez prea des, așa că nu contează dacă nu sunt tocmai de cea mai bună calitate. După nume, ai zice că sunt nemțești, însă bag mâna în foc că sunt fabricate în China, pentru că pe ambalaj nu scrie nicăieri unde sunt produse.

Nu am mai auzit pe nimeni să folosească farduri din astea și au cam dispărut de pe piață. Site-ul lor oficial comercializează acum și diferite alte branduri de cosmtice așa că...nu știu ce să zic. Eu am comandat paleta mea de pe pensulemachiaj.ro și nu, nu m-a sponsorizat nimeni. Am observat că au tot felul de seturi la promoție cu palete Fräulein, iar eu am ales setul Lovely Look, pentru că oricum aveam nevoie și de niște pensule de machiaj. Am plasat comanda sâmbăta, iar luni dimineața m-am trezit cu curierul la ușă, sau mai bine zis la bloc. S-au mișcat foarte rapid.

Setul conține trusa de farduri despre care ei zic că se numește Jelly Matte, deși eu nu am văzut să scrie nimic pe ea și 8 pensule roz tot marca Fräulein. Puteam alege și pensule negre sau maro, dar ce pot să spun, ador culoarea roz. Cadourile care au însoțit aceste set au fost o trusă cu 10 rujuri Meis, un creion pentru sprâncene negru Me Now, un burețel cosmetic și un portfard roșu. De asemenea, am mai primit un ”cadou” special, un voucher de 10 lei pentru următoarea comandă pe site-ul acesta și pentru un altul cu produse pentru manichiură, deținut de aceeași firmă. Tot setul a costat numai 60 de lei. Mie mi se pare foarte rezonabil, dar dacă nu folosiți produse ”made in China” sau aveți ceva împotriva lor, probabil că nu ați vrea să plătiți nici atât.

Setul Lovely Look și cadourile primite
Produsele au sosit împachetate foarte foarte bine, chiar a trebuit să mă lupt cu cutia ca să o deschid, Pensulele erau fiecare învelite în țiplă, iar paleta avea și o folie cu bule peste cutia de plastic. Cu toate acestea, 2 farduri le-am primit sparte, iar unul l-am pierdut chiar în timp ce mă jucam cu paleta. Nu este nici vina vânzătorilor și nici a curierului, pur și simplu mi se pare că acele pastiluțe nu sunt fixate ca lumea și riști să ți se desprindă fardurile. Așa că nici nu se pune problema să iei paleta asta în călătorii.

Cele 120 de farduri sunt dispuse pe două palete care se așează una peste alta în carcasa de plastic. Carcasa nu are oglindă, însă îmi place că e neagră, simplă, cu logo-ul auriul al companiei. Sunt farduri mate, sidefate și câteva farduri cu aspect metalic. Nu mă omor după selecția de culori din a doua paletă, unde sunt foarte multe nuanțe de verde, chiar nu cred că era necesar și aș fi preferat mai multe culori neutre.



Recunosc că m-au atras nuanțele de roz, mov și cele de portocaliu/oranj, pentru că aveam nevoie de ele pentru un machiaj mai colorat. În ceea ce privește calitatea fardurilor, mi-a fost greu să fac poze cu swatchuri și nici mi-ar fi luat o veșnicie să fac poze la toate cele 120 de culori, însă am ales câteva la întâmplare. 


Swatch cu degetele

Farduri aplicate cu degetele, fără primer sau bază

Farduri aplicate cu pensula, fără primer sau bază
La capitolul pigmentație, fardurile se prezintă destul de bine, însă sunt foarte prăfoase. Cele mate sunt mult mai prăfoase decât cele ușor sidefate, după cum se poate observa și la acest verde din stânga, comparat cu movul sidefat din dreapta. Auriul metalic din poza de mai sus arată foarte frumos, însă am avut multe particule sclipicioase de îndepărtat de pe față.

Am folosit fardurile deja, nu mă deranjează atât faptul că sunt prăfoase, pentru că am avut multe farduri ieftine la viața mea, însă mă deranjează că, deși am folosit un primer, pur și simplu parcă mi s-a șters culoarea de pe pleoape după câteva ore.

Nu regret că am cumpărat paleta, pentru că o voi folosi, cum spuneam, atunci când am nevoie de o culori mai puternice, eu având în general nuanțe neutre în trusa mea, însă nici nu mai vreau alte palete de la Fräulein. Mă tentau și altele, o paletă numai cu nuanțe neutre și alta cu nuanțe metalice, însă probabil că tot așa va fi de greu de lucrat cu ele și vor dispărea la fel de rapid de pe față. Le-aș recomanda mai mult fetelor tinere, care încep să experimenteze cu machiajul, ca să aibă multe culori la îndemână la un preț mic.

Eu una oricum nu mai vreau palete cu peste 100 de culori, pentru că sincer, cine are nevoie de 20 de nuante asemănătoare de verde, de exemplu? Voi mai cumpăra alte palete, deoarece fardurile sunt slăbiciunea mea, dar nu asemenea truse gigantice. Dacă totuși vă tentează așa ceva, vă recomand trusele de la e.l.f. Fardurile din paletele mai mari sunt la fel de prăfoase, însă rezistă mai mult cu primer și nu mi s-a întâmpla niciodată să îmi cadă pastiluețe de fard din paletă.

Later edit: Până la urmă, după ce am mai făcut câteva machiaje cu paleta asta, pot să spun că e mai ușor de lucrat de fardurile acestea dacă folosesc o mână ”ușoară”, adică dacă am răbdare să folosesc puțin câte puțin din fard, ca să nu cadă nici prea mult de pe pensulă și nici să nu exagerez cu culoarea în cazul nuanțelor puternice. La capitolul pesistență însă, nici o schimbare. Câteva ore doar, apoi încep să dispară și să se strângă în pliul pleoapei, chiar și cu primer.

Pensulele arată foarte bine, le-am și folosit. Nu sunt nici prea tari, nici prea moi și nu își pierd părul. Deocamdată, nu le-am și spălat așa că nu știu cum se comportă pe viitor. 


Rujurile din trusa Meis nu le-am încercat, pentru că sincer nu mă tentează. Sunt fabricate tot în China și au un miros pur și simplu oribil. Nu sunt expirate, cred că pur și simplu așa au ele din fabricație acel miros artificial. Apreciez acest cadou, am văzut că prețul paletei de rujuri este de 20 de lei pe site, iar fiecare ruj conține 1 gr de produs, însă nu știu dacă le voi și folosi. Îmi închipui că dacă mirosul este așa de rău, nu voi suporta să le simt toată ziua pe buze. Din swatch-urile făcute, observ că sunt translucide, nu au acoperire prea mare, însă culorile sunt destul de drăguțe.



Creionul pentru sprâncene nu l-am testat, dar urmează, la fel și burețelul cosmetic, care este foarte moale. Portfardul este foarte mare, în nici un caz nu încape în poșeta mea, dar l-aș folosi în vacanțe, de exemplu. Are fermoar, două buzunare interioare, un compartiment interior cu fermoar și chiar și o oglinjoară. Dacă nu ar fi fabricat din acel material matlasat, aș zice că ar putea fi folosit chiar ca plic, însă bineînțeles, nu arată destul de elegant. Cu toate acestea, îmi place, mereu îmi prinde bine un portfard.

Lated edit: Creionul este negru intens, eu aș putea să-l folosesc pentru ca am sprâncene negre, dar îmi place un efect mai natural. Îl folosesc ca eyeliner și, surprinzător, se comportă destul de bine, îmi place! Burețelul e okpentru aplicarea fondului de ten, însă e un burețel clasic, nu se folosește umezit, că altfel absoarbe tot produsul. All in all, aceste 3 cadouașe mi-au plăcut.

În concluzie, eu aș spune că pentru 60 de lei am primit o mulțime de produse pe care le voi folosi, mai puțin paleta de rujuri, dar aceea a fost oricum un cadou suplimentar. Îmi plac majoritatea culorilor din paleta de farduri, sunt mulțumita de pensule și de portfard, iar de cei de la pensulemachiaj.ro, numai de bine. Oamenii au fost prompți, prețurile mi se par foarte ok, ținând cont că am văzut farduri Ruby Rose vândute mai scump și acelea nu sunt mai bune ca acestea, poate chiar din contră. Poate voi mai reveni cu o comandă, pentru că mă tentează foarte mult alte produse de la ei de pe site, mai ales că vreau să îmi măresc și colecția de iluminatoare, care conține numai un produs momentan. 
Până data viitoare, v-am pupăcit!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Paletă farduri IDC Color Natural - dupe pentru Naked 3?

Am mai avut o experiență destul de neplăcută cu produsele IDC, care sunt disponibile pe elefant.ro. sunt foarte ieftine și se află frecvent la promoție, așa că am vrut să le încerc, însă până acum nimic nu m-a impresionat.
De data aceasta, voi face referire la această paletă de farduri. Se numește Natural, a costat la reducere 18 lei, nu mai rețin prețul ei normal, dar sincer, cam atât și merită. Produsele IDC Color sunt produse de către o firmă din Spania, Aquarius Cosmetic Group prin private labeling. Ce înseamnă private labeling? Înseamnă că o companie de cosmetice, în special produse de machiaj realizează designul produselor și eventual formularea acestora, iar apoi procesul de fabricație este subcontractat în China. elf face asta, BH Cosmetics face asta, Coastal Scents face asta, Morphe face asta și chiar și alte branduri mai prestigioase scot pe piață produse care sunt de fapt ”made in China”.
Această paletă este nu numai un produs fabricat foarte ieftin, ci și un produs care s…

Crema - minune Leac de-un veac

Dacă mai țineți minte, v-am povestit că de Crăciun am primit cadou acastă cremă naturală. Pe lângă faptul că are o prezentare foarte drăguță, este ambalată într-un recipient din lut și are un dop de plută în loc de capac, este realizată din ingrediente 100% naturale. Acum, nu știu dacă să cred neapărat povestea faptului că este o rețetă veche ”de un veac”, păstrată de o familie din Jiul de Munte, însă sunt foarte mulțumită de rezultatele pe care le oferă. Ingrediente: propolis, ceară de albine, rășină de conifere, sacâz, parafină și ulei de floarea soarelui presat la rece. Utilizări: hidratant, antiinflamator, dezinfectant, arsuri, răni, infecții ale pielii, cicatrizant, poate fi folosită după plajă, după bărbierit sau epilat, reduce senzația de mâncărime cauzată de insecte, poate fi folosită și ca balsam de buze. Un recipient conține 50 gr și costă 56 de lei, direct pe site-ul producătorului. Are un miros vag, specific produselor care conțin ceară de albine, culoarea galbenă și se ”to…

Calendare de advent 2016 cu produse cosmetice

De mult îmi tot doresc să îmi cumpăr și eu un astfel de calendar, fiindcă mi se pare că poate fi foarte drăguț să descopăr cât o nouă surpriză în luna decembrie, mai ales că eu sunt obsedată în legătură cu tot ce ține de sărbătorile de iarnă. Problema este că majoritatea acestor calendare sunt destul de scumpe, mai ales că poate nu toate produsele mi-ar plăcea și aș prefera să îmi cumpăr ceva ce știu sigur că mi-ar plăcea. Cu toate acestea, calendarele de advet sunt foarte tentante, iar în Marea Britanie și în SUA există foarte multe calendare, de la aproape orice brand.
Unele au apărut pe piață încă din octombrie. În cele ce urmează, mă voi referi doar la cele existente la noi pe piață, fie online, fie în magazine fizice. Nu mă refer și la diferitele seturi de Crăciun care au apărut deja peste tot, pentru că sunt altceva, ci strict la calendare. Așadar, din câte știu, cam aceste calendare de advent au apărut sau vor apărea și la noi pe piață.
Calendar Advent 2016 by Douglas - produse…