Treceți la conținutul principal

Recenzie film: Penelope, povestea unei prințese moderne

Notă: Da, după aproape 3 ani de pauză am decis să reiau acest blog, într-o formă ușor modificată. Am încercat timp de 2 ani să mă axez pe filme, cărți se seriale, incluzând noile apariții, premierele și știrile, lucru care pur și simplu devenise prea mult la un moment dat pentru o singură persoană care mai are și un job solicitant. Acum însă, voi posta atunci când voi avea timp, fără să îmi fac probleme că nu respect un anumit orar, recenzii de filme și cărți, ocazional cîteva articole despre muzică sau extrem de rar articole pe care nu le voi încadra la nici una din aceste categorii.
Am făcut curățenie, am șters vreo 500 de postări care acum nu mai erau de actualitate și voi mai meșteri pe parcurs la blog, în funcție de cum mi-o va permite și timpul. Nu am un scop anume, însă chiar mă gândeam în timp ce selectam articolele de șters că am aici zeci de cărți și filme pe care uitasem că le citisem/vizionasem și materiale care reprezintă zeci de ore de muncă, așa că nu am vrut să renunț la ele. Îmi face plăcere să am le am toate salvate într-un loc, așa că aș putea spune că acest blog e chiar ceea ce erau blogurile la începuturile lor: un fel de jurnal online în care notez lucrurile care fac parte din pasiunile mele, adică filmele și cărțile.
And now, back to the movie!



Anul lansării: 2006
Regia: Mark Palansky
Scenariu: Leslie Caveny
Distribuția: Christina Ricci, James McAvoy, Reese Witherspoon, Richard E. Grant, Catherine O'Hara, Peter Dinklage




Familia Wilhern face parte din aristocrația britanică, însă, ca orice familie britanică ce se respectă, există destule schelete în dulap. În mod special, un schelet pe care cu greu îl pot ascunde, blestemul care apasă asupra familiei lor.
Vedeți voi, se pare că, acum câteva sute de ani, asupra familiei Wilhern s-a abătut un blestem, care nu le permite să se amestece cu ”oamenii de rând”, adică cu noi ăștia care n-avem sânge albastru, mai pe românește. În clipa în care această regulă va fi nesocotită, unul din urmașii lor, prima fată ce se va naște în familie, va avea de suferit.
Astfel, biata Penelope, fiica soțiilor Wilhern, Franklin și Jessica se naște cu un rât de porc. Da, ați citit bine, nu năsuc cu nările mai late, un adevărat rât. Pentru că interesul presei este foarte mare, în mod special cel al unui paparazii fără scrupule pe nume Lemon - Peter Dinklage - Jessica decide să însceneze moartea fiicei ei și să o țină ascunsă departe de ochii lumii în locuința lor luxoasă. 


Blestemul spune că Penelope - interpretată de Christina Ricci - va avea o înfățișare de om normal numai atunci când va fi luată în căsătorie de un tânăr care să facă parte și el din nobilime. Problema este că pretendenții dau bir cu fugiții atunci când o zăresc pe Penelope, chiar dacă zestrea fetei nu este una de lepădat. 
Deși familia își ia toate măsurile de prevedere, prin obligarea acestora să semneze un contract de confidențialiatte după ce o văd pe Penelope, unul dintre tineri, Edward, este atât de înfricoșat și dezgustat de aspectul fetei, încât fuge înainte să fie obligat să semneze și pleacă să spună povestea monstrului la ziarele de scandal.
Atunci când aude ce s-a întâmplat, Lemon pune la cale un plan împreună cu Edward. Îl racolează pe Max - James McAvoy - un tânăr nobil falit, să se dea drept pretendentul Penelopei și să îi facă o fotografie pe furiș, pentru a fi publicată în ziar, iar secretul familiei Wilhern să fie astfel expus. Ceea ce nu iau în calcul cei doi este faptul că între Max și Penelope se înfiripă o relație de prietenie care poate duce chiar și la altceva.



Penelope” este o comedie în care umorul tipic englezesc se îmbină cu caracteristicile unei povești plasate în vremuri moderne, rezultând astfel o comedie romantică ce reușește să ne descrețească frunțile. 
Christina Ricci este perfectă în rolul fetei inteligente, care nu se lasă influențată de convențiile societății despre ceea ce este ”normal” și face o perecehe frumoasă alături de James McAvoy, În rolul Jessicăi Wilhern, am descoperit-o pe Catherine O'Hara, mama ușor nevrotică din ”Singur acasă”, care interpretează și în acest film același tip de personaj care a consacrat-o. 



Dacă basmul nostru modern are un happy end sau nu, vă las să descoperiți singuri, însă pot să vă spun că îmi place foarte mult mesajul filmului: înainte să îți pese dacă ceilalți te acceptă, trebuie întâi să înveți să te iubești pe tine însuți/însăți exact așa cum ești.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Paletă farduri IDC Color Natural - dupe pentru Naked 3?

Am mai avut o experiență destul de neplăcută cu produsele IDC, care sunt disponibile pe elefant.ro. sunt foarte ieftine și se află frecvent la promoție, așa că am vrut să le încerc, însă până acum nimic nu m-a impresionat.
De data aceasta, voi face referire la această paletă de farduri. Se numește Natural, a costat la reducere 18 lei, nu mai rețin prețul ei normal, dar sincer, cam atât și merită. Produsele IDC Color sunt produse de către o firmă din Spania, Aquarius Cosmetic Group prin private labeling. Ce înseamnă private labeling? Înseamnă că o companie de cosmetice, în special produse de machiaj realizează designul produselor și eventual formularea acestora, iar apoi procesul de fabricație este subcontractat în China. elf face asta, BH Cosmetics face asta, Coastal Scents face asta, Morphe face asta și chiar și alte branduri mai prestigioase scot pe piață produse care sunt de fapt ”made in China”.
Această paletă este nu numai un produs fabricat foarte ieftin, ci și un produs care s…

Crema - minune Leac de-un veac

Dacă mai țineți minte, v-am povestit că de Crăciun am primit cadou acastă cremă naturală. Pe lângă faptul că are o prezentare foarte drăguță, este ambalată într-un recipient din lut și are un dop de plută în loc de capac, este realizată din ingrediente 100% naturale. Acum, nu știu dacă să cred neapărat povestea faptului că este o rețetă veche ”de un veac”, păstrată de o familie din Jiul de Munte, însă sunt foarte mulțumită de rezultatele pe care le oferă. Ingrediente: propolis, ceară de albine, rășină de conifere, sacâz, parafină și ulei de floarea soarelui presat la rece. Utilizări: hidratant, antiinflamator, dezinfectant, arsuri, răni, infecții ale pielii, cicatrizant, poate fi folosită după plajă, după bărbierit sau epilat, reduce senzația de mâncărime cauzată de insecte, poate fi folosită și ca balsam de buze. Un recipient conține 50 gr și costă 56 de lei, direct pe site-ul producătorului. Are un miros vag, specific produselor care conțin ceară de albine, culoarea galbenă și se ”to…

Calendare de advent 2016 cu produse cosmetice

De mult îmi tot doresc să îmi cumpăr și eu un astfel de calendar, fiindcă mi se pare că poate fi foarte drăguț să descopăr cât o nouă surpriză în luna decembrie, mai ales că eu sunt obsedată în legătură cu tot ce ține de sărbătorile de iarnă. Problema este că majoritatea acestor calendare sunt destul de scumpe, mai ales că poate nu toate produsele mi-ar plăcea și aș prefera să îmi cumpăr ceva ce știu sigur că mi-ar plăcea. Cu toate acestea, calendarele de advet sunt foarte tentante, iar în Marea Britanie și în SUA există foarte multe calendare, de la aproape orice brand.
Unele au apărut pe piață încă din octombrie. În cele ce urmează, mă voi referi doar la cele existente la noi pe piață, fie online, fie în magazine fizice. Nu mă refer și la diferitele seturi de Crăciun care au apărut deja peste tot, pentru că sunt altceva, ci strict la calendare. Așadar, din câte știu, cam aceste calendare de advent au apărut sau vor apărea și la noi pe piață.
Calendar Advent 2016 by Douglas - produse…