Treceți la conținutul principal

Cupluri din filme cu "chimie" bună

Ştiu, sunt cam absentă în această perioadă de pe blog, mai mult datorită unor probleme personale. Nu prea am mai avut timp de filme şi momentan citesc de aproape 2 săptămâni un roman foarte gros despre care voi scrie în curând, aşa că de aceea nu prea dau semne de viaţă.
Cum însă nu puteam să las să treacă Ziua Îndrăgostiţilor (a treia mea sărbătoare preferată) nemarcată şi aici, v-am pregătit două articole scurte, care să vă dea idei pentru filme romantice, numai bune de văzut cu partenerul.
Există câteva cupluri de actori care au o chimie extrem de bună pe marile ecrane şi poate tocmai de aceea filmele respective în care au jucat s-au făcut remarcate prin ceva. Astăzi, vă prezint câţiva dintre preferaţii mei şi câteva sugestii de filme (pe care le cunoaşteţi cu toţii, dar sunt bune de revăzut).

Tom Hanks şi Meg Ryan
Au jucat împreună în 3 comedii romantice, însă preferata mea este de departe You've Got Mail, pentru că e vorba despre o idilă înfiripată între doi proprietari de librării. Cei doi mai apar în Sleepless in Seattle şi Joe Versus the Volcano.

Matthew McConaughey şi Kate Hudson
Au jucat împreună în How To Lose A Guy In 10 Days (unul dintre filmele mele preferate) şi Fool's Gold.Ambii sunt energici, ambii sunt blonzi, ambii sunt amuzanţi,ce mai, un cuplu perfect.

Richard Gere şi Julia Roberts
Cine nu îşi aminteşte de Pretty Woman, adică visul oricărei femei: să dai de un bărbat frumos şi bogat care să te ducă la cumpărături. Asta dacă lăsăm partea cu prostituţia la o parte. Cei doi au repetat figura în Runaway Bride, însă nu se compară cu primul lor film făcut împreună.

Cameron Diaz şi Tom Cruise
Ştiu că poate părea o alăturare ciudată, dar mi-a plăcut cum le stă împreună în Vanilla Sky şi Knight and Day.
Evident că mai există multe cupluri reuşite pe ecran, dar am ales câţiva dintre actorii care au jucat măcar de două ori împreună.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Paletă farduri IDC Color Natural - dupe pentru Naked 3?

Am mai avut o experiență destul de neplăcută cu produsele IDC, care sunt disponibile pe elefant.ro. sunt foarte ieftine și se află frecvent la promoție, așa că am vrut să le încerc, însă până acum nimic nu m-a impresionat.
De data aceasta, voi face referire la această paletă de farduri. Se numește Natural, a costat la reducere 18 lei, nu mai rețin prețul ei normal, dar sincer, cam atât și merită. Produsele IDC Color sunt produse de către o firmă din Spania, Aquarius Cosmetic Group prin private labeling. Ce înseamnă private labeling? Înseamnă că o companie de cosmetice, în special produse de machiaj realizează designul produselor și eventual formularea acestora, iar apoi procesul de fabricație este subcontractat în China. elf face asta, BH Cosmetics face asta, Coastal Scents face asta, Morphe face asta și chiar și alte branduri mai prestigioase scot pe piață produse care sunt de fapt ”made in China”.
Această paletă este nu numai un produs fabricat foarte ieftin, ci și un produs care s…

22 de filme cu și despre adolescenți

Dacă tot este weekend și n-am mai făcut de ceva timp topuri sau recomandări pentru filme ”la calup”, m-am gândit să vă ofer câteva idei de filme pe care le puteți viziona când aveți ceva timp liber. De asceastă dată, am ales filmele cu și despre adolescenți, pentru că sunt în mare parte comedii sau coedii romantice și se potrivesc pentru o după-amiază leneșă. Deși nu mai sunt nici eu adolescentă de ceva timp, aceste filme pot fi viizonate chiar și de către adulți, atâta timp cât nu aveți pretenția să vedeți ceva foarte calitativ sau performanțe actoricești deosebite.

Crema - minune Leac de-un veac

Dacă mai țineți minte, v-am povestit că de Crăciun am primit cadou acastă cremă naturală. Pe lângă faptul că are o prezentare foarte drăguță, este ambalată într-un recipient din lut și are un dop de plută în loc de capac, este realizată din ingrediente 100% naturale. Acum, nu știu dacă să cred neapărat povestea faptului că este o rețetă veche ”de un veac”, păstrată de o familie din Jiul de Munte, însă sunt foarte mulțumită de rezultatele pe care le oferă. Ingrediente: propolis, ceară de albine, rășină de conifere, sacâz, parafină și ulei de floarea soarelui presat la rece. Utilizări: hidratant, antiinflamator, dezinfectant, arsuri, răni, infecții ale pielii, cicatrizant, poate fi folosită după plajă, după bărbierit sau epilat, reduce senzația de mâncărime cauzată de insecte, poate fi folosită și ca balsam de buze. Un recipient conține 50 gr și costă 56 de lei, direct pe site-ul producătorului. Are un miros vag, specific produselor care conțin ceară de albine, culoarea galbenă și se ”to…