Treceți la conținutul principal

Serial nou:The Carrie Diaries (2013) - un prequel care mai bine nu era


Acum câteva zile a avut premiera şi serialul mult aşteptat The Carrie Diaries. Am înţeles din promo-uri şi datorită faptului că acţiunea se petrece în tinereţea lui Carrie că va fi un serial pentru adolescenţi, însă nu măa aşteptam să fie chiar atât de departe de serialul original.Eh, mi-e dor de sarcasmul fetelor şi, chiar dacă nu mă aşteptam la prea multe subiecte legate de sex (pentru că ce experienţe sexuale poţi să ai la 16 ani, totuşi?), dar am sperat să regăsesc un ceva care să mă facă să vreau să îl urmăresc. Ei bine, poate şi faptul că acum am 26 de ani şi nu mai urmăresc chiar orice "teen drama" îmi cade sub nas mă face să spun pas deja după primul episod şi să mă gândesc ca mai bine să revăd vechiul serial.
Nu mă mulţumesc deloc nici neconcordanţele prezente între vechiul serial şi acesta în privinţa trecutului lui Carrie (neconcordanţe care am aflat că există chiar şi în cărţile lui Candace Bushenell). De exemplu, ştim cu toţi că probleme lui Carrie cu bărbaţii se datorau în mare parte faptului că a crescu fără tată şi n-a avut o influenţă masculină în viaţa ei. Tânăra Carrie are în schimb un tată, rămas văduv şi chiar şi o soră mai mică, Dorrit, despre care, din nou, nu s-a mai pomenit până acum.
Prietenele ei din liceu sunt ok, însă nu mi s-a părut nimic deosebit la ele, aşa că nu m-a atras noua gaşcă de fete.
În primul episod, Carrie începe liceul după moartea mamei sale şi la şcoală apare un tip, un elev nou, cu care ea se sărutase deja în vacanţa de vară.

Evident, există o fată răutăcioasă care îi face zile negre, ceea ce înseamnă că Bradshaw nu era tocmai populară. Sora ei mai mică are perioada de rebeliune tipică adolescenţilor, iar tatăl pare cam pierdut în spaţiu rămas cu două fete pe cap.

Tatăl ei îi propune un job la o firmă de avocatură în Manhattan şi din prima zi Carrie cunoaşte un editor de la o revistă la modă în anul de graţie 1984 cu care are parte de o noapte de distracţie în oraş.

AnnaSophia Robb e chiar simpatică în rolul Carrie Bradshaw, însă doar atât. Nu poate salva faptul că nimic altceva nu "se leagă" în acest serial. De asemenea, mi se pare foarte aiurea că au ales să folosească melodii din anii 80 pe coloana sonoră, dar nu în versiunile originale, ci nişte remixuri care suntă destul de prost.
Nu vreau să credeţi că fac praf acest serial doar pentru că aşa se poartă pe majoritatea forumurilor pe care le-am citit, pur şi simplu acum sunt de acord cu majoritatea telespectatorilor. SATC e o franciză prea puternică (chiar şi după cele 2 filme mai puţin reuşite) ca să se încerce acum promovarea unui serial care nu are nimic în comun cu originalul, în afara faptului că personajul principal în amândouă se numeşte Carrie Bradshaw. Şi nici nu-l pot privi ca serial de sine stătător, după cum au propus unii comentatori, pentru că intenţia producătorilor este foarte clară de a-l lega de vechiul serial (monoloagele lui Carrie de la începutul şi de la finalul episodului, scena de început cu Carrie în mijlocul oaemnilor pe trotuar şi cineva se loveşte de ea).
În concluzie, dacă aţi fost fanele vechiului SATC (o să presupun că 99% dintre voi sunteţi fete) şi aveţi peste 25 de ani, este foarte puţin probabil să vă placă această abordare nouă. Eu, personal, m-am cam lămurit şi nu cred că mă voi uita, pentru că nici măcar partea de modă nu mă atrage. Anii 80 mi s-au părut cei cu cele mai nefericite alegeri din punct de vedere vestimentar şi nu aş vrea să revăd croielile acelea ciudate, bufante, părul vâlvoi şi cerceii mari de plastic.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Paletă farduri IDC Color Natural - dupe pentru Naked 3?

Am mai avut o experiență destul de neplăcută cu produsele IDC, care sunt disponibile pe elefant.ro. sunt foarte ieftine și se află frecvent la promoție, așa că am vrut să le încerc, însă până acum nimic nu m-a impresionat.
De data aceasta, voi face referire la această paletă de farduri. Se numește Natural, a costat la reducere 18 lei, nu mai rețin prețul ei normal, dar sincer, cam atât și merită. Produsele IDC Color sunt produse de către o firmă din Spania, Aquarius Cosmetic Group prin private labeling. Ce înseamnă private labeling? Înseamnă că o companie de cosmetice, în special produse de machiaj realizează designul produselor și eventual formularea acestora, iar apoi procesul de fabricație este subcontractat în China. elf face asta, BH Cosmetics face asta, Coastal Scents face asta, Morphe face asta și chiar și alte branduri mai prestigioase scot pe piață produse care sunt de fapt ”made in China”.
Această paletă este nu numai un produs fabricat foarte ieftin, ci și un produs care s…

22 de filme cu și despre adolescenți

Dacă tot este weekend și n-am mai făcut de ceva timp topuri sau recomandări pentru filme ”la calup”, m-am gândit să vă ofer câteva idei de filme pe care le puteți viziona când aveți ceva timp liber. De asceastă dată, am ales filmele cu și despre adolescenți, pentru că sunt în mare parte comedii sau coedii romantice și se potrivesc pentru o după-amiază leneșă. Deși nu mai sunt nici eu adolescentă de ceva timp, aceste filme pot fi viizonate chiar și de către adulți, atâta timp cât nu aveți pretenția să vedeți ceva foarte calitativ sau performanțe actoricești deosebite.

Crema - minune Leac de-un veac

Dacă mai țineți minte, v-am povestit că de Crăciun am primit cadou acastă cremă naturală. Pe lângă faptul că are o prezentare foarte drăguță, este ambalată într-un recipient din lut și are un dop de plută în loc de capac, este realizată din ingrediente 100% naturale. Acum, nu știu dacă să cred neapărat povestea faptului că este o rețetă veche ”de un veac”, păstrată de o familie din Jiul de Munte, însă sunt foarte mulțumită de rezultatele pe care le oferă. Ingrediente: propolis, ceară de albine, rășină de conifere, sacâz, parafină și ulei de floarea soarelui presat la rece. Utilizări: hidratant, antiinflamator, dezinfectant, arsuri, răni, infecții ale pielii, cicatrizant, poate fi folosită după plajă, după bărbierit sau epilat, reduce senzația de mâncărime cauzată de insecte, poate fi folosită și ca balsam de buze. Un recipient conține 50 gr și costă 56 de lei, direct pe site-ul producătorului. Are un miros vag, specific produselor care conțin ceară de albine, culoarea galbenă și se ”to…