Recenzie film: The Wish List (2010)

Regia: Kevin Connor
Scenariu: Gary Goldstein, Dan Clark
Distribuţia: Jennifer Esposito, David Sutcliffe, Sydney Penny
Sarah Fisher lucrează la resurse umane oentru o firmă şi îşi trăieşte întreaga viaţă după listele pe care le face pentru orice ocazie, încă din copilărie. Liste cu ce are de făcut, liste pe baza cărora ia interviuri la serviciu şi chiar liste cu hainele pe care le dă la curăţătorie.
Sătulă de atât de multe întâlniri nereuşite,Sarah alcătuieşte o listă cu trăsăturile bărbatului ideal, iar cei care întrunesc prea puţine calităţi sau au prea multe defecte nu mai primes o a doua întâlnire.
Viaţa ei organizată până la ultimul detaliu este puţin zdruncinată de apariţia unui nou manager la cafeneaua ei preferată. Fred e exact opusul lui Sarah. E un tip relaxat, care se bucură de viaţă fără să îşi facă atât de multe griji că nu totul decurge conform unui plan dinainte stabilit. El o tot presează pe Sarah să renunţe la cafeaua ei obişnuită şi să încerce tot felul de combinaţii pe care le inventează zilnic, în funcţie de ce crede că i s-ar potrivi ei.

Cam în aceeaşi perioadă, Sarah îl cunoaşte pe  Erik, un chirurg care bifează fiecare aspect de pe lista pe care ea şi-a făcut-o. Până şi familia ei îl consideră perfect. Totuşi, atunci când Erik pleacă pentru câteva zile din oraş, chair de ziua lui Sarah, Fred este cel care o înveseleşte şi îi organizează o petrecere. Cu toate acestea, Sarah e convinsă că nu trebuie să reunţe la Domnul Perfect pentru un barista (cică aşa le spune celor din cafenele) cu simşul umorului şi cam atât. Erik o cere de soţie, iar Sarah ezită puţin să îi ofere un răspuns, până sora ei îi sugerează să facă ceea ce ştie ea mai bine: liste.
Deznodământul cred că este evident, aşa că nu mă mai obosesc. Mi-au plăcut Fred şi Sarah, chiar erau nişte personaje simpatice şi mi-a plăcut şi faptul că mare parte din acţiune se petrece la cafenea (am o obsesie pentru filmele cu restaurante, cafenele sau librării) şi, una peste alta, este un film romantic chiar drăguţ, producţie Hallmark.