Recenzie film: Tormented (2009)

Regia: Jon Wright
Scenariu: Stephen Prentice
Distribuţia: Alex Pettyfer, April Pearson, Dimitri Leonidas, Tippence Middleton
Din seria filmelor pe care le-am văzut din întâmplare la televizor, vă prezint acest horror salsher britanic. Voi începe prin a explica pe scurt ce este un film slasher pentru cei care nu ştiu.Filmele slasher sunt filme horror în care personajele principale au parte de morţi extrem de violente, adică se lasă cu mult sânge şi alte părţi ale copului detaşate. Nu ştiu dacă este o regulă, dar în filmele slasher avem de-a face de obicei cu  un singur criminal care ţinteşte un grup de oameni pe care îi elimină pe rând.
În mod normal nu îmi plac acest gen de filme pentru că mie mi se face scârbă destul de uşor, însă acest film mi-a cam plăcut pentru că are şi accente de comedie neagră şi întotdeauna mi-a plăcut umorul britanic.
De asemenea, deşi este un film cu un scenariu superficial m-a atins puţin pentru că subiectul principal este hărţuirea în şcoli şi consecinţele acesteia.Este un subiect sensibil pentru mine deoarece n-am fost hărţuită propriu-zis, dar şitu cum e să fi luat mereu la mişto din nimic şi am numărat zilele până am terminat şcoala generală.Din fericire, la liceu a fost mult mai bine. Chestia e că nimeni nu ştie cât te marchează aşa ceva, până n-ai fost tu în situaţie.Sigur, dacă m-aş întâlni acum cu foşti colegi (ceea ce sincer nu-mi doresc) ei probabil ar râde şi ar trăncăni verzi şi uscate de parcă nimic nu s-ar fi întâmplat, însă eu nu pot să uit nici acum, după 12 ani, unele vorbe care mi s-au spus.
Aşa s-a întâmplat şi cu killerul nostru de serviciu din acest film. Darren Mullet era mereu batjocorit de toată lumea pentru că era supraponderal, avea probleme de sănătate şi un uşor retard intelectual. Singura persoană pe care Darren o iubea era Justine, şefa clasei, însă deşi ea nu se alătura acţiunilor colegilor săi, se prefăcea că nu vede ce se întâmplă când ceilalţi colegi îi furau inhalatorul bietului Darren sau când îşi băteau joc de el pe coridoare şi îl numeau Shrek. Capul răutăţilor este Bradley, atletul şcolii, cel care are în jurul lui o gaşcă de prieteni care îl susţin în toate.

Darren nu mai suportă şicanele zilnice şi se sinucide, însă nu înainte de a jura răzbunare. Între timp, la liceu viaţa îşi urmează cursul şi Justine se cuplează cu Alexis, unul dintre prietenii lui Bradley aşa că intră oarecum şi ea în gaşca lor.

Însă traiul lipsit de griji al găştii se apropie de final când Darren dă semne că nu îşi găseşte liniştea, iar răzbunarea lui va fi una extremă.

Actorii mi s-au părut mult mai buni decât în filmele obişnuite de duzină americane, şi acesta este unul dintre motivele pentru care m-am uitat în continuare.Cap de afiş este frumuşelul Alex Pettyfer, la ultimul lui rol în Marea Britanie înainte să dea lovitura în State.