Recenzie film: The Last Cowboy (2003)

Regia: Joyce Chopra
Scenariu: J.P. Martin
Distribuţia: Jennie Garth, Lance Henriksen, MC Gainey, Bradley Cooper
Recunosc că m-am uitat la acest film mai mult pentru Jennie Garth şi Bradley Cooper şi că nici nu mă aşteptam să îmi placă în mod deosebit, pentru că nu mă dau în vânt după ferme şi cowboy şi toate chestiile alea.
Din păcate, am avut dreptate şi filmul mi s-a părut cam plictisitor din acest motiv. În tot filmul este vorba despre ferma familiei Cooper dintr-un orăşel din Texas. Capul familiei moare şi le lasă ferma fiului său John şi nepoatei Jaqueline (Jake-apropo, n-am înţeles de ce femeile mai dure din filmele de televiziune au prescurtări masculine pentru numele lor).

John şi Jake nu se înţeleg deloc bine pentru că bărbatul are metode mai conservatoare de administrare a fermei, pe când Jake vine cu idei inovatoare. De asemenea, Jake îşi învinuieşte tatăl de moartea mamei sale şi de aceea nu l-a mai vizitat de 8 ani. Aşa că John rămâne surprins când fiica lui apare la pachet cu un pe care l-a pregătit chiar ea pentru curse pe nume Lucky şi cu Billy, un băieţel despre care bunicul lui nici măcar nu ştia că există.

Cel care serveşte pe post de tampon între John şi Jake este Amos, cel mai bun prieten al lui John şi totodată partener de afaceri.
Ce nu ştie Jake este faptul că John a luat mai multe împrumuturi de la bancă pentru care a ipotecat ferma şi pământul, aşa că s-ar putea să rămână amândoi fără nimic. Nu e de mirare că Jake nu are timp să observe avansurile făţişe pe care i le face Morgan, un antrenos de cai ce apare şi el în Texas atunci când i-l aduce pe Lucky şi care nu dă semne că ar vrea să plece pentru că ţine la Jake şi la fiul ei.

Lăsând la o parte subiectul care v-am spus că nu prea mi-a plăcut (mi-a amintit de ţăranii români care se ceartă pe pământuri de parcă nu tot acolo ar ajunge când mor), distribuţia a fost ok. MC Gainey în rolul lui Amos mi s-a părut cel mai credibil, cu accentul lui Texan, vocea groasă şi glumele pe care le făcea tot timpul. De Jennie Garth mi-ar fi plăcut mai mult dacă nu s-ar fi străduit atât să folosească un accent din sud pe care nu îl stăpâneşte prea bine.Părea ca o domnişoară de la oraş şi în nici un caz o fată crescută la fermă.
Filmul este tot o producţie marca Hallmark şi vi-l recomand în caz că vă plac astfel de filme pentru televiziune.