Recenzie film: Elevator Girl (2010)

Regia: Bradford May
Scenariu: Jennifer Notas
Distribuţia: Lacey Chabert, Ryan Merriman
Dacă tot e vineri şi weekend-ul bate la uşă, astăzi vă prezint încă un film de dragoste din seria Hallmark. Ştiţi deja, genul pentru care n-am nevoie decât de 3 rânduri ca să fac un rezumat.
Jonathan şi Liberty rămân blocaţi în lift, în timp ce se duc la aceeaşi petrecere. După câteva minute bune de conversaţie şi după ce se plac de la prima vedere, cei doi se duc la petrecere, însă în locuri diferite. Jonathan este un avocat care tocmai a fost făcut partener la firma sa şi se dă o petrecere în  cinstea lui.Liberty, în schimb, este doar o simplă chelneriţă.

Deşi Jonathan o plăcuse pe Liberty, are anumite rezerve să o mai vadă, mai ales că prietenul lui, Nick, îi tot repetă că are nevoie de o femeie pe care să o prezinte în lumea bună. O femeie ca Cynthia, o tânără avocată (sau ce o fi fost). Însă secretara lui Jonathan aranjează ca Liberty să se ocupe de cateringul unei petreceri date de şeful ei, şi, până la urmă Jonathan şi Liberty ajung un cuplu în care cei doi se completează fumos. Ea îl învaţă să fie mai spontan, să aprecieze lucrurile mărunte din viaţă şi să nu se gândească doar la afaceri, iar el o încurajează să devină chef şi să nu mai tot sară de la un job la altul. Aţi zice că, dacă după primele 30 de minute din film personajele noastră formează un cuplu, ce mai fac încă o oră? Ei bine, se pare că firile total opuse ale celor doi şi lucrurile diferite pe care le vor de la viaţă vor deveni un impediment serios.
Mi-a plăcut să o revăd pe Lacey Chabert, pe care n-am mai văzut-o jucând în ceva de când era o tânără de vreo 11-12 ani şi mi s-a părut foarte simpatică, în schimb filmul a fost foaaaaaarte plictisitor. Oricât mi-ar plăcea să mă uit la filme romantice siropoase, am şi eu o limită. Pur şi simplu n-a fost nici un moment mai interesant sau ceva care să te ţină cât de cât în suspans. Sau mai pe scurt: nici un pic de dramă.
Nu recomand acest film, există chick flicks mult mai reuşite decât acesta.