Recenzie film: Mail Order Bride (2008)

Regia: Anne Wheeler
Scenariu: Tippi Dobrofsky,Neal H. Dobrofsky
Distribuţia: Daphne Zuniga, Cameron Bancroft
În ultima perioadă mă uit des la filme făcute pentru televiziune, în special la cele de pe Hallmark. Păcat că mai puţin de jumătate din ele ajung şi la noi pe Diva. Nu sunt nu ştiu ce filme deosebite, însă îmi place că îmi dau aşa o stare de bine, pentru că întotdeauna există un happy end. Oricum viaţa e destul de grea, măcar din când în când vreau să găsesc un fel de refugiu într-o lume fantezistă în care se întâmplă lucruri bune.
Acest film l-am văzut acum câteva săptămâni sau poate chiar mai demult şi mi-am amintit acum de el.
Acţiunea se petrece în secolul XIX. Beau Canfield locuieşte într-un orăşel care nu a fost înfiinţat de mult timp şi care este cam izolat, aşa că îi e greu să îşi găsească o soţie. El corespondează cu Jen, o tânără pe care o cere de soţie fără măcar să o fi văzut vreodată.
Jen este grav bolnavă şi alături de ea se află cea mai bună prietenă a ei, Diana. Diana este escroacă de "profesie", pentru că a rămas orfană de mică şi a fost luată sub protecţia lui Rourke, genul de "băiat rău". Diana s-a săturat de viaţa pe care o duce, însă Rourke nu vrea să renunţe la ea şi o consideră proprietatea lui, mai ales că ea îi datorează nişte bani. Când Jen moare, Diana vede şansa să scape de Rourke. Folosind biletul ei de călătorie şi scrisorile de la Beau, Diana se dă drept Jen şi îşi începe viaţa la fermă.
Lui Beau i se pare cam ciudată noua Jen, pentru că din scrisorile ei ştia că e obişnuită cu viaţa la ţară, însă femeia pe care o aştepta apare cu tot felul de toalete scumpe şi împopoţonate, întocmai ca o fată de oraş.

A fost un film drăguţ, genul de film de dragoste foarte previzibil. SIngura mea problemă a fost faptul că Daphne Zuniga are acum 50 de ani (deci 46 când s-a făcut filmul) şi îşi arată vârsta, ori ea trebuia să interpreteze o femeie cu vreo 15 ani mai tânără şi acest lucru era cam bătător la ochi.