Recenzie film: Just Friends (2005)

Regia: Roger Kumble
Scenariu: Adam Davis
Distribuţia: Ryan Reynolds, Amy Smart, Anna Faris,Chris Klein, Chris Marquette
Ok, despre acest film ştiu sigur că am mai scris în trecut, dar pe fostul blog , aşa că îl mai aduc în atenţia voastră o dată.
Just Friends este o comedie foarte drăguţă, a cărei acţiune se petrece de Crăciun. Chris Brander a fost genul de adolescent care a avut mult de suferit în liceu din cauza faptului că era supraponderal. Marea lui iubire era frumoasa şi populara Jamie Palamino, însă fata l-a considerat mere doar un foarte bun prieten.

După ce este umilit de colegii lui la o petrecere, Chris jură să plece din micul orăşel în care trăieşte, să devină cineva şi să se răzbune. Ocazia îi apare după vreo 10 ani. Acum, Chris a slăbit, ba chiar arată foarte bine şi îi place să joace femeile pe degete. Faptul că lucrează ca producător muzical este un mare bonus. Şeful lui îi cere să o convingă pe noua senzaţie a muzicii pop Samantha James să semneze un contract cu casa lor de discuri. În urma unui incident neprevăzut cu avionul, Chris şi Samantha sunte nevoiţi să aterizeze chiar în oraşul lui Chris.

Şi cum asta nu era destul, tot orăşelul se pregăteşte de Crăciun, în frunte cu domnul Palamino, care are în fiecare an cele mai extravagante decoraţiuni. Chris vede şansa lui să o cucerească pe Jamie, însă lucrurile nu merg conform planului.

În primul rând, marele lui rival din liceu, Dusty Dinkleman o curtează şi el pe Jamie şi a scăpat şi el de problemele adolescenţei (acneea şi bâlbâiala). În al doilea rând, Samantha nu îl scapă din ochi şi nici măcar ajutorul dat de fratele lui Chris, Mike, nu este suficient pentru a o ţine ocupată.

Filmul are multe faze haioase, iar Ryan Reynolds are un talent pentru comedie de care probabil că mulţi au uitat, având în vedere rolurile sale recente. Anna Faris nu are cum să fie altfel decât amuzantă (altceva nu ştie să facă), iar Chris Klein în rolul lui Dusty e şi el foarte potrivit. Totul este completat de zăpadă din belşug şi de atmosfera tipică de orăşel american în prag de sărbători, aşa că eu includ acest film printre preferatele mele de Crăciun.