Recenzie film: How to Marry a Billionaire: A Christmas Tale (2000)

Regia: Rod Daniel
Scenariu: Steven Peterman, Gary Dontzig
Distribuţia: John Stamos, Joshua Malina, Shemar Moore
În acest ultim weekend dinainte de Cărciun am reuşit să mai urmăresc doar două filme în afară de cele clasice cunoscute deja, iar în aceste zile am fost prea ocupată la serviciu şi cu vizitele rudelor ca să mai am timp şi de altceva.
Acest film nu prea are legătură cu Crăciunului, doar acţiunea se petrece în preajma acestei sărbători, însă mi s-a părut o comedie destul de reuşită şi mi-au plăcut actorii din rolurile principale.
Tom, Mark şi Jason sunt mereu ghinionişti în dragoste, pentru că se pare că în însoritul LA femeile sunt atrase doar de mărimea contului bancar. Ceea ce este o adevărată problemă pentru că lucrările lui Tom, care este artist, nu se vând, Mark îşi pierde slujba de profesor, iar Jason eu un actor aspirant.Cei trei prieteni îşi propun să găseasă ei nişte femei bogate cu care să se însoare şi pe care să le păcălească de faptul că au bani folosindu-se de o vilă luxoasă de care trebuie să aibă grijă Jason pentru o vreme.
Cel mai norocos dintre ei pare a fi Tom, care o cunoaşte pe Tiffany Kennedy, fiica unor milionari, iar ea este foarte atrasă de el. Însă până la urmă, Tom va avea de ales dacă vrea o căsătorie din interes dâsau dacă dragostea adevărată totuşi există.