Recenzie film: Holiday in Handcuffs (2007)

Regia: Ron Underwood
Scenariu: Sara Endsley
Distribuţia: Melissa Joan Hart, Mario Lopez, Markie Post, Kyle Howard
Nu vă speriaţi de avalanşa de recenzii de zilele astea, pentru că m-am gândit că nu voi avea timp de postări prea multe săptămâna aceasta, pentru că e agitaţie şi la serviciu şi acasă cu pregătirile, aşa că nu prea voi avea timp de scris.
Tot din categoria comediilor romantice de Crăciun face parte şi acest film. Trudi este oaia neagră a familiei. Părinţii ei au o căsnicie de vis, sora ei urmează facultatea de drept, iar fratele ei are un loc de muncă  bun şi o logodnică superbă. Trudi în schimb lucrează ca şi chelneriţă pentru că visează să fie artistă, iubitul ei o părăseşte chiar înainte de Crăciun şi ea e disperată că îşi va dezamăgi părinţii încă o dată.
În disperarea ei, răpeşte un client de la restaurant, pe David, care este exact "ginerele" pe care şi l-ar dori părinţii ei: frumos, bogat şi educat.

David este evident furios la început, dar după ce ajunge la cabana izolată la care îţi petrec sărbătorile părinţii lui Trudin şi îşi dă seama că nu are unde să fugă, intră în joc doar ca să tragă de timp până va fi salvat de nebuna care l-a răpit.

Ok, scenariul are evident câteva probleme, cum ar fi faptul că familia ei crede că David glumeşte atunci când spune că a fost răpit, sau că nimeni nu îl crede atunci când cere ajutor, dar în rest e o comedioară chiar drăguţă. Melissa Joan Hart nu se numără printre actriţele mele preferate, ba chiar mi se pare uşor enervantă, ca un fel de Andreea Marin de la Hollywood, însă se poate trece şi peste asta. Pe Mariop Lopez nu cred că l-am văzut în altceva decât Saved by the Bell şi am rămas plăcut surprinsă să văd că e destul de bun la comedie.
Finalul este "cireaşa de pe tort", pentru că familia perfectă a lui Trudi se dovedeşte a nu fi chiar atât de perfectă.