Recenzie film: Gift of the Magi (2010)

Regia: Lisa Mulcahy
Scenariu: Jennifer Notas
Distribuţia: Marla Sokoloff, Mark Webber
Dacă v-aţi săturat de filmele clasice de Crăciun, canalele Lifetime şi Hallmark din SUA vin în fiecare an cu câteva producţii noi. Şi la urma urmei, filmele pentru televiziune nu sunt capodopere, dar nu sunt chiar atât de rele cum par la prima vedere.
Una dintre poveştile mele preferate de Crăciun, mai puţin cunoscutăî la noi şi mult mai puţin ecranizată decât altele este Gift of the Magi de O. Henry (vă recomand călduros să o citiţi). Acest film, este o reinterpetare modernă a poveştii (care are cel puţin vreo 100 de ani) despre un cuplu tânăr în prag de sărbători. Jim şi Della se iubesc foarte mult şi de aceea ar vrea să îşi facă un cadou frumos de Crăciun. Din păcate, lipsa banilor îi împiedică să facă acest lucru şi se hotărăsc să nu îşi facă nici un dar. Cel puţin aşa cred ei. Pentru că Della îşi ia o a doua slujbă ca să îi poată cumpăra lui Jim un volan pentru maşina la care acesta lucrează ca să o recondiţioneze, iar Jim face ture duble la barul la care lucrează ca să îi cumpere o lentilă nouă pentru aparatul ei foto. Pentru că, vedeţi voi, Jim iubeşte maşina aceea foarte mult, iar fotografia este pasiunea Dellei. Însă cadourile pe care cei doi şi le fac pe ascuns îi vor costa scump.

Actorii nu îmi sunt cunoscuţi (cu excepţia Marlei Sokoloff, pe care am mai văzut-o în filmele de pe Diva) şi nici unul nu mi s-a părut deosebit de bun, însă filmul mi-a plăcut foarte mult. Poate pentru că mă aflu şi eu anul acesta în situaţia Dellei (dar şşşşşt, nu spuneţi la nimeni). Oricum, e un film foarte drăguţ de Crăciun, despre cum e să faci cu adevărat un cadou din suflet.