Recenzie film: Christmas Mail (2010)

Regia: John Murlowski
Scenariu: Steven Palmer Peterson, Lorene Lacey
Distribuţia: Ashley Scott, AJ Buckley, Lochlyn Munro
Tot din categoria filmelor de Crăciun pentru televiziune, avem şi acest film destul de drăguţ, însă care nu surprinde prin nimic şi care nu cred că are cea mai mică şansă să devină un "clasic" de Crăciun. Marele său avantaj este faptul că Ashley Scott şi AJ Buckley sunt doi actori care sunt foarte plăcuţi şi care se potrivesc rolurilor pe care le au în acest film romantic de Crăciun.
Kristi North este o fată mai ciudăţică şi enigmatică, ce lucrează la un oficiu poştal. Kristi răspune tuturor scrisorilor trimise de copii lui Moş Crăciun, ceea ce atrage atenţia şefului ei, dl Fuller.

Se pare că el o consideră un fel de "spioană" (?). Dl Fuller îi cere poştaşului Matt să o supravegheze pe Kristi şi să afle tot ce se poate despre ea.

Matt locuieşte singur cu nepoata lui, Emily, pentru că părinţii ei au murit. Emily  îi scrie şi ea Moşului şi Kristi îi răspunde la scrisori fără să ştie că este nepoata lui Matt.

Între Matt şi Kristi începe să se înfiripe o frumoasă poveste de dragoste, aşa că poştaşul nostru nu se simte bine că trebuie să o spioneze la presiunile dlui Fuller.
Christmas Mail este un film de Crăciun fără multe pretenţii, potrivit pentru întreaga familie. Vi-l recomand dacă vă place să vă uitaţi la filme de sezon în această perioadă.

Am mai avut o experiență destul de neplăcută cu produsele IDC, care sunt disponibile pe elefant.ro. sunt foarte ieftine și se află frecvent la promoție, așa că am vrut să le încerc, însă până acum nimic nu m-a impresionat.
De data aceasta, voi face referire la această paletă de farduri. Se numește Natural, a costat la reducere 18 lei, nu mai rețin prețul ei normal, dar sincer, cam atât și merită. Produsele IDC Color sunt produse de către o firmă din Spania, Aquarius Cosmetic Group prin private labeling. Ce înseamnă private labeling? Înseamnă că o companie de cosmetice, în special produse de machiaj realizează designul produselor și eventual formularea acestora, iar apoi procesul de fabricație este subcontractat în China. elf face asta, BH Cosmetics face asta, Coastal Scents face asta, Morphe face asta și chiar și alte branduri mai prestigioase scot pe piață produse care sunt de fapt ”made in China”.

Dacă mai țineți minte, v-am povestit că de Crăciun am primit cadou acastă cremă naturală. Pe lângă faptul că are o prezentare foarte drăguță, este ambalată într-un recipient din lut și are un dop de plută în loc de capac, este realizată din ingrediente 100% naturale. Acum, nu știu dacă să cred neapărat povstea faptului că este o rețetă veche ”de un veac”, păstrată de o familie din Jiul de Munte, însă sunt foarte mulțumită de rezultatele pe care le oferă. Ingrediente: propolis, ceară de albine, rășină de conifere, sacâz, parafină și ulei de floarea soarelui presat la rece. Utilizări: hidratant, antiinflamator, dezinfectant, arsuri, răni, infecții ale pielii, cicatrizant, poate fi folosită după plajă, după bărbierit sau epilat, reduce senzația de mâncărime cauzată de insecte, poate fi folosită și ca balsam de buze. Un recipient conține 50 gr și costă 56 de lei, direct pe site-ul producătorului. Are un miros vag, specific produselor care conțin ceară de albine, culoarea galbenă și se ”top…

De mult îmi tot doresc să îmi cumpăr și eu un astfel de calendar, fiindcă mi se pare că poate fi foarte drăguț să descopăr cât o nouă surpriză în luna decembrie, mai ales că eu sunt obsedată în legătură cu tot ce ține de sărbătorile de iarnă. Problema este că majoritatea acestor calendare sunt destul de scumpe, mai ales că poate nu toate produsele mi-ar plăcea și aș prefera să îmi cumpăr ceva ce știu sigur că mi-ar plăcea. Cu toate acestea, calendarele de advet sunt foarte tentante, iar în Marea Britanie și în SUA există foarte multe calendare, de la aproape orice brand.
Unele au apărut pe piață încă din octombrie. În cele ce urmează, mă voi referi doar la cele existente la noi pe piață, fie online, fie în magazine fizice. Nu mă refer și la diferitele seturi de Crăciun care au apărut deja peste tot, pentru că sunt altceva, ci strict la calendare. Așadar, din câte știu, cam aceste calendare de advent au apărut sau vor apărea și la noi pe piață.