Recenzie film: A Christmas Kiss (2011)

Regia: John Stimpson
Scenariu: Joany Kane
Distribuţia: Elisabeth Rohm, Laura Breckenridge, Brendan Fehr
Spre deosebire de celelate filme de Crăciun realizate pentru televiziune, acesta mi s-a părut că are un scenariu mai "închegat" şi chiar m-a introdus mai bine în atmosfera sărbătorilor de iarnă, aşa că va ajunge în colecţia mea permanentă.
Wendy este o decoratoare foarte talentată, care are ghinionul să lucreze pentru Priscilla Hall, o femeie tiranică şi lipsită de scrupule.

Priscilla are pretenţia ca Wendy să fie la dispoziţia ei la orice oră din zi şi din noapte şi îi trasează tot felul de sarcini care în mod normal nu fac parte din fişa postului, cum ar fi să o pună să facă curăţenie la ea acasă atunci când lipseşte menajera ei. Norocul lui Wendy sunt cele două colege de apartament ale ei, care sunt două fete de milioane şi care încearcă să o facă pe Wendy să se mai şi distreze puţin.

Într-o seară, ele o conving să se îmbrace elegant şi să se machieze pentru a merge împreună la teatrul la care lucrează una dintre ele şi unde se pregăteşte o reprezentaţie a Spărgătorului de nuci.
Priscilla îi strică planurile lui Wendy, ca întotdeauna, atunci când o trimite la ea la apartament să aranjeze nişte lucruri. La plecare, Wendy se întâlneşte în lift cu un bărbat foarte arătos şi, atunci când liftul are o defecţiune, cei doi se sărută. Ruşinată de gestul ei, Wendy fuge imediat ce se deschid uşile.
Nu mică îi este mirarea atunci când a doua zi îl cunoaşte pe misteriosul iubit al Priscillei, Adam, care este chiar bărbatul din lift. Însă Adam nu o recunoaşte pe Wendy fără să fie machiată şi aranjată şi se comportă de parcă nimic nu s-ar fi întâmplat. Adam o roagă pe Priscilla să îi decoreze casa de Crăciun pentru a găzdui un eveniment de caritate, iar asta înseamnă că Wendy va trebui să lucreze alături de bărbatul lângă care a simţit "scântei" în lift.
Finalul este unul previzibil, aşa că nu vă mai spun şi restul. Voi remarca doar cele două actriţe din rolurile principale care mi-au plăcut foarte mult. Laura Breckenridge este simpatică şi foarte drăguţă şi are o garderobă absolut adorabilă în ton cu sărbătorile (multe haine albe şi roşii care mi-au atras atenţia), iar Elisabeth Rohm este exact o frumuseţe blondă, de gheaţă care seamănă mult cu un Scrooge la feminin. De altfel, sunt multe trimiteri la Colind de Crăciun pe care nici nu e greu să le descoperi.

Mi s-a părut unul dintre cele mai bune filme de Crăciun din ultimii 3-4 ani şi vi-l recomand cu drag.