Recenzie serial: Arrow (2012)

În oferta de toamnă a noilor seriale s-a strecurat şi unul care are în centru un fel de supererou: Arrow. Arrow este numele dat unui fel de Robin Hood care îşi foloseşte săgeţile cu ţintă foarte sigură ca arme. În spatele lui Arrow este milionarul Oliver Queen, un playboy care îşi ducea viaţa fără griji până când a fost implicat într-un accident pe mare în timp ce se afla cu tatăl său şi cu sora iubitei sale. Oliver este singurul supravieţuitor şi naugrafiază pe o insulă une rămâne timp de cinci ani până când este în sfârşit salvat.
Întors acasă, Oliver este clar schimbat în urma experienţelor prin care a trecut. Mama lui s-a recăsătorit cu asociatul tatălui său, sora lui este un copil-problemă, iubita lui, Laurel, nici nu mai vrea să audă de el după ce ştie că a înşelat-o cu sora ei, iar tatăl acesteia, detectivul Lance este pornit pe el pentru că îl învinovăţeşte pentru moartea fiicei sale.

Acum, Oliver are o listă lăsată de tatăl său cu numele unor oameni pe care trebuie să se răzbune, aşa că se foloseşte de identitatea lui secretă. Dar nici în propria lui familie lucrurile nu stau prea roz şi se ascund multe secrete.

Deocamdată, mi se pare un serial destul de interesant şi cred că îl voi urmări ceva mai încolo când voi avea ma mult timp. Primele episoade arată bine, scenele de luptă sunt foarte fain realizate şi nici scenariul nu e rău deloc. În ceea ce priveşte actorii din distribuţie, singura faţă cunoscută este Paul Blackthorne( l-a, văzut în Lipstick Jungle), interpretul detectivului Lance. În rolul lui Arrow îl găsim pe Stephen Amell, care am înţeles că şi-a făcut deja multe fane datorită numeroaselor scene la bustul gol. Canadianul a avut un rol episodic în The Vampire Diaries şi a mai apărut în Hung şi Private Practice.Pentru primul sezon s-au stabilit deocamdată 11 episoade.