Recenzie film: Falling in Love (1984)

Din păcate pentru voi, eu sunt genul de om care se plictiseşte repede de orice activitate (oi fi având ADD sau ceva), aşa că sunt într-o perioadă în care ştiu că neglijez blogul. Nu vreau să renunţ la el, însă nu o să îmi mai impun să mă uit la filme şi seriale pentru a avea subiecte de scris fiindcă nu am zilnic dorinţa de a face asta şi nici nu mai am timp dimineaţa să verific site-urile străine după ştiri. Prin urmare, postările mele vor fi mai răruţe, însă blogul nu îl închid.

Regia: Ulu Grosbard
Scenariu: Michael Cristofer
Distribuţia: Robert De Niro, Meryl Streep, Harvey Keitel, Jane Kaczmarek
Astăzi vă voi vorbi despre un film care mi-a plăcut foarte mult din cauza distribuţiei. Foarte rar ai parte de doi actori care sunt adevăraţi monştri sacrii ai cinematografiei în acelaşi film. Povestea de dragoste din Falling in Love ar fi putut fi una absolut obişnuită care să nu mă impresioneze prin nimic dacă nu ar fi fost Robert De Niro, Meryl Streep şi chimia fantastică dintre ei. Ei interpretează rolurile lui Frank şi Molly, doi oameni care se cunosc absolut întâmplător în preajma sărbătorilor de Crăciun pe când se află în oraş şa cumpărărturi. Ei continuă să se tot întâlnească din întâmplare, aşa că până la urmă merg la o cafea, apoi iau tot mai des masa împreună şi în cele din urmă îşi dau seama că sentimentele lor nu sunt de simplă prietenie. Ar fi totuşi o problemă. Sau mai bine zis două. Atât Frank cât şi Molly sunt căsătoriţi şi nu se poate spune că au căsătorii nefericite. Totuşi, când dragostea intră în joc nu prea ai ce face, nu?

Sincer, nu înţeleg de ce Robert De Nrio n-a fost considerat niciodată sex-simbol în generaţia lui doar pentru că n-are pătrăţele şi muşchi. Privirile alea languroase pe care i le transmite lui Meryl Streep pe tot parcursul filmului m-au topit. Ea clar nu este bombă sexy, în schimb are un zâmbet fermecător şi radiază pur şi simplu bunătate, linişte şi eleganţă. Cel puţin asta mi-a transmis mie. Aşa că împreună formează un cuplu reuşit şi chiar dacă relaţia lor presupune să îşi înşele partenerii de viaţă, m-am trezit că le ţin pumnii să fie împreună.Mă surprinde că acest film de dragoste nu este mai popular, pentru că eu una nu ştiam de el şi măcar din auzite cam cunosc filmele "clasice" ale acestui gen, chair dacă nu le-am şi văzut.