Treceți la conținutul principal

Recenzie film: Falling in Love (1984)

Din păcate pentru voi, eu sunt genul de om care se plictiseşte repede de orice activitate (oi fi având ADD sau ceva), aşa că sunt într-o perioadă în care ştiu că neglijez blogul. Nu vreau să renunţ la el, însă nu o să îmi mai impun să mă uit la filme şi seriale pentru a avea subiecte de scris fiindcă nu am zilnic dorinţa de a face asta şi nici nu mai am timp dimineaţa să verific site-urile străine după ştiri. Prin urmare, postările mele vor fi mai răruţe, însă blogul nu îl închid.

Regia: Ulu Grosbard
Scenariu: Michael Cristofer
Distribuţia: Robert De Niro, Meryl Streep, Harvey Keitel, Jane Kaczmarek
Astăzi vă voi vorbi despre un film care mi-a plăcut foarte mult din cauza distribuţiei. Foarte rar ai parte de doi actori care sunt adevăraţi monştri sacrii ai cinematografiei în acelaşi film. Povestea de dragoste din Falling in Love ar fi putut fi una absolut obişnuită care să nu mă impresioneze prin nimic dacă nu ar fi fost Robert De Niro, Meryl Streep şi chimia fantastică dintre ei. Ei interpretează rolurile lui Frank şi Molly, doi oameni care se cunosc absolut întâmplător în preajma sărbătorilor de Crăciun pe când se află în oraş şa cumpărărturi. Ei continuă să se tot întâlnească din întâmplare, aşa că până la urmă merg la o cafea, apoi iau tot mai des masa împreună şi în cele din urmă îşi dau seama că sentimentele lor nu sunt de simplă prietenie. Ar fi totuşi o problemă. Sau mai bine zis două. Atât Frank cât şi Molly sunt căsătoriţi şi nu se poate spune că au căsătorii nefericite. Totuşi, când dragostea intră în joc nu prea ai ce face, nu?


Sincer, nu înţeleg de ce Robert De Nrio n-a fost considerat niciodată sex-simbol în generaţia lui doar pentru că n-are pătrăţele şi muşchi. Privirile alea languroase pe care i le transmite lui Meryl Streep pe tot parcursul filmului m-au topit. Ea clar nu este bombă sexy, în schimb are un zâmbet fermecător şi radiază pur şi simplu bunătate, linişte şi eleganţă. Cel puţin asta mi-a transmis mie. Aşa că împreună formează un cuplu reuşit şi chiar dacă relaţia lor presupune să îşi înşele partenerii de viaţă, m-am trezit că le ţin pumnii să fie împreună.Mă surprinde că acest film de dragoste nu este mai popular, pentru că eu una nu ştiam de el şi măcar din auzite cam cunosc filmele "clasice" ale acestui gen, chair dacă nu le-am şi văzut.

Sursa foto: Google Images

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Paletă farduri IDC Color Natural - dupe pentru Naked 3?

Am mai avut o experiență destul de neplăcută cu produsele IDC, care sunt disponibile pe elefant.ro. sunt foarte ieftine și se află frecvent la promoție, așa că am vrut să le încerc, însă până acum nimic nu m-a impresionat.
De data aceasta, voi face referire la această paletă de farduri. Se numește Natural, a costat la reducere 18 lei, nu mai rețin prețul ei normal, dar sincer, cam atât și merită. Produsele IDC Color sunt produse de către o firmă din Spania, Aquarius Cosmetic Group prin private labeling. Ce înseamnă private labeling? Înseamnă că o companie de cosmetice, în special produse de machiaj realizează designul produselor și eventual formularea acestora, iar apoi procesul de fabricație este subcontractat în China. elf face asta, BH Cosmetics face asta, Coastal Scents face asta, Morphe face asta și chiar și alte branduri mai prestigioase scot pe piață produse care sunt de fapt ”made in China”.
Această paletă este nu numai un produs fabricat foarte ieftin, ci și un produs care s…

22 de filme cu și despre adolescenți

Dacă tot este weekend și n-am mai făcut de ceva timp topuri sau recomandări pentru filme ”la calup”, m-am gândit să vă ofer câteva idei de filme pe care le puteți viziona când aveți ceva timp liber. De asceastă dată, am ales filmele cu și despre adolescenți, pentru că sunt în mare parte comedii sau coedii romantice și se potrivesc pentru o după-amiază leneșă. Deși nu mai sunt nici eu adolescentă de ceva timp, aceste filme pot fi viizonate chiar și de către adulți, atâta timp cât nu aveți pretenția să vedeți ceva foarte calitativ sau performanțe actoricești deosebite.

Crema - minune Leac de-un veac

Dacă mai țineți minte, v-am povestit că de Crăciun am primit cadou acastă cremă naturală. Pe lângă faptul că are o prezentare foarte drăguță, este ambalată într-un recipient din lut și are un dop de plută în loc de capac, este realizată din ingrediente 100% naturale. Acum, nu știu dacă să cred neapărat povestea faptului că este o rețetă veche ”de un veac”, păstrată de o familie din Jiul de Munte, însă sunt foarte mulțumită de rezultatele pe care le oferă. Ingrediente: propolis, ceară de albine, rășină de conifere, sacâz, parafină și ulei de floarea soarelui presat la rece. Utilizări: hidratant, antiinflamator, dezinfectant, arsuri, răni, infecții ale pielii, cicatrizant, poate fi folosită după plajă, după bărbierit sau epilat, reduce senzația de mâncărime cauzată de insecte, poate fi folosită și ca balsam de buze. Un recipient conține 50 gr și costă 56 de lei, direct pe site-ul producătorului. Are un miros vag, specific produselor care conțin ceară de albine, culoarea galbenă și se ”to…