Recenzie film: Dream House (2011)

Regia: Jim Sheridan
Scenariu: David Loucka
Distribuţia: Daniel Craig, Rachel Weisz, Naomi Watts
Daniel Craig şi Rachel Weisz s-au cunoscut pe platourile de la Dream House şi ulterior s-au căsătorit. Ambii au fost de acord că acesta a fost singurul lucru bun care a reieşit din acest film. Cei doi au refuzat de altfel toate apariţiile în scop promoţional deoarece între producători şi regizorul filmului au existat tot felul de disensiuni şi se pare că scenariul original a fost modificat radical. Prin urmare, filmul n-a plăcut nimănui: nici criticilor, nici spectatorilor şi nici măcar actorilor care au jucat în el.
Cu toate acestea, Dream House nu este printre cele mai proaste filme pe care le-am văzut. Scenariul e bun, până la ultima parte a filmului, Daniel Craig şi Rachel Weisz au făcut roluri bune, aşa că nu totul e rău. Nu prea ştiu cum să prezint subiectul filmului fără să dau prea multe de gol. Problema este că se intenţionase ca scenariul să conţină o răsturnare de situaţie şocantă care a venit mult prea devreme şi în ultimele 30 de minute film mă tot întrebam ce naiba mai e de văzut.
Will şi Libby împreună cu fetiţele lor,Trish şi Dee Dee sunt o familie perfectă. Asta până când se mută într-o casă care fusese locuită de o altă familie şi care ascunde nişte crime îngrozitoare. Se pare că Peter Ward, capul familiei şi-a ucis soţia şi cele două fetiţe şi apoi a ajuns la balamuc. Will şi Libby nu se simt prea bine în locuinţa în care s-au petrecut acele orori, însă totul e mult mai complicat decât pare.

Şi asta este tot ce pot spune fără să vă dezvălui finalul. Aşadar, Dream House e un thriller decent, care ar fi fost şi mai bun dacă răsturnarea de situaţie ar fi fost gestionată ceva mai bine.