Recenzie serial: Beauty and the Beast (2012)

Nu mai ţin minte exact care era subiectul, dar ştiu cu siguranţă că atunci când eram mică exista un serial cu frumoasa şi bestia şi cred că acest nou serial este un remake. Ţin minte că şi în acel serial era vorba despre o poliţistă pe care "bestia" o ajuta în cazurile ei şi că erau prieteni foarte buni.
Şi în acest nou serial, Kristin Kreuk o interpretează pe Catherine Chandler, o poliţistă care are o tragedie în trecutul său: în urmă cu 9 ani, mama ei a fost ucisă de nişte bărbaţi într-o noapte. Catherine ar fi murit şi ea dacă nu ar fi fost salvată de un bărbat misterios, dar care evident are anumite abilităţi ieşite din comun.
Acum, Catherine anchetează o crimă şi la locul faptei este găsit ADN-ul lui Vincent Keller (Jay Ryan), un soldat despre care se credea că a murit. Astfel, Catherine află că Vincent a făcut parte dintr-un experiment ciudat al armatei care, după evenimentele de la 11 septembrie 2001, a încercat să transforme soldaţii într-un fel de super-oameni injectându-le o substanţă necunoscută. Vincent se transformă într-un fel de bestie atunci când corpul lui produce adrenalină. Armata i-a ucis pe ceilalţi soldaţi atunci când şi-a dat seama că nu îi poate controla, aşa că Vincent e singurul supravieţuitor. Ştiind că acum Vincent nu încearcă decât să ajute oamenii aflaţi în pericol ( el fiind medic iniţial), Catherine îi promite că îi va păstra secretul, dar susţine că ar fi bine să se ajute reciproc, mai ales după ce află de la Vincent că bărbaţii care i-au ucis mama o urmăreau de mult timp, dar nu cunoaşte şi motivul.

Practic, Beauty and the Beast este un serial poliţist, pentru că tind să cred că Vincent o va ajuta pe Catherine să rezolve în fiecare episod câte un caz, iar elementul de supranatural este oferit de transformarea lui Vincent într-o "bestie". Sincer, nu mi-a captat atenţia şi nu am chef să urmăresc încă un serial poliţist, şi nici măcar faptul că Jay Ryan e orice, numai bestie nu, nu constituie un motiv suficient.