Recenzie film : That's My Boy (2012)

Regia: Sean Anders
Scenariu. David Caspe
Distribuţia: Adam Sandler, Andy Samberg,Leighton Meester, Vanilla Ice, Milo Ventimiglia, James Caan, Susan Sarandon
M-am uitat la acest film pentru un coleg de-al meu îmi tot spunea că e o comedie reuşită. Eu am avut ceva reţineri, pentru că nu prea gust umorul lui Adam Sandler şi chiar dacă unele filme sunt cât de cât amuzante, altele sunt catasrofe. Comedia aceasta nu este un dezastru, însă nici nu m-am amuzat cine ştie cât la ea. Practic este vorba despre povestea lui Donny, un băiat care a avut o relaţie cu profesoara lui. Profesoara ajunge la închisoare, iar Donny trebuie să crească copilul pe care îl are cu ea. Timpul trece şi Donny se trezeşte falit şi dator la Fisc pentru că toată viaţa lui n-a muncit, ci doar a trăit din banii făcuţi în urma publicităţii cazului său, aşa că pleacă să-l găsească pe băiatul lui care acum are o meserie bănoasă şi e pe cale să se însoare cu frumoasa Jamie.

A fost un film ok ca să-l văd duminica după-amiază, pentru că nu aveam chair nimic altceva de făcut, dar n-am rămas prea impresionată. Adam Sandler parcă nu vrea să mai facă altceva decât să fie un tăntălău care vorbeşte ciudat. Singurele lucruri cu adevărat faine din film au fost fetele. Leighton Meester arată super, parcă tot mai faină se face fata asta, iar Susan Sarandon să arate aşa la vârsta ei...Dacă era cineva mai potrivit în rolul profesoarei sexy, nu ştiu pentru că nu îmi vine absolut nimeni în minte.

Am fost surprinsă să văd că în distribuţie figurează Milo Ventimiglia în rolul lui Chad, fratele lui Jamie, pentru că mi s-a părut total schimbat. Nu ştiu dacă de la tunsoare sau ce-o fi fost, cert e că habar n-am avut cine e.

Ca să n-o mai lungesc, că nu are rost, acest film nu l-aş încadra la categoria comedii reuşite, în schimb e destul de ok dacă vreţi să vă uitaţi la un film amuzant fără prea multe pretenţii.