Treceți la conținutul principal

Recenzie film: Rock of Ages (2012)


Regia: Adam Shankman
Scenariu: Justin Theroux, Chris D'Arienzo, Allan Loeb
Distribuţia: Diego Boneta, Julianne Hough, Tom Cruise, Alec Baldwin, Russell Brand, Mary J. Blige, Catherine Zeta-Jones, Malin Akerman
În general nu prea sunt pasionată de musical-uri, însă după ce am văzut că filmul ăsta are piese rock şi că e destul de controversat în sensul că oamenii sunt fie extaziaţi, fie li se pare o porcărie, am zis să văd şi eu ce e cu el.
Acţiunea se petrece în anul 1987, la cel mai tare club din Los Angeles, The Bourbon Room, deţinut de Dennis Dupree. O tânără fată pe nume Sherrie visează să ajungă cântăreaţă şi după ce este jefuită în plină stradă, Drew, care este barman la The Bourbon Room îi face rost de o slujbă de chelneriţă.

În club, toată lumea se pregăteşte de sosirea unui mare star rock, Stacee Jaxx, care este prototipul rockerului ameţit de droguri şi alcool care nu mai ştie pe ce lume trăieşte. Gândiţi-vă la un fel de Jack Sparrow fără accentul ciudat.


Înainte de concert, o reporteriţă de la The Rolling Stone, Constance, soseşte ca să îi ia un interviu lui Stacee, ceea ce se va dovedi o sarcină destul de grea.

Între timp, formaţia care trebuia săn cânte în deschiderea lui Stacee nu mai apare şi, la sugestia lui Sherrie, Dennis îl lasă pe Drew să cânte împreună cu formaţia sa, iar tinerii îi atrag atenţia impresarului lui Stacee. Apoi, din cauza unei încurcături, Drew crede că Sherrie are o aventură cu Stacee şi rupe relaţia. Sherrie îşi dă demisia şi ajunge să lucreze ca dansatoare într-un bar, condus de Justice, o femeie inimoasă.

Şi cum orice musical are o mulţime de personaje, pe lângă evenimentele de la The Bourbon Room, soţia primarului, Patricia Whitmore, face parte din rândul conservatorilor care consideră că muzica rock reprezintă tot ceea ce este rău în societate şi îşi pune în cap să închidă The Bourbon Room, dar în special să îl distrugă pe Stacee Jaxx. Însă Patricia are un secret în trecutul ei care va ieşi curând la iveală.

Ok, deci avem o distribuţie destul de bună care s-a descurcat admirabil cu cântatul. Nu mă dau în vânt după Diego Boneta şi Julianne Hough pentru că el chiar nu are faţă de rcoker, iar ea are o voce de fetiţă de 13 ani, lucru care devine deranjant atunci când se apucă să cânte rock. Tom Cruise mi s-a părut foarte reuşit în rolul ăsta. Nu îmi pasă de viaţa lui personală, eu întotdeauna l-am considerat un actor bun. Plus că mie chiar îmi place cum cântă. Alec Baldwin şi Russell Brand au avut o chimie faină interpretând nişte roluri de prieteni foarte apropiaţi şi scenele lor mi s-au părut cele mai amuzante.


Care este problema mea cu filmul? Ei bine, n-am înţeles de ce a trebuit să fie musai comedie dusă la extrem. M-am simţit eu jignită pentru formaţia Foreigner când Stacee şi Constance săreau unul pe altul ca nişte iepuri în călduri în timp ce cântau I Want to Know What Love Is, una dintre cele mai frumoase balade rock după părerea mea. E ok să intercalezi şi momente comice, e ok să-l faci pe Stacee Jaxx să pară aproape o caricatură din cauza modului său de viaţă, dar unele lucruri cad în penibil dacă le duci prea departe. Cum ar fi o scenă cu Catherine Zeta-Jones şi grupul ei de femei conservatoare care se întâlnesc că discute despre Stacee, iar apoi încep să danseze un dans cu o coregrafie total aiurea. Mă uitam la săraca Zeta-Jones şi mă gândeam că probabil în timp ce făcea numărul ăsta se gândea ce-o fi fost în capul ei.
Aşadar, în ceea ce priveşte Rock of Ages eu mă aflu undeva pe la mijloc. Îmi place ideea, îmi place coloana sonoră aleasă, îmi plac actorii (în cea mai mare parte), însă de la idee la punere în practică cred că s-a pierdut ceva. Aşa că nu, nu pot să recomand filmul acesta, decât eventual să aruncaţi un ochi să îl vedeţi pe Tom Cruise într-un rol inedit pentru el.

Sursa foto: Google Images

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Paletă farduri IDC Color Natural - dupe pentru Naked 3?

Am mai avut o experiență destul de neplăcută cu produsele IDC, care sunt disponibile pe elefant.ro. sunt foarte ieftine și se află frecvent la promoție, așa că am vrut să le încerc, însă până acum nimic nu m-a impresionat.
De data aceasta, voi face referire la această paletă de farduri. Se numește Natural, a costat la reducere 18 lei, nu mai rețin prețul ei normal, dar sincer, cam atât și merită. Produsele IDC Color sunt produse de către o firmă din Spania, Aquarius Cosmetic Group prin private labeling. Ce înseamnă private labeling? Înseamnă că o companie de cosmetice, în special produse de machiaj realizează designul produselor și eventual formularea acestora, iar apoi procesul de fabricație este subcontractat în China. elf face asta, BH Cosmetics face asta, Coastal Scents face asta, Morphe face asta și chiar și alte branduri mai prestigioase scot pe piață produse care sunt de fapt ”made in China”.
Această paletă este nu numai un produs fabricat foarte ieftin, ci și un produs care s…

22 de filme cu și despre adolescenți

Dacă tot este weekend și n-am mai făcut de ceva timp topuri sau recomandări pentru filme ”la calup”, m-am gândit să vă ofer câteva idei de filme pe care le puteți viziona când aveți ceva timp liber. De asceastă dată, am ales filmele cu și despre adolescenți, pentru că sunt în mare parte comedii sau coedii romantice și se potrivesc pentru o după-amiază leneșă. Deși nu mai sunt nici eu adolescentă de ceva timp, aceste filme pot fi viizonate chiar și de către adulți, atâta timp cât nu aveți pretenția să vedeți ceva foarte calitativ sau performanțe actoricești deosebite.

Crema - minune Leac de-un veac

Dacă mai țineți minte, v-am povestit că de Crăciun am primit cadou acastă cremă naturală. Pe lângă faptul că are o prezentare foarte drăguță, este ambalată într-un recipient din lut și are un dop de plută în loc de capac, este realizată din ingrediente 100% naturale. Acum, nu știu dacă să cred neapărat povestea faptului că este o rețetă veche ”de un veac”, păstrată de o familie din Jiul de Munte, însă sunt foarte mulțumită de rezultatele pe care le oferă. Ingrediente: propolis, ceară de albine, rășină de conifere, sacâz, parafină și ulei de floarea soarelui presat la rece. Utilizări: hidratant, antiinflamator, dezinfectant, arsuri, răni, infecții ale pielii, cicatrizant, poate fi folosită după plajă, după bărbierit sau epilat, reduce senzația de mâncărime cauzată de insecte, poate fi folosită și ca balsam de buze. Un recipient conține 50 gr și costă 56 de lei, direct pe site-ul producătorului. Are un miros vag, specific produselor care conțin ceară de albine, culoarea galbenă și se ”to…