Recenzie film: Monte Carlo (2011)

Regia: Thomas Bezucha
Scenariu: Thomas Bezucha, April Blair, Maria Maggenti, Kelly Bowe, Jules Bass (roman)
Distribuţia: Selena Gomez, Katie Cassidy, Leighton Meester, Andie MacDowell,Brett Cullen
În acest weekend am fost răcită rău şi mi-am petrecut aceste două zile în pat, cu ceaiuri şi medicamente. Aşa că, din plictiseală, am dat azi pe HBO şi am rpins chiar începutul acestui film şi am început să mă uit din inerţie, pentru că mi-am dat seama din start că e un "chick flick" în toată regula.
Grace a lucrat pe tot parcursul liceului într-un restaurant ca să strângă bani pentru o excursie la Paris, împreună cu cea mai bună prietenă a ei, Emma.Emma are 21 de ani şi lucrează tot ca şi chelneriţă şi are un iubit, Owen, pe care îl iubeşte foarte mult. Cu toate acestea, Emma se întreabă şi ea ce o fi dincolo de graniţele Texasului. Mama lui Grace este căsătorită cu Robert, care are şi el o fată, pe Meg, care a fost colegă de liceu cu Emma şi cele două nu se înghit. Grace şi Meg au relaţie amiabilă,dar tot nu se pot vedea una pe alta drept surori, aşa că părinţii lor vin cu ideea ca şi Meg să meargă la Paris cu Grace şi Emma, în speranţa că cele două fete se vor apropia mai mult. Firea serioasă a lui Meg o face să creadă pe Grace că s-ar putea să nu se distreze prea bine cu sora vitregă, însă nu prea are ce să comenteze.
Ajunse la Paris, fetele fac parte dintr-un circuit condus de o ghidă care e mereu super-grăbită şi le uită tocmai la Turnul Eiffel. Rămase singure, fetele ajung la un hotel de lux unde Grace este confundată cu Cordelia, o starletă britanică.

Fără bani şi fără un acoperiş deasupra capului, fetele profită de confuzia creată şi a doua zi se trezesc că pornesc la drum spre Monte Carlo, unde Cordelia trebuia să ofere un colier extrem de scump la o licitaţie caritabilă.
Din acest film nu lipsesc băieţii drăguţi, rochiile frumoase şi locaţiile superbe. Filmul chiar a fost filmat în parte la Paris, la Monte Carlo şi la Budapesta. Nu cred că filmul are ceva original sau că prestaţiile actoriceşti sunt deosebite, însă ca film "de fete" a fost perfect pentru o după-amiază de toamnă.