Treceți la conținutul principal

Recenzie film: Magic Mike (2012)


Regia: Steven Soderbergh
Scenariu: Reid Carolin
Distribuţia: Matthew McConaughey, Channing Tatum, Olivia Munn, Alex Pettyfer, Joe Manganiello, Matt Bomer
În mod normal, cu aşa un regizor, aşa o distribuţie şi aşa subiect fierbinte, m-aş fi aşteptat la un film care să îmi placă şi pe care să îl păstrez în colecţie pentru serile gen "girls night in", chiar dacă asta presupune să fiu numai eu şi Kitty, pisica mea. Ei bine, filmul acesta mi s-a părut de-a dreptul penibil şi nu pot să înţeleg isteria generală şi faptul că i se pregăteşte o continuare. Adică, să fim înţeleşi, nu sunt pudibondă, ba chiar apreciez bărbaţii care arată bine şi uneori mă manifest ca un muncior pe şantier, însă asta nu înseamnă că dacă o să văd o gaşcă de bărbaţi care se dezbracă mai repede decât Tom Jones în vremurile lui de glorie o să cad pe spate.
Mă aşteptam la secvenţe de dans cu coregrafie, cu nebunii, în schimb ce am primit? Mişcări de-a dreptul vulgare, câteva rotiri de pelvis şi apoi inevitabil îşi sfâşiau hainele de pe ei ca să rămână în tanga.



Şi asta ştiu că e o chestie de preferinţă personală, dar eu nu suport bărbaţii în tanga. Mi se pare chiar puţin scârbos să văd ditamai masculul forţos cu un şnuruleţ între fese şi cu "bijuteriile " atârnându-i ca un săculeţ cu nuci pregătit pentru nişte veveriţe.
Pe urmă, scenariu. Am înţeles din start că nu trebuia să mă aştept la vreo capodoperă, dar mi s-a părut chiar penibil şi mai mult decât previzibil. Adam e un tânăr de doar 19 ani care locuieşte cu sora lui mai mare şi care trece de la un job la altul pentru că nu are pregătirea necesară pentru nimic anume. Muncind pe un şantie de cosntrucţii îl cunoaşe pe Mike, care în afară de slujba lui obişnuită şi pasiunea pentru tâmplărie, mai are o slujbă foarte bănoasă noaptea: aceea de stripper. Mike îl duce la clubul în care lucrează şi care este patronat de un fost stripper, Dallas.

Iniţial este pus să lucreze în culise, să îi ajute pe băieţi, fiind încă minor, însă chiar din prima seară unul dintre băieţi nu îşi poate face numărul şi Mike îl îndeamnă să meargă pe scenă. Femeile din club sunt în delir ( deşi băiatul nici măcar nu dansează, doar se dezbracă rapid şi se pune în poala unei tipe din public), aşa că Dallas îl primeşte şi pe el în trupă. Evident, sora lui Adam nu este prea încântată de meseria lui şi este îmbunată de Mike, care o asigură că va avea grijă de el.

În plus, Mike, un fustangiu de prima mână, pare că începe să ţină la surioara cuminţică a lui Adam.
Dacă tot am spus că nici măcar numerele de striptease nu mi s-au părut bune, câteva cuvinte despre distribuţie. Matthew McConaughey devine deja obositor în rolurile de ţăcănit cu accent exagerat de sudist (scena în care Dallas îl învaţă pe Adam cum să-şi mişte şoldurile fiind îmbrăcat doar în nişte pantalonaşi scurţi şi un maieu mulat şi scurt este pur şi simplu...nici n-am cuvinte).

Channing Tatum şi Alex Pettyfer nu sunt nici buni, nici răi având în vedere imaginea de ansamblu, însă păcat că Dallas, Adam şi Mike sunt personajele masculine principale, restul fiind doar de decor. Joe Manganiello şi Matt Bomer nu apar decât dansând în club şi în restul scenelor cred că le poţi număra numărul de replici pe degetele de la o mână.
Aşadar, ştiu că publicul-ţintă al acestui film sunt femeile, dar uite că mie nu mi-a plăcut deloc filmul şi nici măcar concentraţia extrem de ridicată de testosteron prezentă pe minutul de film nu mă poate convinge să vreau să mai văd aşa ceva. Vreodată.
Sursa foto: Google Images

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Paletă farduri IDC Color Natural - dupe pentru Naked 3?

Am mai avut o experiență destul de neplăcută cu produsele IDC, care sunt disponibile pe elefant.ro. sunt foarte ieftine și se află frecvent la promoție, așa că am vrut să le încerc, însă până acum nimic nu m-a impresionat.
De data aceasta, voi face referire la această paletă de farduri. Se numește Natural, a costat la reducere 18 lei, nu mai rețin prețul ei normal, dar sincer, cam atât și merită. Produsele IDC Color sunt produse de către o firmă din Spania, Aquarius Cosmetic Group prin private labeling. Ce înseamnă private labeling? Înseamnă că o companie de cosmetice, în special produse de machiaj realizează designul produselor și eventual formularea acestora, iar apoi procesul de fabricație este subcontractat în China. elf face asta, BH Cosmetics face asta, Coastal Scents face asta, Morphe face asta și chiar și alte branduri mai prestigioase scot pe piață produse care sunt de fapt ”made in China”.
Această paletă este nu numai un produs fabricat foarte ieftin, ci și un produs care s…

22 de filme cu și despre adolescenți

Dacă tot este weekend și n-am mai făcut de ceva timp topuri sau recomandări pentru filme ”la calup”, m-am gândit să vă ofer câteva idei de filme pe care le puteți viziona când aveți ceva timp liber. De asceastă dată, am ales filmele cu și despre adolescenți, pentru că sunt în mare parte comedii sau coedii romantice și se potrivesc pentru o după-amiază leneșă. Deși nu mai sunt nici eu adolescentă de ceva timp, aceste filme pot fi viizonate chiar și de către adulți, atâta timp cât nu aveți pretenția să vedeți ceva foarte calitativ sau performanțe actoricești deosebite.

Crema - minune Leac de-un veac

Dacă mai țineți minte, v-am povestit că de Crăciun am primit cadou acastă cremă naturală. Pe lângă faptul că are o prezentare foarte drăguță, este ambalată într-un recipient din lut și are un dop de plută în loc de capac, este realizată din ingrediente 100% naturale. Acum, nu știu dacă să cred neapărat povestea faptului că este o rețetă veche ”de un veac”, păstrată de o familie din Jiul de Munte, însă sunt foarte mulțumită de rezultatele pe care le oferă. Ingrediente: propolis, ceară de albine, rășină de conifere, sacâz, parafină și ulei de floarea soarelui presat la rece. Utilizări: hidratant, antiinflamator, dezinfectant, arsuri, răni, infecții ale pielii, cicatrizant, poate fi folosită după plajă, după bărbierit sau epilat, reduce senzația de mâncărime cauzată de insecte, poate fi folosită și ca balsam de buze. Un recipient conține 50 gr și costă 56 de lei, direct pe site-ul producătorului. Are un miros vag, specific produselor care conțin ceară de albine, culoarea galbenă și se ”to…