Treceți la conținutul principal

Recenzie film: Uptown Girls (2003)





Regia: Boaz Yakin
Scenariu: Allison Jacobs, Julia Dahl, Mo Ogrodnik, Lisa Davidowitz
Distribuţia: Brittany Murphy, Dakota Fanning, Donald Faison, Jesse Spencer, Heather Locklear
Ce poate fi mai frumos decât un chick-flick cu mult sentiment, nu? Exact la asta m-am gândit şi eu atunci când am început să mă uit la Uptown Girls. Personajul principal, Molly Gunn are toate coordonatele pe care le regăsim în filmele şi în literatura pentru femei. Este fiica unui star rock, Tommy Gunn, care a murit într-un accident de maşină împreună cu soţia, iar acum Molly trăieşte din averea lăsată de el şi îşi duce ziele într-un apartament dezordonat dintr-un imobil de lux împreună cu porcuşorul ei, Mu. Viaţa lui Molly înseamnă doar un şir lung de petreceri alături de cei mai buni prieteni ai săi, Ingrid şi Huey.

Ca să compenseze lipsa părinţilor, Molly nu s-a maturizat şi încă se comportă de cele mai mutle ori ca un copil răsfăţat. Viaţa ei liniştitiă ia sfârşit atunci când se întâmplă două lucruri. În primul rând, se îndrăgosteşte de Neal, un cântăreţ care vrea cu orice preţ să ajungă pe val şi care are impresia că o relaţie l-ar distrage de la munca lui de creaţie.

În al doilea rând, avoctaul care fusese însărcinat să administreze banii lăsaţi de Tommy Gunn dispare după ce goleşte toate conturile, iar Molly se trezeşte aruncată în stradă. Prietena ei, Ingrid îi oferă găzduire, iar Huey îi face rost de o slujbă: să fie babysitter pentru fiica unei prietene de-a sale.

Ray este o fetiţă de numai 8 ani, destul de dificilă şi foarte matură pentru vârsta ei. Ca şi Molly, Ray poate considera că e pe cont propriu, având în vedere că tatăl ei este în comă, iar mama ei este atât de ocupată încât rar mai dă pe acasă.

Ray practic se comportă ca o fată de vârsta lui Molly şi viceversa. La început, cele două nu se plac deloc, însă între Molly şi Ray se va lega o frumoasă prietenie care le va ajuta să treacă peste moemntele dificile ce vor urma.



Cum spuneam, acest film ar putea fi catalogat drept comedie dacă nu ar avea şi momentele acelea foarte frumoase şi sensibile dintre Molly şi Ray, însă nu este nici dramă, pentru că are şi destule scene haioase. Se află cumva la mijloc. Câteva cuvinte despre actori. Brittany Murphy nu mi-a plăcut niciodată. Îmi pare rău, dar eu nu cred că fata asta avea nu ştiu ce talent deosebit. Toate rolurile ei înseamnă să îşi facă ochii ăia mari şi mai mari şi să şoptească ceva cu o voce de parcă ar plânge tot timpul. Îmi pare rău că a murit, dar asta nu înseamnă să spun că mă dă pe spate cu jocul ei actoricesc, pentru că nu este aşa. Dakota Fanning devenise deja cam plictisitoare în acea perioadă, pentru că toate rolurile care implicau un copil prea matur pentru vârsta ei, îi erau date. Şi sunt destul filmele în care interpretează astfel de roluri. Singurul lucru haios a fost să îl văd pe Jesse Spencer, înainte să se apuce de House MD, în rolul cântăreţului Neal. Partea proastă e că am impresia că el chiar şi-a cântat melodiile din film şi n-are deloc voce pentru aşa ceva. După cum vă daţi seama, distribuţia nu m-a dat pe spate, în schimb, scenariul filmului mi-a plăcut şi a fost o plăcere să îl urmăresc.

Foto: Google Images


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Paletă farduri IDC Color Natural - dupe pentru Naked 3?

Am mai avut o experiență destul de neplăcută cu produsele IDC, care sunt disponibile pe elefant.ro. sunt foarte ieftine și se află frecvent la promoție, așa că am vrut să le încerc, însă până acum nimic nu m-a impresionat.
De data aceasta, voi face referire la această paletă de farduri. Se numește Natural, a costat la reducere 18 lei, nu mai rețin prețul ei normal, dar sincer, cam atât și merită. Produsele IDC Color sunt produse de către o firmă din Spania, Aquarius Cosmetic Group prin private labeling. Ce înseamnă private labeling? Înseamnă că o companie de cosmetice, în special produse de machiaj realizează designul produselor și eventual formularea acestora, iar apoi procesul de fabricație este subcontractat în China. elf face asta, BH Cosmetics face asta, Coastal Scents face asta, Morphe face asta și chiar și alte branduri mai prestigioase scot pe piață produse care sunt de fapt ”made in China”.
Această paletă este nu numai un produs fabricat foarte ieftin, ci și un produs care s…

22 de filme cu și despre adolescenți

Dacă tot este weekend și n-am mai făcut de ceva timp topuri sau recomandări pentru filme ”la calup”, m-am gândit să vă ofer câteva idei de filme pe care le puteți viziona când aveți ceva timp liber. De asceastă dată, am ales filmele cu și despre adolescenți, pentru că sunt în mare parte comedii sau coedii romantice și se potrivesc pentru o după-amiază leneșă. Deși nu mai sunt nici eu adolescentă de ceva timp, aceste filme pot fi viizonate chiar și de către adulți, atâta timp cât nu aveți pretenția să vedeți ceva foarte calitativ sau performanțe actoricești deosebite.

Crema - minune Leac de-un veac

Dacă mai țineți minte, v-am povestit că de Crăciun am primit cadou acastă cremă naturală. Pe lângă faptul că are o prezentare foarte drăguță, este ambalată într-un recipient din lut și are un dop de plută în loc de capac, este realizată din ingrediente 100% naturale. Acum, nu știu dacă să cred neapărat povestea faptului că este o rețetă veche ”de un veac”, păstrată de o familie din Jiul de Munte, însă sunt foarte mulțumită de rezultatele pe care le oferă. Ingrediente: propolis, ceară de albine, rășină de conifere, sacâz, parafină și ulei de floarea soarelui presat la rece. Utilizări: hidratant, antiinflamator, dezinfectant, arsuri, răni, infecții ale pielii, cicatrizant, poate fi folosită după plajă, după bărbierit sau epilat, reduce senzația de mâncărime cauzată de insecte, poate fi folosită și ca balsam de buze. Un recipient conține 50 gr și costă 56 de lei, direct pe site-ul producătorului. Are un miros vag, specific produselor care conțin ceară de albine, culoarea galbenă și se ”to…