Recenzie serial: Drop Dead Diva (2009)

În general nu prea mă dau în vânt după serialele cu avocaţi pentru că mi se pare că nu prea au cine ştie ce noutăţi în materie de cazuri, iar dramele personajelor mă interesează prea puţin. Dar, cum e vară, cum am de aşteptat să înceapă serialele pe care le urmăresc în mod regulat şi momentan urmăresc doar 3, dintre care 2 sunt sitcomuri, m-am decis totuşi să încep să mă uit la Drop Dead Diva.

Deb e un model aspirant care are tot ce-şi doreşte: o viaţă fără griji, un logodnic perfect şi o prietenă pe cinste cu care se distrează mereu. Totul se termină pentru ea în momentul în care moare într-un accident de maşină şi ajunge în...mă rog, nu ştiu exact ce se dorea a fi locul ăla, pentru că era un soi de înger cu un calculator care trebuia să decidă dacă ajunge în Rai sau în Iad. Deb a dus o viaţă foarte superficială şi, deşi n-a făcut nimic rpu, nici n-a făcut lucruri bune, aşa că îngerul nu prea ştie ce să facă cu ea. Deb nu stă pe gânduri şi ocheşte un buton special care o trimite înapoi pe pământ. Problema este că nu în corpul ei, ci în cel al unei avocate care murise în acelşi timp cu ea. Acum, Deb e Jane şi, conform spuselor lui Fred, îngerul ei păzitor, nu mai are ce să facă decât să trăiască viaţa lui Jane.

Jane fusese o avocată foarte bună, dar cu o viaţă plictisitoare şi cu un aspect fizic nu tocmai atrăgător. Deb se obişnuieşte încet-încet la firma de avocatură, cu şeful ei, Parker, care uneori pare dus cu plut, cu asistenta ei, Teri, cu Kim, avocata fără inimă care îi face zile fripte şi cu...Grayson. Grayson e logodnicul lui Deb care începe să lucreze fix la firma de avocatură a lui Jane. Acum, ea trebuie să îl vadă zilnic fără să îi poată spune cine este de fapt.

Asta ar fi doar ce se întâmplă în lumea personajelor DDD, pentru că şi cazurile sunt dintre cele mai trăznite şi mi-a amintit în această privinţă de Ally McBeal în ceea ce priveşte ciudăţenia clienţilor.

Drop Dead Diva împină într-un mode reuşit comedia cu drama, aşa că probabil de aceea "m-a prins". Iar personajul principal, interpretat de Brooke Elliott este pur şi simplu foare simpatic. Reuşeşte să se comporte exact cum ar face o pisi răsfăţată, adică cu arunacatul părului pe spate, cu privirile galeşe şi aşa mai departe, deşi ea e o femeie de 30 de ani supraponderală. Margaret Cho îmi place foarte mult în rolul asistentei cinice, care ia pe toată lumea la mişto, iar April Bowlby e perfectă în rolul lui Stacy, prietena blondă şi prostuţă a lui Deb.

Nu prea îmi place de Jackson Hurst aka Grayson, pentru că nu prea văd de ce ar plânge Deb după el şi ar fi atât de atractiv pentru Kim, având în vedere că pare un pămpălău şi jumătate, dar mă rog.

Aşadar, mi-am găsit un serial drăguţ de urmărit. Până acum am ajuns la episodul 10, pe când serialul a încheiat sezonul 4, aşa că mai am ceva de urmărit.  Şi bineînţeles că dacă Grayson şi Jane nu ajung împreună o să mă enervez la culme, aşa că sper că nu e cazul.