Recenzie film: Abroad (2010)

Regia: Philip John

Scenariu: Leah McLaren, Meredith Caplan

Distribuţia: Liane Balaban, Andrew Buchan, Adam Rayner, Sally Phillips

De câteva zile îmi tot spun că o să văd noul film Batman, dar având în vedere durata de aproape 3 ore şi faptul că ar fi păcat să-l stric dacă mă uit pe repede-înainte nu am găsit timp pentru aşa ceva, deoarece am parte de o perioadă ceva mai încărcată la serviciu. În schimb, azi-noapte, în timp ce butonam tlevizorul am dat peste un film drăguţ pe Diva Universal. Este un film care pare făcut după o carte chick-lit, aşa că de aceea mi-a atras atenţia.

Amy Pearce este o jurnalistă din Toronto căreia i se oferă un loc de muncă la o revistă pentru femei din Londra. Din păcate pentru ea, se trezeşte în mijlocul unui colectiv redacţional mai puţin primitor. Şefa ei, Jemima, nu vrea decât să îi facă zile fripte şi să îşi pună semnătura pe articolele ei, iar  Billy, un ziarist din trust pe chestiuni economice o ia mereu la mişto pentru că o crede o pipiţă fără minte. Nororc cu noii colegi de apartament care aunt foarte primitori, Poppy şi Samir. Aceştia o tărâsc după ei prin toate cluburile din Londra şi nici o zi nu e plictisitoare în căsuţa lor din Nothing Hill. În plus, fotograful de la monden, Edward pare a fi exact genul lui Amy: chipeş, amuzant şi fermecător.

Filmul este unul făcut pentru televiziune şi nu am recunoscut pe nimeni din distribuţie cu excepţia lui Sally Phillips (Sharon din Bridget Jones), însă asta nu m-a împiedicat să mă simt ca şi cum aş citi o carte chick-lit scrisă de o autoare britanică. Ironia fină şi situaţiile comice nu lipsesc, iar Liane Balabane a făcut un rol frumos de "ameţită" tipică pentru astfel de filme.

Recomand filmul pentru o seară cu fetele.