Recenzie film: Ted (2012)

Regia: Seth MacFarlane

Scenariu: Seth MacFarlane, Alec Sulkin, Wellesley Wild

Distribuţia: Mark Wahlberg, Mila Kunis, Seth MacFarlane, Giovanni Ribisi, Patrick Stewart

Am fost cam reticientă în privinţa acestui film pentru că totuşi, era vorba de un ursuleţ vorbitor. Nici trailerul nu prea m-a convins. Apoi, am citit comentarii pozitive pe net, am aflat că omul din spatele acestui film este Seth MacFarlane, care lucrează la Family Guy,dar şi la alte desene animate. În fine.

Filmul are o doză bună de bizar combinată cu lucruri surprinzător de reale, totul narat de vocea lui Patrick Stewart care cu un british accent spune cuvinte mai puţin ortodoxe. Este povestea lui John Bennett, un băieţel foarte retras, care îşi doreşte ca ursuleţul lui de pluş, numit Teddy să poată vorbi, ca să fie prietenul lui cel mai bun. Ceea ce se şi ăntâmplă şi, după toată nebunia mass-media, John şi Ted îşi văd de viaţa lor şi devin cei mai buni prieteni.

Trec 27 de ani. John are un serviciu plictisitor la o firmă de închirieri maşini, fumează marijuana cu Ted şi se uită toată ziua la desene animate.

Singurul lucru mai deosebit este iubita lui, Lori, o fată frumoasă, cu o slujbă bună. Lori s-a cam săturat după 4 ani de relaţie să locuiască cu Ted, care e ca un coleg de apartament foarte enervant şi insistă ca ursuleţul să se mute în speranţa că fără influenţa lui, John se va maturiza şi el într-un final.

Filmul a fost chiar amuzant, pentru că acel contrast dintre drăgălăşenia lui Ted şi vocabularul lui foarte colorat a fost sarea şi piperul. În plus, cât de des vedeţi un om adult care să-şi ia bătaie de la o jucărie. Păi nu vedeţi, nu? Scena în care John şi Ted se ceartă şi ursuleţul sare la bătaie a fost pentru mine cea mai tare.

Toate ca toate, doar un lucru mai am de remarcat. Eu, ca femeie trebuie să recunosc că Mila Kunis arată bestial. Mai ales în filmul ăsta, cu toate taioarele şi cămăşile alea stil office, părul perfect coafat şi ochii ăia maaaaari. Cum ar zice americanu' : "n-aş arunca-o din pat".

Până la urmă, Ted este o comedie reuşită despre dinamica dintr-un cuplu, pentru că toţi am trecut prin asta şi cunosc şi eu destule cazuri în care bărbaţii şi femeile deopotrivă au un dinte împotriva celui mai bun prieten al partenerului şi se chinuie să facă situaţia tolerabilă pentru toată lumea. Este un film numai bun de vizionat cu gaşca de prieteni.

P.S. Ryan Reynolds are un cameo foarte simpatic, nici măcar nu are vreo replică. Mi-a înseninat ziua. :)