Recenzie film: Madagascar 3 : Europe's Most Wanted (2012)

Regia: Eric Darnell, Tom McGrath ,Conrad Vernon

Scenariu: Eric Darnell, Noah Baumbach

Distribuţia: Ben Stiller, Chris Rock, David Schwimmer, Jada Pinkett Smith, Sacha Baron Cohen, Cedric the Entertainer,Frances McDormand, Jessica Chastain, Martin Short

Filmele din franciza Madagascar sunt alături de cele din seria Ice Age filme pe care le aştept mereu cu nerăbdare şi nu mă deranjează niciodată atunci când aud că mai apare câte o continuare. Pentru că până acum nu m-au dezamăgit deloc. Despre Madagascar 3 nu prea are rost să vă spun prea multe, pentru că dacă nu aţi văzut celelalte filme, trebuie să le vedeţi. Merită.

Povestea din Madagascar 3 continuă acţiunea din filmele precedente. Alex leul, Marty zebra, Melman girafa şi Gloria hipopotamul aşteaptă sosirea pingunilor care ar trebui să îi ducă acasă, la New York. Regele Julian a rămas alături de ei, alături de cei doi acoliţi ai săi şi vrea să cucerească grădina zoologică din New York. Pingunii s-au împotmolit în Monaco, unde joacă la cazinouri, aşa că Alex nu mai are răbdare şi decât să îmbătrânească în Africa, o ia pe urmele pingunilor împreună cu restul găştii.

La Monaco, animalele sunt observate în cazinou şi Chantel DuBois, de la poliţia animalelor, este trimisă pe urmele lor.

DuBois are însă un plan sinistru: îl vrea pe Alex împăiat la ea pe perete. Disperaţi să scape de poliţie, Alex şi prietenii lui se alătură unor animale de la circ aflate în turneu, mai ales când află că ţelul lor este să fie remarcate de un promoter care să le ducă la New York. Noile personaje ale filmului sunt tigrul Vitaly, leoaica Gia, leul de mare Stefano şi poate ar trebui să o menţionez şi pe ursoaica Sonia, de care Julian se îndrăgosteşte nebuneşte.

Ca să fie sigur că vor ajunge la New York, Alex îi ajută să îşi perfecţioneze numerele de circ şi se leagă o frumoasă prietenie între ei.

Cea mai reuşită scenă din punct de vedere vizual este cu siguranţă cea a spectacolului dat pentru prima dată de circari împreună cu gaşca veselă. Măcar pentru aia merită văzut filmul. În rest, au fost părţi bune şi părţi mai puţin bune. Mi-a plăcut ideea cu circul, mi-au plăcut scenele cu Julian şi Sonia, care au fost amuzante, în schimb DuBois a fost un personaj negativ cam fără sare şi piper şi nu m-a impresionat deloc cum se ţinea ea pe urmele circarilor.

În schimb, pentru cei mici şi pentru cei mari dintre noi cărora le plac desenele animate, Madagascar 3 este o alegere bună.