Recenzie film: LOL (2012)

Regia: Lisa Azuelos

Scenariu: Lisa Azuelos, Kamir Ainouz

Distribuţia: Miley Cyrus, Ashley Greene, Thomas, Jane, Douglas Booth, Demi Moore, Jean-Luc Bilodeau, Gina Gershon

LOL este un remake al unui film francez şi probabil s-a vrut a fi ceva foarte "serios" şi diferit de ceea ce se face la Hollywood. În schimb, avem un film care nu reuşeşte să transmită mare lucru şi este doar ca alte filme europene care mie personal nu îmi plac, în sensul că timp de o oră şi jumătate te uiţi la nişte personaje care fac lucruri obişnuite, nimic ieşit din comun, pentru o finalitate la fel de previzibilă. Mie nu îmi place să mă uit la astfel de filme, pentru că eu nu văd filmele ca pe o modalitate de a face totul cât mai "real", ci simt nevoia să evadez din cotidian când mă uit la un film. De aceea nici nu găsiţi aici recenzii ale filmelor europene, pentru că mă plictisesc îngrozitor.

După o introdecere cam lungă, o să trec şi la subiectul filmului. Este urmărita relaţia dintre o mamă şi o fiică, Anne şi Lola, în timp ce acestea încearcă să îşi găsească câte un partener. Lola este iubita lui Chad, un tip care o anunţă cu multă seninătate că a înşelat-o în vacanţa de vară. Pentru a nu se lăsa mai perjos, ea îi spune că a făcut acelaşi lucru, deşi nu este adevărat şi îi dă papucii. Chad începe să o hărţuiască la şcoală şi Lola începe să se apropie tot mai mult de Kyle, prietenul cel mai bun al lui Chad.

Ambii băieţi fac parte dintr-o formaţie şi participă la un concurs de talente, aşadar Kyle se cam fereşte de Chad în privinţa sentimentelor lui pentru Lola. Şi pentru că întreg filmul vedem doar cum se înfiripă şi se desfac relaţii într-o gaşcă de liceu, probabil că n-ar strica să vă mai spun că Lola şi Kyle se despart dintr-o prostie, pentru că ea a crezut că el şi Ashley, fata cea mai...libertină din liceu se jucau de-a doctorul în toaleta băieţilor. În schimb, fusese vorba de prietena Lolei, Emily şi de tocilarul clase. Ce conflict demn de "Saved by the Bell", zău aşa.

Anne, mama Lolei, este divorţată, însă continuă se se vadă pe ascuns (cel puţin aşa crede ea) cu fostul ei soţ. Acesta, deşi nu o lasă în pace are relaţii şi cu alte femei, iar Anne face cunoştinţă cu un poliţist chipeş, însă tot nu poate renunţa la fostul soţ.

În acest talmeş-balmeş de relaţii, mai adăugăm şi certurile dese dintre Anne şi Lola pentru note, pentru comportament tipic adolescentin al fetei şi pentru o petrecere scăpată de sub control şi gata filmul.

Miley Cyrus nu îmi place de nici o culoare, nici ca actriţă, nici ca şi cântăreaţă şi m-a lăsat rece interpretarea ei, deşi probabil că am văzut şi lucruri mai rele la viaţa mea. Încerc să găsesc un lucru care să îmi fi plăcut la filmul ăsta, însă chiar nu găsesc şi îl consider o pierdere de vreme.