Recenzie film: Ice Age: Continental Drift (2012)

Regia: Steve Martino, Mike Thurmeier

Scenariu: Michael Berg, Jason Fuchs

Distribuţia: Peter Dinklage, Queen Latifah, Denis Leary, John Leguizamo, Jennifer Lopez, Nicki Minaj, Ray Romano,Sean William Scott, Drake,Wanda Sykes

Sunt o mare fană a acestei francize, am toate DVD-urile acasă, nu m-a dezamăgit niciodată şi nici partea a 4-a a seriei nu a făcut acest lucru. Sigur, unele lucruri sunt împrumutate clar din Piraţii din Caraibe, dar acest lucru nu mă deranjează. marele avantaj al lui Ice Age este că are nişte personaje foarte bine contruite, foarte simpatice şi faptul că animaţia este foarte bine realizată. Nu m-am obosit să citesc părerile altora şi nici nu-mi pasă. Mi se pare cea mai faină animaţie pe care am văzut-o până acum anul acesta (de fapt, nici nu ţin minte dacă am văzut încă un film de animaţie, ca să fiu sinceră). A fost un film foarte aşteptat şi mă bucur că a fost pe măsura acestor aşteptări. pentru mine, cel mai bun de indicator al unei comedii reuşite este faptul dacă mă face să râd. Şi cum a reuşit acest lucru, eu râzând ca un copil la desene animate, cred că şi-a atins scopul. Încă dinainte să vă spun pe scurt subiectul, vă îndemn din toată inima să mergeţi să vedeţi filmul pentru că merită. Despre vocile personajelor nu mai vorbesc pentru că ştim deja cine sunt, replicile lor sunt foarte amuzante şi mi s-a părut o distribuţie bine aleasă. Şi acum, subiectul:

Pe lângă faptul că veveriţa aia nebună umblă după ghinda ei, că altfel nu se putea, în familia mamuţilor sunt ceva probleme. Peaches a ajuns la vârsta adolescenţei şi e foarte îndrăgostită de un mamut pe nume Ethan care face parte din gaşca tinerilor la modă.

Peaches e considerată o ciudată pentru că e prietenă cu o cârtiţă pe nume Louis şi pentru că tatăl ei e foarte protector cu ea şi nu vrea să o scape din ochi.

Familionul lui Sid vine într-o vizită inopinată doar ca să i-o lase lui Sid pe Granny pe cap, asta pentru că bătrâna e cam senilă şi trebuie mereu păzită.

Toată gaşca noastră are parte de un eveniment neaşteptat: după cum se vede şi din titlu, continentele încep să se formeze, ceea ce înseamnă că scoarţa terestră se rupe şi Manny şi prietenii lui ajung să fie despărţiţi de Ellie şi Peaches. Acum, Manny,Sid,Diego şi Granny plutesc pe un gheţar şi se chinuie să se întoarcă cumva acasă. Pe drum, ei sunt atacaţi de gheţarul-navă condus de căpitanul Gutt (o maimuţă) care are de gând să-l coopteze pe Manny în echipajul lui de piraţi, iar pe ceilalţi să îi omoare.

Din echipajul lui Gutt face parte şi frumoasa Shira, care nu mă întrebaţi ce specie de pisică sălbatică este, pentru că nu ştiu. Oricum, între Shira şi Diego sar scântei.

Cam asta ar fi în mare acţiunea din cel de-al patrulea film al francizei Ice Age, film pe care vi-l recomand încă o dată să îl vedeţi.

Sursa foto:Google Images