Treceți la conținutul principal

Recenzie film: The Amazing Spider-Man (2012)



Regia: Marc Webb (ce potrivit!)

Scenariu: James Vanderbilt, Alvin Sargent, Steve Kloves, Stan Lee (benzi desenate), Steve Ditko (benzi desenate)

Distribuţia: Andrew Garfield, Emma Stone, Denis Leary, Martin Sheen, Sally Field, C Thomas Howell

Cred că de mai bine de un an am tot auzit despre acest film şi eram foarte curioasă la ce să mă aştept. Gândindu-mă la celelalte filme ale francizei, cu Toby Maguire în rolul principal, trebuie să recunosc că nu mi-au plăcut. M-am gândit că poate nu-mi plac filmele cu supereroi. Şi totuşi, îmi plac unele filme cu Batman, mi-au plăcut cele cu X-Men, anul acesta mi-a plăcut foarte mult The Avengers, aşa că nu e din cauza asta. Pe urmă, am zis că o fi din cauza lui Toby Maguire, care mie nu îmi place deloc. Acum, l-au schimbat cu Andrew Garfield şi...m-a plictisit filmul. Dar, măcar mi-ad dat seama şi de ce. Eu când mă uit la filme cu supereroi mă interesează în principal acţiunea. Nu vreau personaje lipsite de profunzime şi slab creionate şi totuşi îmi place să nu ştiu chiar totul despre ele, să ai aibă trecutul învăluit în mister. În cazul lui Peter Parker se pune foarte mult accentul pe modul în care transformarea lui îi afectează viaţa, mai ales în acest film.

The Amazing Spider-Man ia totul practic de la zero. Peter Parker e student (presupun, deşi şcoala arată ca un liceu) şi locuieşte cu Ben şi Mary, unchiul şi mătuşa lui.



Părinţii lui muriseră cu mulţi ani în urmă într-un accident de avion. Tatăl lui era cercetător şi lucra la un prouect de încrucişare a speciilor, iar primele rezultate favorabile fuseseră obţinute pe păianjeni. În timpul unei vizite la centrul de cercetare la care lucrează Curt Connors, colegul tatălui său, Peter este muşcat de un păianjen ciudat şi de acolo începe transformarea. Connors îl ia sub aripa lui pe Peter pentru că vede că băiatul moşteneşte inteligenţa tatălui său şi speră că îl poate ajuta să facă o încrucişare  cu o şopârlă, pentru că acestea îşi pot regenera membrele, iar doctorul nu mai are un braţ pe care ar vrea să îl recapete iar. În plus, Peter este vrăjit de colega lui, Gwen. Problema cu Gwen este că tatăl ei este căpitanul Stacy, anti-fan declarat al lui Spiderman. După ce unchiul Ben este împuşcat de un hoţ în stradă, Peter se simte vinovat şi începe lupta împotriva infractorilor, exact când doctorul Connors se transformă într-un fel de om-şopârlă în urma experimentului de încrucişare a speciilor.



Până să se ajungă la partea interesantă, filmul durează vreo oră. O oră în care Peter Parker suferă şicanele colegilor de la şcoală, oftează după Gwen, este muşcat de păianjen şi încearcă să se adapteze cu noile sale puteri. Cam mult pentru mine şi cam plictisitor. Cum spuneam, probabil că nu prea mă interesează pe mine Spiderman pentru că nu văd de ce ar trebui să se exploreze atât latura de om "obişnuit" al acestuia şi de ce scenariştii n-au ales să se întâmple ceva mai multe în acest film. Practic, un experiment ratat al doctorului Connors şi o luptă care nu durează prea mult.



Văd că fanii francizei sunt extaziaţi, însă pentru mine nu a fost cine ştie ce film. Andrew Garfield mi se pare un înlocuitor foarte bun pentru Toby Maguire, care niciodată n-a fost destul de tocilar pentru a fi Peter Parker şi nici destul de hotărât ca să fie Spiderman. Părerea mea. Emma Stone este şi ea un personaj feminin mai simpatic decât cel interpretat de Kristen Dunst, iar chimia dintre ea şi Garfield este una mult mai bună.





Restul personajelor nu prea m-au impresionat, l-am remarcat doar pe Denis Leary, pentru că îi ies mereu rolurile acelea de poliţist dur.

Recomandat fanilor filmelor cu supereroi şi celor care nu au o problemă cu Spiderman (cum am eu).

Sursa foto: Google Images

http://www.youtube.com/watch?v=FpKPiHYJc54

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Paletă farduri IDC Color Natural - dupe pentru Naked 3?

Am mai avut o experiență destul de neplăcută cu produsele IDC, care sunt disponibile pe elefant.ro. sunt foarte ieftine și se află frecvent la promoție, așa că am vrut să le încerc, însă până acum nimic nu m-a impresionat.
De data aceasta, voi face referire la această paletă de farduri. Se numește Natural, a costat la reducere 18 lei, nu mai rețin prețul ei normal, dar sincer, cam atât și merită. Produsele IDC Color sunt produse de către o firmă din Spania, Aquarius Cosmetic Group prin private labeling. Ce înseamnă private labeling? Înseamnă că o companie de cosmetice, în special produse de machiaj realizează designul produselor și eventual formularea acestora, iar apoi procesul de fabricație este subcontractat în China. elf face asta, BH Cosmetics face asta, Coastal Scents face asta, Morphe face asta și chiar și alte branduri mai prestigioase scot pe piață produse care sunt de fapt ”made in China”.
Această paletă este nu numai un produs fabricat foarte ieftin, ci și un produs care s…

Crema - minune Leac de-un veac

Dacă mai țineți minte, v-am povestit că de Crăciun am primit cadou acastă cremă naturală. Pe lângă faptul că are o prezentare foarte drăguță, este ambalată într-un recipient din lut și are un dop de plută în loc de capac, este realizată din ingrediente 100% naturale. Acum, nu știu dacă să cred neapărat povestea faptului că este o rețetă veche ”de un veac”, păstrată de o familie din Jiul de Munte, însă sunt foarte mulțumită de rezultatele pe care le oferă. Ingrediente: propolis, ceară de albine, rășină de conifere, sacâz, parafină și ulei de floarea soarelui presat la rece. Utilizări: hidratant, antiinflamator, dezinfectant, arsuri, răni, infecții ale pielii, cicatrizant, poate fi folosită după plajă, după bărbierit sau epilat, reduce senzația de mâncărime cauzată de insecte, poate fi folosită și ca balsam de buze. Un recipient conține 50 gr și costă 56 de lei, direct pe site-ul producătorului. Are un miros vag, specific produselor care conțin ceară de albine, culoarea galbenă și se ”to…

22 de filme cu și despre adolescenți

Dacă tot este weekend și n-am mai făcut de ceva timp topuri sau recomandări pentru filme ”la calup”, m-am gândit să vă ofer câteva idei de filme pe care le puteți viziona când aveți ceva timp liber. De asceastă dată, am ales filmele cu și despre adolescenți, pentru că sunt în mare parte comedii sau coedii romantice și se potrivesc pentru o după-amiază leneșă. Deși nu mai sunt nici eu adolescentă de ceva timp, aceste filme pot fi viizonate chiar și de către adulți, atâta timp cât nu aveți pretenția să vedeți ceva foarte calitativ sau performanțe actoricești deosebite.