Recenzie carte:Fata fantomă de Sophie Kinsella

Anul apariţiei: 2009
Editura: Polirom
Colecţia: Chic
Titlu original: Twenties Girl
Preţ: 10 lei de pe elefant.ro
Număr pagini: 533
Pur şi simplu ador colecţia Chic de la Polirom, iar Sophie Kinsella este autoarea care m-a cucerit definitiv cu seria La cumpărături... Această carte este prima pe care o citesc de la Sophie şi a cărui protagonistă nu este cheltuitoarea Becky Blomwood. Şi nu am fost dezamăgită pentru că a fost o lectură de vacanţă la fel de plăcută.

De data aceasta, personajul principal este Lara Lington, o tânără care se zbate să îşi pună pe roate o carieră în domeniul headhunting-ului cu ajutorul celei mai bune prietene, Natalie. Din păcate, Natalie pleacă într-un concediu prelungit şi o lasă pe Lara cu toate pe cap, deşi nu prea are experienţă în acest domeniu. Nici în viaţa personală lucrurile nu stau prea bine, pentru că iubitul ei, Josh a părăsit-o fără ca măcar să îi dea o explicaţie şi Lara nu poate să îl uite nicicum. La înmormântarea unei strămătuşi care a murit la venerabila vârstă de 105 ani, Lara se trezeşte că este singura care poate vedea fantoma mătuşii sale, Sadie. Care fantomă a rămas la vârsta de 23 de ani şi trăieşte ca în anii '20 şi se ţine scai de Lara să o ajute să găsească un colier care i-a aparţinut. Pentru a scăpa de ea, Lara este de acord şi în plus acceptă şi să îi dea întâlnire lui Ed, un mare director la o companie doar pentru că îi aminteşte lui Sadie de un actor de cinema la modă pe vremea ei. Făcând pe detectivul pentru a găsi colierul lui Sadie şi legând o relaţie amicală cu Ed, Lara îşi dă seama că viaţa ei a devenit mult mai palpitantă şi mai interesantă de când Sadie este alături de ea şi încet-încet nu o mai consideră pe nebunateca ei strămătuşă un ghimpe în coastă.

Dacă vă plac cărţile chick-lit şi Sophie Kinsella în mod special, cu siguranţă că vă va plăcea şi această carte. Pont: cartea se găseşte la un preţ promoţional de doar 10 lei, atât la Polirom, cât şi pe elefant.ro