Recenzie carte: Am numărul tău de Sophie Kinsella

Anul apariţiei: 2012
Editura: Polirom
Colecţia: Chic
Titlu original: I've Got Your Number
Preţ: câştigată la un concurs
Număr pagini: 463
Coincidenţa face ca în ultima perioadă să citesc două cărţi ale aceleiaşi autoare. Am numărul tău este o carte pe care am câştigat-o la un concurs organizat de Polirom, cărora le mulţumesc că au fost atât de drăguţi şi m-au contactat ei ca să le trimit adresa mea, pentru că eu uitasem să mai verific şi ştiţi cum e Facebook-ul. Deşi am bifat să am toate update-urile de la toate paginile ce le urmăresc, uneori nu îmi apar unele postări.

În fine, hai să nu vă plictisesc. Oricât mi-ar fi plăcut Fata fantomă, cea mai recentă carte citită de mine, Am numărul tău o depăşeşte cu mult. Personajele mi se par mai simpatice, mi-e mai uşor să mă ataşez de ele, iar povestea este pur şi simplu delicios de amuzantă. Mulţi oameni "cultivaţi" mi-ar spune că îmi pierd timpul cu astfel de lecturi şi mai bine aş citi ceva mai elevat, bla , bla , bla. Nu mă interesează ce cred alţii, mie îmi plac cărţile mele chick-lit şi nu vreau să renunţ la ele. Na! Acum am scos limba, doar că nu puteţi vedea :P Poppy Wyatt (să trecem peste numele cam stupid) este logodită cu Magnus, un tip super-inteligent şi se află pe ultima sută de metri cu pregătirile de nuntă. La petrecerea burlăciţelor, îşi pierde inelul de logodnă şi îi este furat telefonul aşa că, disperată cum e, găseşte un mobil înntr-un coş de gunoi de la hotelul unde avusese petrecerea. Telefonul îi aparţine fostei asistente a lui Sam Roxton, un director de la o firmă de consultanţă. Ca să aibă un telefon în cazul în care este sunată de cineva în privinţa inelului, Poppy se roagă de Sam să o lase să folosească telefonul cu promisiunea că îi va transmite toate mesajele pe care le primeşte. Şi aşa, Poppy ajunge fără să vrea asistenta lui Sam şi află toate detaliile vieţii lui de om de afaceri extrem de ocupat. Cu timpul, Poppy descoperă şi că Sam are totuşi simţul umorului, că îi pasă şi de altceva decât de afacerile lui şi că are o logodnică cam temperamentală. În schimb, Magnus nu prea mai este logodnicul ideal, mai ales după ce intră în scenă şi părinţii lui, ambii nişte genii după cum se pare, care nu prea sunt de acord cu relaţia lui Magnus cu Poppy.

Este o lectură foarte plăcută şi, prin natura ocupaţiilor lor, n-am putut să nu îi compar pe Poppy şi Sam cu Becky şi Luke (între noi fie vorba, cred că s-ar putea ca Sophie Kinsella să fie cam repetitivă atunci când vine vorba de personaje). Poppy e o variantă mai raţională a lui Becky. Sigur, şi ea îl bagă pe Sam în tot felul de încurcături pentru că se apucă să răspundă la mailuri în numele lui, dar măcar îşi dă seama când întinde coarda. Sam e tot om de afaceri extrem de coupat ca şi Luke, însă e mai relaxat, mai cald şi mai afectuos decât acesta. Aşadar, Poppy şi Sam mi se par un cuplu chiar reuşit şi mi-a plăcut să citesc micile lor mesaje scrise pe telefonul buclucaş.

Cartea face parte din colecţia Chic şi poate fi găsită la preţul de aproximativ 38 de lei.