Recenzie film: Men in Black III (2012)

Regia: Barry Sonnenfeld

Scenariu: Etan Cohen,Lowell Cunningham(benzi desenate)

Distribuţie: Will Smith, Tommy Lee Jones, Josh Brolin, Emma Thompson

Ce te faci atunci când nu prea ai idei cum să continui o franciză? Bagi repede o călătorie în timp? Ce te faci când unul dintre actorii din rolurile principale nu mai poate face tot felul de cascadorii şi nu vrei să superi fanii? Introduci un personaj nou şi pe vechiul personaj îl arăţi câteva minute la început şi câteva la final. Cam la asta se rezumă partea a treia din Men in Black.

Şi nu, nu trebuie să-mi săriţi în cap, chiar mi-a plăcut filmul, dar nu e ceva la ce să mă fi aşteptat. Brusc, J este agentul responsabil şi K (sau versiunea lui mai tânără) zâmbeşte şi are chef de glume. Şi de ce nu e Z? Şi unde e câinele vorbitor, că extratereştrii ăia ca nişte gândaci au apărut măcar puţin. Oricum nu destul, erau foarte haioşi.

Filmul începe cu Nicole Scherzinger care duce un tort. Hai că măcar pentru asta merită să te uiţi, nu?

Ea îl ajută să evadeze pe Boris Animalul, un extraterestru extrem de periculos capturat de K chiar în ziua în care a fost lansată racheta spre lună. Boris are de gând să se întoarcă în timp ca să îl omoare pe K şi ca să fure de la el un scut care protejează Terra împotriva invaziei extratereştrilor din specia lui.

Dintr-un motiv necunoscut (deocamdată) J îşi dă seama de ceea ce se întâmplă şi, ajutat de O, noul agent la conducere face rost de un aparat care să îl ajute să călătorească în timp. Se întâlneşte cu tânărul K pe vremea când acesta avea doar 29 de ani şi fac echipă împeună pentru a salva omenirea.

Subiectul nu e unul prea elaborat, în schimb filmul e destul de amuzant datorită umorului lui Will Smith şi Josh Brolin face şi el o figură foarte frumoasă, deşi n-are cum să fie vreodată Tommy Lee Jones. Şi în plus, e interesantă măcar atmosfera tipică anilor '60, plus că apar şi nişte extratereştrii mai ciudaţi.

Nu cred că filmul va dezamăgi fanii francizei şi e o combinaţie reuşită de comedie şi acţiune, în schimb mă aşteptam la mai mult după toată publicitatea din jurul lui.

A, şi nu-mi vine să cred că îmi place piesa lui Pitbull de pe soundtrack, Back in Time.