Treceți la conținutul principal

I Heart New York by Lindsey Kelk



Cum de săptămâna aceasta am fost în concediu, ca orice fată care se respectă mi-am făcut provizia de cărţi. Oricât mi-ar fi plăcut să stau undeva pe un şezlong cu un romn siropos, am ajuns la mine pe canapea cu un ebook pe laptop, asta pentru că vara asta nu plec niciunde şi în plus voi avea şi de lucru pe acasă de luni. Totuşi,am avut timp să citesc pe lângă cele 2 - 3 cărţi siropoase pe care le-am şi uita, această primă carte din seria I Heart... a autoarei britanice Lindsey Kelk. De ce mi se pare chick lit-ul perfect de vacnţă? Pentru că personajul principal, Angela Clark este exact ceea ce oricare dintre noi ne-am dori să fim, spre deosebire de eroinele altor cărţi de acest gen care vor să semene cât mai mult cu "femeile obişnuite".

Angela Clark e o tipă care arată destul de bine, are un serviciu bunicel ca freelancer şi un logodnic care i-a fost şi primul iubit. Totul se duce pe apa sâmbetei când îl prinde pe logodnicul ei în maşină cu altă femeie chiar la nunta celei mai bune prietene a ei, care pe deasupra era l curent cu aventura celor doi. Rămasă fără logodnic şi trădată de cea mai bună prietenă, Angela pleacă cu un bagaj de mână şi cu toţi banii ei din cont la New York. Acum, firul logic ar fi să urmeze o mulţime de probleme pe care le ântâmpină acolo, în schimb, totul merge ca pe roate. Se împrieteneşte rapid cu Jenny, recepţionera de la hotelul la care se cazează, ajunge să locuiască la ea, îşi găseşte o slujbă ca scriitoare pentru varianta online a unei reviste şi cunoaşte nu unul, ci doi bărbaţi superbi. Şi toate astea pe lângă sesiunile lungi de cumpărături, mers prin baruri şi explorat New York-ul. Recunosc că descrierile oraşului sunt cea mai bună parte a cărţii şi am rămas cu dorinţa să vizitez şi eu acest oraş chiar dacă nu m-am dat niciodată în vânt după cultura americană. Să revin puţin la bărbaţi, nu? Angela se decide la sfatul noilor sale prietene să iasă cu amândoi până să se decidă pe care să îl păstreze, dar şi pentru a avea material de folosit în jurnalul ei online. Ok, întâlniri am înţeles, dar chiar trebuia să se culce cu amândoi? Mă rog. Cndidatul numărul unu este Taylor, un bancher arătos, gentleman perfect şi deosebit de atent cu ea. Candidatul numărul doi este Alex, solistul unei trupe rock mai puţin cunoscute, dar cu destule admiratoare în jur. Pe când lângă Taylor se simte protejată ca într-un cocon, cu Alex intervine mereu neprevăzutul, plus acei fluturaşi din stomac. M-am îndrăgostit instant de Alex şi eu în locul ei nici n-aş fi stat pe gânduri. De ce ai vrea să fii cu un bancher scorţos (în afară de motivaţia financiară) când poţi să mergi la concertele unei formaţii rock şi să te săruţi cu solistul?

Cam asta ar fi în mare parte acţiunea, este o carte foarte uşurică şi repet, partea cea mai bună este relaţia de iubire evidentă dintre autoare şi New York, având în vedere ce frumos descrie oraşul. Din această serie au mai apărut:

  • I Heart Hollywood

  • I Heart Paris

  • I Heart Vegas

  • I Heart London

Eu am citit un ebook în limba engleză, pentru că la noi nu a apărut încă această serie. Cărţile se pot comanda în limba engleză de la mai multe librării online.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Paletă farduri IDC Color Natural - dupe pentru Naked 3?

Am mai avut o experiență destul de neplăcută cu produsele IDC, care sunt disponibile pe elefant.ro. sunt foarte ieftine și se află frecvent la promoție, așa că am vrut să le încerc, însă până acum nimic nu m-a impresionat.
De data aceasta, voi face referire la această paletă de farduri. Se numește Natural, a costat la reducere 18 lei, nu mai rețin prețul ei normal, dar sincer, cam atât și merită. Produsele IDC Color sunt produse de către o firmă din Spania, Aquarius Cosmetic Group prin private labeling. Ce înseamnă private labeling? Înseamnă că o companie de cosmetice, în special produse de machiaj realizează designul produselor și eventual formularea acestora, iar apoi procesul de fabricație este subcontractat în China. elf face asta, BH Cosmetics face asta, Coastal Scents face asta, Morphe face asta și chiar și alte branduri mai prestigioase scot pe piață produse care sunt de fapt ”made in China”.
Această paletă este nu numai un produs fabricat foarte ieftin, ci și un produs care s…

Crema - minune Leac de-un veac

Dacă mai țineți minte, v-am povestit că de Crăciun am primit cadou acastă cremă naturală. Pe lângă faptul că are o prezentare foarte drăguță, este ambalată într-un recipient din lut și are un dop de plută în loc de capac, este realizată din ingrediente 100% naturale. Acum, nu știu dacă să cred neapărat povestea faptului că este o rețetă veche ”de un veac”, păstrată de o familie din Jiul de Munte, însă sunt foarte mulțumită de rezultatele pe care le oferă. Ingrediente: propolis, ceară de albine, rășină de conifere, sacâz, parafină și ulei de floarea soarelui presat la rece. Utilizări: hidratant, antiinflamator, dezinfectant, arsuri, răni, infecții ale pielii, cicatrizant, poate fi folosită după plajă, după bărbierit sau epilat, reduce senzația de mâncărime cauzată de insecte, poate fi folosită și ca balsam de buze. Un recipient conține 50 gr și costă 56 de lei, direct pe site-ul producătorului. Are un miros vag, specific produselor care conțin ceară de albine, culoarea galbenă și se ”to…

22 de filme cu și despre adolescenți

Dacă tot este weekend și n-am mai făcut de ceva timp topuri sau recomandări pentru filme ”la calup”, m-am gândit să vă ofer câteva idei de filme pe care le puteți viziona când aveți ceva timp liber. De asceastă dată, am ales filmele cu și despre adolescenți, pentru că sunt în mare parte comedii sau coedii romantice și se potrivesc pentru o după-amiază leneșă. Deși nu mai sunt nici eu adolescentă de ceva timp, aceste filme pot fi viizonate chiar și de către adulți, atâta timp cât nu aveți pretenția să vedeți ceva foarte calitativ sau performanțe actoricești deosebite.