Recenzie serial: Magic City (2012)

Bine aţi venit în lumea lui Ike Evans, proprietarul hoteluilui Miramar Playa din Miami, căsătorit cu frumoasa Vera şi tatăl a 3 copii: Stevie, Danny şi Lauren.

E ultima zi a anului 1959 şi Frank Sinatra este aşteptat să cânte de Anul Nou la Miramar. Ar fi doar o mică mare problemă: toţi angajaţii din dimeniul hotelier sunt în grevă şi vor să se organizeze în sindicate. Ike apelează la avocatul lor, Mike, pentru a amâna greva până după concertul lui Sinatra, dar acesta nu vrea să audă de aşa ceva, aşa că Ike apelează la partenerul lui de afaceri, Ben Diamond. Ben e un mafiot periculos, ca de altfel majoritatea personajelor din lumea lui Ike. Iar Ben nu numai că e un personaj dubios,dar mai vrea şi să deţină tot hotelul, nu doar o parte din el, hotel pentru care Ike a muncit din greu şi a făcut datorii mari.

Între timp, în familia Evans nu toate lucrurile sunt roz. Vera este  cea de-a doua soţie a lui Ike şi are o relaţie tensionată cu fiul cel mare, Stevie.

Stevie, este genul de băiat de bani gata fără nici o grijă pe lume şi care sare dintr-un pat în altul. Asta până o cunoaşte pe frumoasa Lily şi e dragoste la prima vedere. Ce nu ştie el este că Lily este noua soţie a lui Ben Diamond.

Danny, fiul mai mic al lui Ike este băiatul mai cuminte şi mai liniştit dintre cei doi şi îi face curte unei menajere de la hotel. Sunt curioasă cât de bucuros o să fie Ike atunci când va afla. Iar Lauren e o fetiţă răsfăţată şi din ce în ce mai greu de stăpânit.

Cam asta ar fi în mare acţiunea din primul episod. Trebuie să spun că am rămas dezamăgită şi că nu voi urmări acest serial. Nu că aş avea ceva împotriva plotului cu mafioţii din Miami, deşi trebuie să recunosc că nici nu mă dau în vânt după aşa ceva. Aş fi vrut să-mi placă pentru că decorurile sunt foarte faine şi spiritul ăla al anilor '50 care mie îmi place este prezent. Problema este cu scenariul. Prea e totul tras de păr, prea sunt multe clişee şi e prea previzibil. Ca să dau doar două exemple: scena în care Ike îi cere ajutorul lui Ben şi ăsta îşi iese din fire şi aruncă un pahar de sticlă pe jos. Drama queen  much? Şi nelipsita fabulă dde la final, asta a fost parcă cu o broască şi un scorpion, deşi n-aş fi sigură. Toţi mafioţii ştiu fabule? Sau scena dintre Stevie şi Lily. Se cunosc de vreo 30 de secunde şi deja are loc primul sărut. Ok, am auzit de dragoste la prima vedere, dar nici chiar aşa.

Mi se pare mare păcat, mai ales că Jeffrey Dean Morgan joacă în rolul principal. Oh well. În celelalte roluri mai apar Olga Kurylenko (Vera), Christian Cooke (Danny)şi Jessica Marais (Lily).