Treceți la conținutul principal

Chick lit reloaded

Nu mai citisem de mult cărţi uşurele şi am prins o promoţie foarte faină pe adevărulshop.ro, unde am găsit 3 cărţi din colecţia Chic de la Polirom la preţul de 10 lei fiecare. Marea afacere a fost ultima carte din seria "La cumpărături" la care am aşteptat de 2 ani de zile o reducere consistentă. Le-am devorat pe toate trei weekend-ul trecut şi m-am îngrozit ce multe astfel de cărţi am bibliotecă. Şi culmea e că le recitesc mereu şi n-am deloc de gând să le vând sau să le dau.

1. La cumpărărturi cu Minnie de Sophie Kinsella


Anul apariţiei: 2010
Editura: Polirom
Colecţia: Chic
Titlu original: Mini Shopaholic
Preţ: 10 lei de pe elefant.ro
Număr pagini: 453
A şasea carte cu simpatica Becky Brandon (nee Bloomwood) nu m-a dezamăgit şi a fost la fel de amuzantă şi de interesantă ca şi primele 5 din serie. De data aceasta, Becky merge la cumpărături cu fiica ei, Minnie, care se dovedeşte o micuţă fashionistă în devenire. Însă în plus de asta, Luke se teme că fiica lor este un copil-problemă fiind foarte greu de stăpânit. Criza economică loveşte puternic şi în familia Brandon, tocmai când sperau să îşi cumpere în sfârşit casa visurilor lor. Ca şi cum n-ar avea destule pe cap, Becky se ambiţionează să îi organizeze o mega-petrecere-surpriză de ziua lui Luke, deşi nu are nici fondurile necesare şi nici nu vrea ajutorul celor din jur pentru că vrea să le dovedească faptul că se poate descurca şi singură.

2. Eu şi soacră-mea de Jane Green


Anul apariţiei: 2008
Editura:Polirom
Colecţia: Chic
Titlu original: The Other Woman
Preţ: 10 lei de pe elefant.ro
Număr pagini: 445
După titlu, am fost sigură că o să-mi placă, pentru că, nu-i aşa, nurorile şi soacrele au mereu o relaţie specială. Nu neapărat în sensul bun al cuvântului. Ellie, protagonista romanului crede că în sfârşit şi-a găsit prinţul pe cal alb în persoana lui Dan şi în plus el vine la pachet şi cu o familie iubitoare, lucru de care Ellie n-a avut parte în copilărie. Toate bune şi frumoase până când Dan o cere de nevasată şi Linda, mama lui, începe să se impună tot mai mult în relaţia lor. Planifică toate detaliile nunţii lor după bunul plac, iar Dan se vede prins între ciocan şi nicovală şi refuză să îi susţină opiniile lui Ellie. În timpul stresului pricinuit de nuntă, Ellie îşi dă seama că rămâne însărcinată şi, deşi nu planificaseră asta, ea şi Dan sunte entuziasmaţi că vor fi o familie. După naşterea micuţului Tom, relaţiile dintre cei doi soţi încep să se răcească tot mai tare, iar intervenţiile Lindei pun gaz pe foc. Noroc că Ellie are prietene de nădejde care să îi fie aproape. Mă aşteptam să râd în hohote, în schimb chiar au fost unele pasaje care m-au întristat şi care mi-au dat de gândit, dar prefer să nu divulg mai multe.

3. Secretele unei dependente de pantofi de Beth Harbison


Anul apariţiei: 2009
Editura: Polirom
Colecţia: Chic
Titlu original: Secrets of a Shoe Addict
Preţ: 10 lei de pe elefant.ro
Număr pagini: 392
Aceasta este cartea care mi-a plăcut cel mai puţin dintre  cele trei. Este continuarea cărţii Clubul dependentelor de pantofi de aceeaşi autoare, însă se poate citi fără probleme, pentru că acţiunea este diferită. Premiza mi s-a părut puţin cam plictisitoare: 3 femei de vârsta a doua ajung să acumuleze datorii de mii de dolari în urma unor prostii: Loreen e pe cale să divorţeze, se simte neatrăgătoare şi pică în plasa unui gigolo fără să ştie, Tiffany are un soţ ticălos şi dominator şi într-un impuls îşi cumpără o mulţime de haine de designer pe care nu şi le permite, iar Abbey este şantajată de un fost iubit în legătură cu trecutul ei de prostituată. Tiffany îi cere ajutorul surorii ei, Sandra (eroina din primul roman) care le sfătuieşte să se angajeze la linia erotică pentru a face rost repede de bani. Între timp, Sandra îşi caută cu disperare un iubit pe internet şi are parte de tot felul de întâlniri nereuşite. Mă aşteptam să fie vorb despre nişte tipe în genul lui Carrie Bradshaw care fac datorii pentru că îşi cumpără pantofi scumpi, însă numai Sandra are această pasiune şi, de altfel, deţine o firmă producătoare de pantofi. Nu mi-a plăcut deloc de Tiffany pentru că o tipă frumoasă şi inteligentă ca ea s-a complăcut într-o căsătorie de fornă şi nu iese din cuvântul soţului ei şi nu m-am dat în vânt nici după Loreen pentru că tot suspină după soţul ei, deşi nu a făcut nimic pentru a-şi rezolva problemele din căsnicie.

Una peste alta, sunt mulţumită de achiziţia mea şi am de gând să îmi întregesc toată colecţia treptat-treptat.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Paletă farduri IDC Color Natural - dupe pentru Naked 3?

Am mai avut o experiență destul de neplăcută cu produsele IDC, care sunt disponibile pe elefant.ro. sunt foarte ieftine și se află frecvent la promoție, așa că am vrut să le încerc, însă până acum nimic nu m-a impresionat.
De data aceasta, voi face referire la această paletă de farduri. Se numește Natural, a costat la reducere 18 lei, nu mai rețin prețul ei normal, dar sincer, cam atât și merită. Produsele IDC Color sunt produse de către o firmă din Spania, Aquarius Cosmetic Group prin private labeling. Ce înseamnă private labeling? Înseamnă că o companie de cosmetice, în special produse de machiaj realizează designul produselor și eventual formularea acestora, iar apoi procesul de fabricație este subcontractat în China. elf face asta, BH Cosmetics face asta, Coastal Scents face asta, Morphe face asta și chiar și alte branduri mai prestigioase scot pe piață produse care sunt de fapt ”made in China”.
Această paletă este nu numai un produs fabricat foarte ieftin, ci și un produs care s…

Crema - minune Leac de-un veac

Dacă mai țineți minte, v-am povestit că de Crăciun am primit cadou acastă cremă naturală. Pe lângă faptul că are o prezentare foarte drăguță, este ambalată într-un recipient din lut și are un dop de plută în loc de capac, este realizată din ingrediente 100% naturale. Acum, nu știu dacă să cred neapărat povestea faptului că este o rețetă veche ”de un veac”, păstrată de o familie din Jiul de Munte, însă sunt foarte mulțumită de rezultatele pe care le oferă. Ingrediente: propolis, ceară de albine, rășină de conifere, sacâz, parafină și ulei de floarea soarelui presat la rece. Utilizări: hidratant, antiinflamator, dezinfectant, arsuri, răni, infecții ale pielii, cicatrizant, poate fi folosită după plajă, după bărbierit sau epilat, reduce senzația de mâncărime cauzată de insecte, poate fi folosită și ca balsam de buze. Un recipient conține 50 gr și costă 56 de lei, direct pe site-ul producătorului. Are un miros vag, specific produselor care conțin ceară de albine, culoarea galbenă și se ”to…

22 de filme cu și despre adolescenți

Dacă tot este weekend și n-am mai făcut de ceva timp topuri sau recomandări pentru filme ”la calup”, m-am gândit să vă ofer câteva idei de filme pe care le puteți viziona când aveți ceva timp liber. De asceastă dată, am ales filmele cu și despre adolescenți, pentru că sunt în mare parte comedii sau coedii romantice și se potrivesc pentru o după-amiază leneșă. Deși nu mai sunt nici eu adolescentă de ceva timp, aceste filme pot fi viizonate chiar și de către adulți, atâta timp cât nu aveți pretenția să vedeți ceva foarte calitativ sau performanțe actoricești deosebite.